Здравейте! Преди две седмици се сдобих със сузуки самурай sj 413 модел 1990год, карбуратор. На доста хилядарки е като пробег предполагам и на съм запознат с доста неща по поддръжката и експлоатацията!
Какво масло да налея на двигателя, антифриза е син / мога ли да го сменя със или добавя зелен/, какво масло в скоростите, раздатката и диференциалите да налея? Няма ръчни хъбове на предният мост, четох и разбрах, че ставали от витара, гледах едни, те пък едните с 24, а другите с 26 шлици. Монтажа на хъбовете труден ли е, в смисъл има ли някаква специфика или развивам капачките и завивам хъбовете? С хъбове колко се намалява от разхода? Прекарах самурая на канал, че му оправях токовете към задните светлини та забелязах наличие на грес под лявата главина на предния мост/при прахоуловителя ако не се лъжа в названието на частта/. За смяна ли е този така наречен от мен прахоуловител и как се прави това? Видях някъде по сайтовете да се продават такива. Контрола на Нивото на маслото в скоростите, раздатката и диференциала по стария начин ли е - отвиваш пробката за наливане, пъхаш пръста и ако бъркайки 5-10 мм/образно казано/ ти се нацапа пръста с масло значи всичко е наред или начина е друг? Става ли да се кара самурая с нивови гуми или не? Решил съм да монтирам газова уредба, та как е по добре и къде да сложа плочката/смесителя/? вакумен или електрически изпарител е по-добре/карбуратора е с автоматичен смукач/? Ще се радвам и ще съм благодарен да ми помогнете в тези скромни мои начинания!
П.П. Самурая не ще се кара по тежък офроуд! При скорост 100-120 км/ч по скоростомера се появява едно некомфортно тресене на всичко-скоростен лост и този за бързи и бавни, от какво може да е ?
Какво масло да налея на двигателя, антифриза е син / мога ли да го сменя със или добавя зелен/, какво масло в скоростите, раздатката и диференциалите да налея? Няма ръчни хъбове на предният мост, четох и разбрах, че ставали от витара, гледах едни, те пък едните с 24, а другите с 26 шлици. Монтажа на хъбовете труден ли е, в смисъл има ли някаква специфика или развивам капачките и завивам хъбовете? С хъбове колко се намалява от разхода? Прекарах самурая на канал, че му оправях токовете към задните светлини та забелязах наличие на грес под лявата главина на предния мост/при прахоуловителя ако не се лъжа в названието на частта/. За смяна ли е този така наречен от мен прахоуловител и как се прави това? Видях някъде по сайтовете да се продават такива. Контрола на Нивото на маслото в скоростите, раздатката и диференциала по стария начин ли е - отвиваш пробката за наливане, пъхаш пръста и ако бъркайки 5-10 мм/образно казано/ ти се нацапа пръста с масло значи всичко е наред или начина е друг? Става ли да се кара самурая с нивови гуми или не? Решил съм да монтирам газова уредба, та как е по добре и къде да сложа плочката/смесителя/? вакумен или електрически изпарител е по-добре/карбуратора е с автоматичен смукач/? Ще се радвам и ще съм благодарен да ми помогнете в тези скромни мои начинания!
П.П. Самурая не ще се кара по тежък офроуд! При скорост 100-120 км/ч по скоростомера се появява едно некомфортно тресене на всичко-скоростен лост и този за бързи и бавни, от какво може да е ?
Коментар