Здравейте колеги,
От доста време ми намаля маслото в двигателя, и все забравях да доливам. Както на всички G16B, си капе по малко от гарнитурата на клапаните.
Миналата седмица главно по завои започна да светва отвреме на време един червен "чек" на таблото, до тогава дори не знаех че имам и такава лампа.

Вчера най-накрая се сетих и долях около 0.500 грама масло, което намерих в гаража - уж 10w40, но не си залагам главата.
Днес паля сутринта - и за моя изненада червения чек не само не беше изгаснал, ами си светеше за постоянно..
Не рискувах и след около 30 секунди загасих двг. След малко пак запалих - чека продължава да си свети.
Моля за помощ къде според вас е проблема?
Р.С. Последните месеци ми държи и високи обороти на празен ход докато загрее (вижда се на снимката - даже понякога ги държи на около 1500), та днес се сетих да сменя и въздушния филтър.
Иначе си имам и ГИ, на не повече от 8000 км. Монтирах по преди повече от година.
От доста време ми намаля маслото в двигателя, и все забравях да доливам. Както на всички G16B, си капе по малко от гарнитурата на клапаните.
Миналата седмица главно по завои започна да светва отвреме на време един червен "чек" на таблото, до тогава дори не знаех че имам и такава лампа.
Вчера най-накрая се сетих и долях около 0.500 грама масло, което намерих в гаража - уж 10w40, но не си залагам главата.
Днес паля сутринта - и за моя изненада червения чек не само не беше изгаснал, ами си светеше за постоянно..
Не рискувах и след около 30 секунди загасих двг. След малко пак запалих - чека продължава да си свети.
Моля за помощ къде според вас е проблема?
Р.С. Последните месеци ми държи и високи обороти на празен ход докато загрее (вижда се на снимката - даже понякога ги държи на около 1500), та днес се сетих да сменя и въздушния филтър.
Иначе си имам и ГИ, на не повече от 8000 км. Монтирах по преди повече от година.
Коментар