Здравейте,
прочетох доста теми за съединител, но в повечето става дума за отделяне(зацепване) при висока позиция на педала, или някакви шумове и незацепване (изфорсиране на двигателя)
На няколко пъти ми се случи при голямо натоварване (дърпане на ван Вояджър-2,5 тона) да мирише много силно на феродо при тръгване. Но пък тръгва и си върви нормално колата.
Мисля, че направих грешка, като го дърпах без да съм включил двойното предаване, да не говорим за бавните
, просто щото си бяхме на сух асфалт , в града.
Сега си мисля, че трябваше да го дърпам на бавни, за да избегна силното натоварване при тръгване.
И друг път ми е замирисвало, но само при потегляне на много стръмен склон, дори и при включено двойно предаване. Но Не съм имал случай да се форсира двигателя (даже са пребоксували гумите и на сухо).
Въпроса ми е : дали се регулира нещо по съединителя, или си заминава вече ?
прочетох доста теми за съединител, но в повечето става дума за отделяне(зацепване) при висока позиция на педала, или някакви шумове и незацепване (изфорсиране на двигателя)
На няколко пъти ми се случи при голямо натоварване (дърпане на ван Вояджър-2,5 тона) да мирише много силно на феродо при тръгване. Но пък тръгва и си върви нормално колата.
Мисля, че направих грешка, като го дърпах без да съм включил двойното предаване, да не говорим за бавните

Сега си мисля, че трябваше да го дърпам на бавни, за да избегна силното натоварване при тръгване.
И друг път ми е замирисвало, но само при потегляне на много стръмен склон, дори и при включено двойно предаване. Но Не съм имал случай да се форсира двигателя (даже са пребоксували гумите и на сухо).
Въпроса ми е : дали се регулира нещо по съединителя, или си заминава вече ?
Коментар