Здравейте на всички
Имам проблем с алармата вече 1 месец, обиколих 3/4 сервиза за автоаларми и никой нищо не може да помогне, единия майстор казва, че е хубава, другият пък че е лоша... Не знам на кого да вярвам вече. Единият сряза токовия датчик( май така се казваше), но проблема все още го има. Единствения вариант е да се смени алармата ( колата е купена преди 1 година и е почти нова). Та проблемът е, че като заключа колата и след 5/10 минути се включва алармата,изгасвам я,заключвам я отново и пак същото.. Някой път чакам 4/5 часа и пак започва... Много ще съм благодарен, ако някой ми помогне, някой ако е имал същия проблем да сподели. Също така, ако има някой от Варна да каже някой добър алармаджия. Накрая ще остане последния вариант - да се купува нова аларма. Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с алармата на Сузуки Гранд Витара 2008г
Свий
X
-
От: Проблем с алармата на Сузуки Гранд Витара 2008г
Каква ти е алармата,модел...на загасен двигател перката на водния радиатор върти ли като примерно на ренатаGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
От: Проблем с алармата на Сузуки Гранд Витара 2008г
Датчикът е Шоков, не токов и той не е важен в случая. Може да имате проблем с напрежението на акумулатора, ако има пикове и падове шашка компа, имобилайзера срива и задейства алармата, ако е оригинална де. Ако не, отидете при някой читав жичкаджия, не е задължително да се занимава с аларми, успех
П.С. Писа ли сте че сте от Варна, пишете ми на лично, за да ви помогне някой на местно ниво?!Последно редактирано от trent; 27-08-14, 20:23.
Коментар
-
От: Проблем с алармата на Сузуки Гранд Витара 2008г
Има и токов има и шоков,напоследък даже токовите датчици преобладават,макар и според мен водят само до разправии,обикновенно ги забранявам софтуерно !Токовия датчик реагира при рязка промяна на напрежението,примерно включване на лампите на плафоните при отваряне на врата,включване на перка на климатик радиатор,фарове и т.н.Първоначално публикуван от trent Преглед на мнениеДатчикът е Шоков, не токов и той не е важен в случая. Може да имате проблем с напрежението на акумулатора, ако има пикове и падове шашка компа, имобилайзера срива и задейства алармата, ако е оригинална де. Ако не, отидете при някой читав жичкаджия, не е задължително да се занимава с аларми, успех
П.С. Пишете от къде сте, за да ви помогне някой на местно ниво?!
Шоковия датчик реагира на вибрации и бива няколко вида,най разпространение е с пиезо мембрана,по същество кристал който при натиск(вибрации ) отделя някакво напрежение по повърхностата на кристала и други за които не се сещам !Последно редактирано от Roninn; 27-08-14, 20:28.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Проблем с алармата на Сузуки Гранд Витара 2008г
Те не се режат,токовия датчик е част от общата електроника на цялата аларма,забранява се като всяка програмируема функция !Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар