Здравейте колеги,
влезна мухата в главата за такава идея и се хванах на хорото. Взех цял комплект от витара (кутия, помпа, маркучи, шайба и казанче) и се почна.

Кутията като отвори няма нищо общо с оригиналната на самурая, не ми се дупчеше рамата и реших да направя една изравнителна планка между кутията и рамата. Беше зор докато хвана ъгъла спрямо рамата, така че след монтажа кутията да е точно успоредно на нея но стана след мн мерене:



След това дойде време за монтажа - по чужди сайтове дават че след тази имплантация курмилния прът на самурая идва дълъг и затова се продават някакви китове с шарнири, обаче мерейки видях че ще мина без такива, само трябваше да преправя планката на оста на кутията за да дойде като размер.


След това дойде и самото монтиране на кутията:


Сега дойде ред и на шайбата, защото спрямо нея трябваше да се мисли как ще се монтира помпата, така че ремъка да не е усукан. Шайбата на витарата беше мината през струг и разпробита за захващане към вала:


И тук дойде кофти момента - трябваше да се мисли как да се закачи помпата към мотора. Видях че има отвори с резба и реших да се възползвам. Направих една планка за която монтирах самата помпа:



След монтажа се оказа че витаровия ремък и доста къс и трябваше да взема друг:

Казанчето за хидр течност го сложих точно до преливника за антифрийза:

Това което не съм снимал е промяната на планките за радиатора. Витаровата кутия дойде доста "тлъста" и радиатора трябваше да се измести, затова имаше малко рязане и заваряване на планките.
Разликата в момента е огромна, скоро слагам 235/75/R15 Кобри за които щяха да ми трябват торба мускули с оригиналната кутия.
Cheers
влезна мухата в главата за такава идея и се хванах на хорото. Взех цял комплект от витара (кутия, помпа, маркучи, шайба и казанче) и се почна.
Кутията като отвори няма нищо общо с оригиналната на самурая, не ми се дупчеше рамата и реших да направя една изравнителна планка между кутията и рамата. Беше зор докато хвана ъгъла спрямо рамата, така че след монтажа кутията да е точно успоредно на нея но стана след мн мерене:
След това дойде време за монтажа - по чужди сайтове дават че след тази имплантация курмилния прът на самурая идва дълъг и затова се продават някакви китове с шарнири, обаче мерейки видях че ще мина без такива, само трябваше да преправя планката на оста на кутията за да дойде като размер.
След това дойде и самото монтиране на кутията:
Сега дойде ред и на шайбата, защото спрямо нея трябваше да се мисли как ще се монтира помпата, така че ремъка да не е усукан. Шайбата на витарата беше мината през струг и разпробита за захващане към вала:
И тук дойде кофти момента - трябваше да се мисли как да се закачи помпата към мотора. Видях че има отвори с резба и реших да се възползвам. Направих една планка за която монтирах самата помпа:
След монтажа се оказа че витаровия ремък и доста къс и трябваше да взема друг:
Казанчето за хидр течност го сложих точно до преливника за антифрийза:
Това което не съм снимал е промяната на планките за радиатора. Витаровата кутия дойде доста "тлъста" и радиатора трябваше да се измести, затова имаше малко рязане и заваряване на планките.
Разликата в момента е огромна, скоро слагам 235/75/R15 Кобри за които щяха да ми трябват торба мускули с оригиналната кутия.
Cheers

Коментар