Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъдещ Витараджия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бъдещ Витараджия.

    Привет на всички
    Казвам се Мартин, от Варна и съм на 20години. След повече от 2 години обиколки из родните поля с Митсубиши Миникаб 600кубика ( единственото в България), реших да си взема, по проходима кола, скоято да мога да тегля ремарке (подвижно пчеларство, лодка, мотор, платформа с друг автомобил), да ходя на разходки извън пътя и да си я карам всеки ден. Продадох си ежедневката (Рено Меган Купе 2.0 16В - беша на 3 пръста от земята) и запона драмата. Колебах се дълго между Витара - КБ, ДБ, Фероза и Фронтера, но реших, че ще е Витара 1.6 16В ДБ с АГУ. Колата изглежда в добро състояние, казвам изглежда защото в момента съм в Америка и не съм я виждал, а натоварил баща ми със тежката задача да ми купи джипа. Колата е с пълен ел. пакет, без климатик. Нещото, което ме притеснява е, че на предните главини не е с хъбове, а с капачки. Точно тук се поражда въпроса ми - от финансова гледан точка не е рентабилно да карам с постоянно зацепени предни колела и искам да ви запитам относно хъбове. Разглеждам Ибей и виждам доста атрактивни оферти от сорта на 100$ за в чисто нови ръчни хъба. Спрях се на тези http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...tchlink:top:en ; като цената е 95$ и пише че има намаление 108$. Не съм запознат с производителите и качеството на изработка, но ако реалната цена е 202$ би трябвало да са добри, ако ли не съм поредния балък, който се хваща на елементрания им търговски трик. Моля ако някой има възможност да ми пише на лс, да обменим някакви координати и да ме посъветва какво да взема, защото живот и здраве до края на седмицата ще се похваля със снимка на колата, а на 15ти Септември ще мога и да покарам.
    Благодаря предварително

  • #2
    От: Бъдещ Витараджия.

    Здравей, добре дошъл и поздравления за избора Относно капачките, това за което ше я ползваш извън пътя е по-добре да е с тях, ако дори си купиш тези хъбове, които изглеждат имитация на АВМ, което не значи че не стават винаги можеш да ги продадеш, стига да са добра изработка. Другият вариант е да покараш така и после винаги можеш да си закупиш и от тук, успех

    Коментар


    • #3
      От: Бъдещ Витараджия.

      Ако си на бридага си гледай бачкането, после задължително обиколи колкото имаш възможност насам-натам Витарката няма да избяга
      Хъбовете не са ти ник'ъв проблем. Аз лично бих се пробвал да открия оригинални 2ра ръка на добри пари и ако не успея ще си взема от представителите във форума.
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #4
        От: Бъдещ Витараджия.

        Има ли някаква фрапираща разлика в динамиката и разхода ако колата е без хъбове, спрямо с ръчни хъбове в отключно положение ?

        Коментар


        • #5
          От: Бъдещ Витараджия.

          Няма.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Бъдещ Витараджия.

            Първоначално публикуван от Martinel40 Преглед на мнение
            Има ли някаква фрапираща разлика в динамиката и разхода ако колата е без хъбове, спрямо с ръчни хъбове в отключно положение ?
            Ако караш по асфалт с повдигана Витара и трийсе инчови гуми разликата в динамиката е осезаема. За разход не знам

            Коментар


            • #7
              От: Бъдещ Витараджия.

              Дени, уточни се, че става въпрос за разлика в динамиката между стандартните гуми, и тези с които ходим по баирите, а не за включени и изключени хъбове.
              То, че има защо да се изключват е ясно, иначе нямаше да се слагат, но разликата не е чак "фрапираща" Даже и почти не се усеща. Поне при несвикнал шофьор.
              Когато си познаваш машината виждаш всяка разлика, даже и минимална, но дали с включени или изключени хъбове-не е чак толкова от значение. Особено през зимата.
              Но бъдещия колега щом ще я кара като всекидневна кола е добре да я оборудва с хъбове. Ако ще и автомати, щом няма да се вре вдън гори тилилейски-ще си държат.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                Не, имам в предвид точно това което съм написал. А именно че когато Витарата е скопена от към динамика с огромни гуми, разликата между включени и изключени хъбове е осезаема на асфалт. Моята 8V, едвам качва стръмни асфалтови участъци с включени хъбове. Когато са изключени разликата е осезаема

                Коментар


                • #9
                  От: Бъдещ Витараджия.

                  Аз съм с други впечатления, ама няма да влизам в спор.

                  Бъдещия колега да се качи на някоя витара, със сигурност ще има някой да го повози и да му даде да покара, и каквото усети той самия-това е.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бъдещ Витараджия.

                    В момента служебната ми кола е Ford F150 5.4Turbo, около 600коня, 2013г, в България Mitsubishiто ми е 580cc - 31коня, а ежедневката ми, която продадох беше 178коня на колелата. Усещам всяка разлика в мощноста. Хъбове ще се купуват със сигурност, но на пролет. Само ще направя едно отклонение - първата ми мечта беше колата ми да се опира на легналите полицаи - сбъднах я, а втората е да мога да си сменя маслото без да ползвам канал или повтигач - престои. Живот и здраве тази тема ще се превърне в проект като на батковците, с големи гуми, джанти, лебедки, брони и лифтове, а защо не и турбо, но времето ще покаже !
                    Последно редактирано от Martinel40; 12-08-14, 00:29.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бъдещ Витараджия.

                      Аз навъртях вече 5000км с 31-ци и съм убеден че освен мен едва ли има някой който би усетил дали е със заключени или отключени хъбове. Понякога дори и аз ги забравям включени. Явно двигателчето има още ресурс защото карам единствено на газ и не усещам да ми тежат кой знае колко тези гуми. Преди малко се върнах от 150км. разходка от Старо Оряхово до Приселци не съм ползвал 4-та предавка. 80-90км/ч на 5-та си се чувства супер и ако я попритъпча има хала за над 100 но започва да харчи.(Това за да добие представа колегата) витарата е къса 8клапана.
                      http://vbox7.com/play:398e8b82

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бъдещ Витараджия.

                        Поздравления за избора и със здраве да се кара!
                        Хъбове си сложи ръчни,за мен поне е задължително (трета Витара карам) ! И лифт ,ще се убедиш сам,че е задължителен,но това във времето! Като я започнеш ще помагаме със съвети и опит.
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бъдещ Витараджия.

                          Хъбове, мъбове, капачки и буркани са все консумативи и няма как да ме откажат от покупката на Витара, ако шасито е здраво и няма някакви твърде бюджетни повреди.
                          Когато преди два месеца вземах моята Витара, единият от ръчните хъбове също беше сдал багажа. Купих нови хъбове от магазин Гладиатор, ето тези:
                          http://www.ebay.com.au/itm/Free-Wheel-Hubs-AVM-538-H-D-Suzuki-Sierra-Vitara-Samurai-Maruti-Holden-Drover-/170916620688

                          Цената при наличието на текуща промоция беше 270 лв. Засега нямам проблеми, макар само два месеца каране да не са база за изводи.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X