От: Подготовка на Самурай за EuroTrial
Направиха ги. Утре ще ги монтирам.
Изходът към задния мост, ляво за УАЗ-ков кардан (става и за кардани със широки фланци), дясно за самурай тесни фланци. Ръчната спирачка е на задните колелета. Всъщност проверих за фланците до 88 година се монтират тесни фланци, а след това от широките. С доста хора говорих и повечето не знаеха, затова и проверих. Каретата са еднакви, както и телата на карданите. Разликата е само във фланците и болтовете. Широките не са много разпространени и трудно се намират, затова не трябва да се съсипват, както се е случило на моя Самурай. Аз вече имам по един комплект и от двата вида.


Двата фланеца за уазковия кардан, ляво откъм раздатката, дясно мостта.


Направиха ги. Утре ще ги монтирам.
Изходът към задния мост, ляво за УАЗ-ков кардан (става и за кардани със широки фланци), дясно за самурай тесни фланци. Ръчната спирачка е на задните колелета. Всъщност проверих за фланците до 88 година се монтират тесни фланци, а след това от широките. С доста хора говорих и повечето не знаеха, затова и проверих. Каретата са еднакви, както и телата на карданите. Разликата е само във фланците и болтовете. Широките не са много разпространени и трудно се намират, затова не трябва да се съсипват, както се е случило на моя Самурай. Аз вече имам по един комплект и от двата вида.
Двата фланеца за уазковия кардан, ляво откъм раздатката, дясно мостта.
Коментар