Привет на всички Съфорумци.Вследствие смяна на джанти от 16 на 17 цола ще се наложи да повдигна Витарата ми за да не ми опират гумите когато е натоварена в калниците.Изчетох доста неща по форума но никъде не намерих за повдигане на такава модификация.Има ли някакви тънкости който трябва да се имат в предвид и части които да закупя предварително преди да съм я почнал?Знам за пружини предни от Варбург,амове от Омега В или Астра,подложки и планка за А рамото ще поръчам от Колегата travelling .Проблем е ,че той не разполага с планка която да сваля предният диф-просто не се е сблъсквал с такава Витара.Друг колега ме убеждава ,че такава не е необходима в моя случай-дали е прав?Ще Ви бъда благодарен да споделите ,ако имате опит в повдигане на този модел.














Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Повдигане на Дизелова Витара
Свий
X
-
От: Повдигане на Дизелова Витара
И да я вдигнеш ще продължи да си опира на тези места(подкалниците) при определени положения. Но поне ще придобие малко стойка и фасон
Така като я гледам по снимките, отдлу ми мяса да е като V6. Ако наистина е така, взимай от травелинг подложки(от по ниските) и ще караш безгришно без дроп на предния диф.
Май джантите идват широки за тези гуми?о 88 з 417 оо 4 - Стоян
-
От: Повдигане на Дизелова Витара
Говорих с Краси -Той предлага 50 мм лифт,колкото до джантите съм им взел гумите с минимално допустимата ширина за тях 225.В момента ми опира в подкалника само при пълно навиване на волана,когато е натоварена. По ме притеснява отзад защото там се търкат във веждата при 3 като мен около 100 и кусур кила в колата при дупки или неравности по пътя.
Коментар
-
От: Повдигане на Дизелова Витара
Аз така като гледам си ми мяза баш като на В6-цата. Мойта е отпред с 5см подложки подложки на пр.пружини на А-рамото.А отзад със с варелови пружини и амове от опел астра.Но стоя малко като немска овчарка предницата по висока но за сега ще я карам така мисля си че като сложа силова броня и лебедка нещата ще си дойдат на мястото.Успех с начинанието.(само да вметна на старата ми бях превил подложки на задните пружини от П-образен профил и пак получих повдигане + амове от руска техника незнам какви бяха)Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.
Коментар
-
От: Повдигане на Дизелова Витара
Вчера ми се наложи малко да премина по един черен планински път около 14 км-ужас имах чувство ,че ще си откъртя пластмасите на веждите-толкова влизаше гумата нагоре в по неравните участъци.Иначе возията на асвалт е перфектна.Днес поразгледах отдолу ,пръснах пружините от варбург и си взех амове за отзад.Реших сам да си направя подложките за пружината-35 мм и амортисьора отпред-45мм както и ограничителя за задните пружини.Когато съм готов ще снимам.
Коментар
-
От: Повдигане на Дизелова Витара
Напредвам бавно но сигурно-от стомана са изработени подложки за предните амове с дебелина 40 мм и фиксатор за задните пружиниБъмп стоповете ги направих от тефлон по следната схема
като при мен дължината е 62мм .А- рамото е почти готово след някой ден ще го донатъкмя
За отпред мисля да направя подложките по следната схема
При мен пружината от горната страна е с намален диаметър на 102 .Засега съм дотук като има напредък ще пиша .Поздрави
Коментар
-
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар