Скоро при смяна на маслата ми направи впечатление че вътрешното каре на дясната полуоска има прекалено голям луфт. Преди няколко дни случайно дигнах витарата на крик от ляво и съответно протече масло от диференциала. Миркат ме баламосаха че било нормалнo, разбивали се шлиците, сменявала се цялата касета и каретата и т.н. Ама спокойно, 3000 левчета можело и да стигнат.
Съответно се зарових в нета и попаднах на този сервизен бюлетин: suzukiTSB.pdf
Ето и по-детайлно описание ( на руски ): http://suzukiclub4x4.narod.ru/secretvtulki.htm
Сега издирвам тази 'вълшебна' втулка и семеринга, преди наистина да се разбият шлиците на карето/касетата.
Съответно се зарових в нета и попаднах на този сервизен бюлетин: suzukiTSB.pdf
Ето и по-детайлно описание ( на руски ): http://suzukiclub4x4.narod.ru/secretvtulki.htm
Сега издирвам тази 'вълшебна' втулка и семеринга, преди наистина да се разбият шлиците на карето/касетата.
Коментар