Здравейте,ще се радвам да ми помогнете!Витарата е 1.6 16в ('шосейка',имам я от 8г.) с обикновенно газово,като се кара само на газ,на бензин не работи от години.Проблема е там,че от седмица започна да прекъсва понякога,но не беше толкова осезаемо,.Но,от вчера направо се видях в чудо-едва тръгвам на светофара!До сега, два пъти съм сменял свещи,като смяната се прави около 25хиляди километра,и винаги това прекъсване(когато се е появявало) е изчезвало при смяната им.Но,сега дори като смених свещите (станаха на 28хил.) не се оправи,а проблема се задълбочи.Преди 28хил. съм сменял - палец,дистрибуторна капачка и кабели за свещите-имах средства тогава,и реших да подменя нещата по запалителната система.Мислех си дали не е от центровката,но пък пали лесно сутрин,единствено пали по-трудно когато е позагряла малко.Ходих на газаджия (Омега газ-в Кайсиева градина),въртя-сука,все тая.Вика 'по токовете е нещо,не е от газовата,ще трябва да я види някой друг'.И така,ако е насочите какво да прегледам(не че много разбирам),или точният човек от Варна който да я диагностицира,ще съм ви много благодарен!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
проблеми с Витарата
Свий
X
-
От: проблеми с Витарата
Да не би бобината да ти прави номера? Че ту се оправи, ту не се....? Някъде да има прекъсване по намотките, та ту да пропуска, ту да прави прекъсвания, нещо, знае ли се...За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
Honda Dominator 650
088ЧЧ93979-->Борис
0878956Ч38-->Борис
Коментар
-
От: проблеми с Витарата
Свещите са съвсем нови,на няма й 25-30км.От марката съм доволен като цяло.За бобината,не знам как да я проверя дали работи,може би смяна с нова?За газовата ще проверя на ул.Карамфил,както казвате,само да обърнат серйозно внимание,а не само да връткат чакръците пък резултат да няма!
Коментар
-
От: проблеми с Витарата
Колега,провери дали не смуче въздух от някаде.Имах подобни проблеми с моята Витара -прекъсваше и тресеше /като беше студена работеше по-добре/. Беше си отишла гарнитурата на клапана, който е на смукателните колектори /до четвърти цилиндър/ и от там засмукваше доволно количество въздух.Great Wall Steed 6.
Коментар
-
От: проблеми с Витарата
Първоначално публикуван от kavi4a Преглед на мнениеСвещите са съвсем нови,на няма й 25-30км.От марката съм доволен като цяло.За бобината,не знам как да я проверя дали работи,може би смяна с нова?За газовата ще проверя на ул.Карамфил,както казвате,само да обърнат серйозно внимание,а не само да връткат чакръците пък резултат да няма!
Виж кабелите пресветват ли(на тъмно)на сушата и град помага
Коментар
-
От: проблеми с Витарата
Първоначално публикуван от kavi4a Преглед на мнение... пали лесно сутрин,единствено пали по-трудно когато е позагряла малко...
Ако пали трудно на нормално загрял двигател (над 60 градуса) - опеделено не е наред.
При всички случаи не е лоша идея да си провериш центровката. За целта е добре да се сложи мостче на сервизната букса, но се предполага, че тоя, който ще ти гледа центровката би трябвало да го знае това.
Кога си правил за последно профилактика на газовата? Платна, клапанчета, почистване?
Друго, смяната на кабелите не означава, че нямаш проблем с тях. За съжаление, точно за 16 клапановата витара е пълно с ментарливи "япоснки" кабели. Sewa да речем. 8 от 10 японците не са и чували за тях...О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: проблеми с Витарата
Искам да се извиня за това,че не намерих време да пиша какво е развитието по моят въпрос!Баща ми пострада,направи масивен инфаркт на миокарда,и знаете как е-семейството на първо място винаги!Така....въпросът се реши,чрез бърникане по газовата уредба.Първо,намерих координати на препоръчан майстор по токовете,казва се Христо Мерсинков-много разбран човек!Направи проверка осцилоскоп във всички режими на работа на двигатела,и се оказа че проблема не е електрически,а в АГУ.А,бях ходил при двама майстори на АГУ,който нищо не направиха-пълни палячовци,добре че парй не им дадох.То,при недйагностициран или неотстранен проблем,какви 5 лева?Макар,че проблема не беше по токовете,човека се оказа и разбиращ от АГУ-сложи газанализатор в ауспуха,и започна да настройва изпарителя.Каза,че нормите на изгорелите газове (който виждах на дисплея) са високи-около 8,5-8,8 на празен ход.Настрой я на 1,10, въртя/сука по оборотите и коригира горивната смес,и нещата почти заспаха!Бях сменял миналата година мембраните по изпарителя,но с БГ за 17лв,и човека каза че правели повечко мизерий от Италиянските мембрани-35лв комплекта.Както и да е,сега като ги сменя пак при него ще ходя,да донастрой газовата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар