Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с карбуратор

    Здравейте,
    Имам Swift SA413 '86. Карбураторът му е AISAN - като на Samurai. След доста проби и грешки се разбра, че колата пуши от карбуратора. При включен кабел на ел. клапана за празен ход пуши много, а при изключен клапан няма празен ход, но пушенето изчезва. Свещите се покриваха със сажди почти веднага. Разглобявахме карбуратора, но нищо подозрително не открихме. Доколкото разбрах управлението на клапана е от контактния ключ - т.е. няма електроника, която да го управлява.
    Каква може да е причината и може ли да се оправи?

    Четох, че се слагат карбуратори от лада с адаптерен фланец. Намерил съм карбуратор от Шкода 105, който се монтира 1:1 като лада, както и един от москвич 2140. Може ли да кажете подробности за фланеца? Ако се напаснат 2 от винтовете, едната клапа почти съвпада със смукателния колектор, но втората се закрива на 30%!
    Ако се центрират отворите на колектора и карбуратора разминаването е по-малко, но монтажните винтове са много близо (почти се застъпват) и ще си пречат.
    Също се интересувам как се присажда газова на двата вида карбуратори - с плочка във филтъра или пробиване на карбуратора?

  • #2
    До: Проблем с карбуратор

    Колега аз карам самурая с карб. от 21083.
    ПЛочката я направихме по следния начин, отворите за новата планка са. Два отговарат на размера на орг. другите са глухи отвори и се навиват на самите смук. колектори и притискат плочката . Два са ми болтове които минават извън колектора и хващат плочката и карбуратора и отгоре се навиват гайки, размера не съм записвал. За отворите на дроселовите клапи , единия отговаря а другия се прави под наклон м/у карб. и смук. колектор.
    Междинната плочка е направена от тефлон, размер около 20- 25мм.
    ръчен смукач, джипа работи много добре.
    Карб. Вебер се монтира по същия начин!
    Weber 32/36 DGAV/DGEV Manual: The manual everyone needs for tuning and working on your Weber carburetor. Adobe PDF format contained within a ZIP
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    SJ 413

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с карбуратор

      Шкодовия Вебер можеш да разпробиеш и да вкараш щуцерите точно в дифузьора (правил съм го и става прекрасно) Трябва само да се внимава да не разпробиеш някой скрит канал. Колкото до неговия си карбуратор - най-добре прегледай жигльора за празен ход. Може даже да липсва.!!! Очевидно електромагнитният клапан е в ред.
      Желателно е при присаждане на друг карбуратор отворите на колектора да съвпадат добре с тези на карбуратора. Ако слагаш шкодов е задължително да сложиш под него оригиналната (за шкодата) ламарина със звездообразен отвор на първата му степен
      Аз правих опити да присадя карбуратор от Нива на трупър но не ми хареса и намерих от Паджеро, който пасна сякаш си е оттам
      Шкодовия карбуратор от кой тип е? Те са 2 вида?
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с карбуратор

        Благодаря за съветите, ще пиша за резултата!
        Шкодовия карбуратор е IKOV, точния модел не знам, сега и двата карбуратора не са при мен . Надявам се да стане по-скоро сузукито, че вече месец и нещо отлежава .

        Коментар


        • #5
          До: Suffer

          Колега, ако не си изхвърлил оригиналния карбуратор, мога да препоръчам човек, който ги разбира тези устройства. Говорим в София. Може да се окаже, че за него е по-лесно да ти оправи проблема, от колкото за тебе да присадиш друг карбуратор.
          По-добре късно, отколкото по-късно.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с карбуратор

            Я дай някъкви кординати, че разбирачите от японски карбуратори са кът. Ако искаш и на ЛС. На моя му предстои ревизиране...така че. Мерси предварително!
            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
            Drag Grand Canyon Daily
            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
            LZ1JYM

            Коментар


            • #7
              До: Jimi

              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
              Я дай някъкви кординати, че разбирачите от японски карбуратори са кът. Ако искаш и на ЛС. На моя му предстои ревизиране...така че. Мерси предварително!
              0888 371672 - Милчо Миленков

              Да не го хваля, само ще кажа, че той не е "разбирач", а е преподавател по практика в техникума "Хенри Форд" (бивш "Вилхелм Пик").
              По-добре късно, отколкото по-късно.

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с карбуратор

                Мерси
                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                Drag Grand Canyon Daily
                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                LZ1JYM

                Коментар


                • #9
                  До: Jimi

                  Да не го хваля, само ще кажа, че той не е "разбирач", а е преподавател по практика в техникума "Хенри Форд" (бивш "Вилхелм Пик").[/quote]

                  Доста късно пиша, защото нещата се проточиха, но карбураторът вече работи нормално! Беше готов за 2 часа! Каза, че е сменил жигльорите и един вакуум клапан. Монтирах го сам и настроих празния ход доколкото можах. Сега колата работи перфектно! Няма и помен от черния дим в ауспуха. Трябва да ида с колата за окончателна настройка, което надявам се да стане идната седмица.
                  Преди да занеса карбуратора на ремонт правихме опити за присаждане на карбуратори от шкода 105 и москвич 2140, но резултатите не бяха добри. Москвичовия даваше много високи обороти, които не можахме да свалим, шкодовия имаше подобни проблеми, а и някои части по него не бяха наред.
                  Само ако знаех, че проблема ми е толкова лесно решим...
                  Загубих повече от месец в борба с карбуратори, смених бензиновата помпа без да е необходимо... Голяма мъка беше

                  Сега ще я покарам и ще слагам газова. Откъде да взема плочка за този карбуратор? Също не ми е много ясно къде да сместя бутилката...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Jimi

                    Първоначално публикуван от surfer Преглед на мнение
                    ... ще слагам газова. Откъде да взема плочка за този карбуратор? Също не ми е много ясно къде да сместя бутилката...
                    Колега, ако не държиш да направиш всичко сам (ти "surfer" ли си или "suffer"), мога да препоръчам хората, които ми монтираха газовата уредба. Избрах ги сам, без някой да ми ги препоръчва. Просто видях, че монтират "фабрични" газови инжекциони на нови (непродадени и нерегистрирани) коли Опел на един официален вносител. София, бул. Янко Сакъзов 21, 0898 599 610

                    А иначе за плочката - не съм сигурен, че това е точното наименование, но ми сложиха един пръстен между кожуха на карбуратора и възхуховода към въздушния филтър. Ако ще я слагаш сам - най - добре да видиш на живо за какво става въпрос. Ще спестиш 80 лв. Едно време сам си монтирах АГУ на ладата, но преди това обстойно огледах ладата (с АГУ) на един приятел.

                    За бутилка, ако не искаш да е в багажника - цитирам колегата Каскадьора:
                    Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                    Махай резервоара и на негово място слагай бутилката. Не много голяма 20-30 литра. За всеки случай можеш да си направиш малък 5-6 литра резервоар ако някъде ти свърши газта. Добре центрован на газ- бензин не ти трябва. Ето ти и снимка.
                    Ето я и темата, където е и снимката: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=17507
                    Последно редактирано от Жоро; 28-10-07, 23:02.
                    По-добре късно, отколкото по-късно.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с карбуратор

                      Е, вече ми омръзна да правя всичко сам, още повече, че не се получава . Намерих приятели, които монтират газови. Дори ме агитираха за метан . Трябва да измисля бутилката и плочката какви да бъдат, монтажа е от тях. Сега ще му оправям единия носач, че много тропа при рязко потегляне/спиране.
                      Най-голямата мъка - пушенето отпадна. А другите повреди по колата може да се ремонтират до безкрайност .

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X