Здравейте,
Имам Swift SA413 '86. Карбураторът му е AISAN - като на Samurai. След доста проби и грешки се разбра, че колата пуши от карбуратора. При включен кабел на ел. клапана за празен ход пуши много, а при изключен клапан няма празен ход, но пушенето изчезва. Свещите се покриваха със сажди почти веднага. Разглобявахме карбуратора, но нищо подозрително не открихме. Доколкото разбрах управлението на клапана е от контактния ключ - т.е. няма електроника, която да го управлява.
Каква може да е причината и може ли да се оправи?
Четох, че се слагат карбуратори от лада с адаптерен фланец. Намерил съм карбуратор от Шкода 105, който се монтира 1:1 като лада, както и един от москвич 2140. Може ли да кажете подробности за фланеца? Ако се напаснат 2 от винтовете, едната клапа почти съвпада със смукателния колектор, но втората се закрива на 30%!
Ако се центрират отворите на колектора и карбуратора разминаването е по-малко, но монтажните винтове са много близо (почти се застъпват) и ще си пречат.
Също се интересувам как се присажда газова на двата вида карбуратори - с плочка във филтъра или пробиване на карбуратора?
Имам Swift SA413 '86. Карбураторът му е AISAN - като на Samurai. След доста проби и грешки се разбра, че колата пуши от карбуратора. При включен кабел на ел. клапана за празен ход пуши много, а при изключен клапан няма празен ход, но пушенето изчезва. Свещите се покриваха със сажди почти веднага. Разглобявахме карбуратора, но нищо подозрително не открихме. Доколкото разбрах управлението на клапана е от контактния ключ - т.е. няма електроника, която да го управлява.
Каква може да е причината и може ли да се оправи?
Четох, че се слагат карбуратори от лада с адаптерен фланец. Намерил съм карбуратор от Шкода 105, който се монтира 1:1 като лада, както и един от москвич 2140. Може ли да кажете подробности за фланеца? Ако се напаснат 2 от винтовете, едната клапа почти съвпада със смукателния колектор, но втората се закрива на 30%!
Ако се центрират отворите на колектора и карбуратора разминаването е по-малко, но монтажните винтове са много близо (почти се застъпват) и ще си пречат.
Също се интересувам как се присажда газова на двата вида карбуратори - с плочка във филтъра или пробиване на карбуратора?
Коментар