Здравейте съфорумци. Брат ми има много особен проблем с неговата дизелова Гранд Витара 2.0 ТДИ . Няколко секунди след стартиране на двигателя лампата на подгряващите свещи светва и двигателя влиза в авариен режим,защото няма никаква мощност.А,че няма мощност го знаем,защото този проблем се появява и в движение.След потегляне колата,да речем върви до следващото кръстовище и ако спреш да дадеш предимство лампата светва и при тръгване,джипката едва едва отлепя.Когато двигателя работи на празен ход и лампата светне,тя угасва когато изфорсираш двигателя,но угасва само за няколко секунди.Когато е в движение и светне,трябва рязко да се върне педала на газта.Тогава лампата угасва,мощността се връща,но....до следващото кръстовище.Аз имам последната Витара преди да излезе Гранд-а с абсолютно същия двигател на Мазда 2.0 ТДИ. Та,брат ми беше посъветван,че най-вероятно е някой датчик и започна един по един да сменя датчиците от едната на другата.Е,нищо не се получи.Лошото е,че брат ми е ходил при няколко човека с компютри,но всички казват,че не могат да се свържат заради сложния софтуер на Витарите.Не би трябвало да е от значение,но да спомена,че Гранд Витарата е автоматик.Брат ми работи в автосервиз,така че има познания,но се е видял в чудо вече. Моля помогнете!
ПП.Току-що се сетих,че брат ми спомена също,че от известно време не иска да включи 4-та предавка.Дали е отделен проблем,не знам...
ПП.Току-що се сетих,че брат ми спомена също,че от известно време не иска да включи 4-та предавка.Дали е отделен проблем,не знам...
Коментар