Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ С АВАРИЕН РЕЖИМ НА ГРАНД ВИТАРА 2.0 ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПРОБЛЕМ С АВАРИЕН РЕЖИМ НА ГРАНД ВИТАРА 2.0 ТДИ

    Здравейте съфорумци. Брат ми има много особен проблем с неговата дизелова Гранд Витара 2.0 ТДИ . Няколко секунди след стартиране на двигателя лампата на подгряващите свещи светва и двигателя влиза в авариен режим,защото няма никаква мощност.А,че няма мощност го знаем,защото този проблем се появява и в движение.След потегляне колата,да речем върви до следващото кръстовище и ако спреш да дадеш предимство лампата светва и при тръгване,джипката едва едва отлепя.Когато двигателя работи на празен ход и лампата светне,тя угасва когато изфорсираш двигателя,но угасва само за няколко секунди.Когато е в движение и светне,трябва рязко да се върне педала на газта.Тогава лампата угасва,мощността се връща,но....до следващото кръстовище.Аз имам последната Витара преди да излезе Гранд-а с абсолютно същия двигател на Мазда 2.0 ТДИ. Та,брат ми беше посъветван,че най-вероятно е някой датчик и започна един по един да сменя датчиците от едната на другата.Е,нищо не се получи.Лошото е,че брат ми е ходил при няколко човека с компютри,но всички казват,че не могат да се свържат заради сложния софтуер на Витарите.Не би трябвало да е от значение,но да спомена,че Гранд Витарата е автоматик.Брат ми работи в автосервиз,така че има познания,но се е видял в чудо вече. Моля помогнете!
    ПП.Току-що се сетих,че брат ми спомена също,че от известно време не иска да включи 4-та предавка.Дали е отделен проблем,не знам...
    Последно редактирано от mitak10; 30-11-13, 10:06.

  • #2
    От: ПРОБЛЕМ С АВАРИЕН РЕЖИМ НА ГРАНД ВИТАРА 2.0 ТДИ

    Ако мотора е Мазда 2.0ТД,то същия се слага и в Спортидж.Прегледайте масите на колата.Вероятно проблемът е прост и тривиален.Но труден за намиране...
    Автомата,ако не включва някоя скорост си има проблем в него.Или в управлението му...От къде си?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: ПРОБЛЕМ С АВАРИЕН РЕЖИМ НА ГРАНД ВИТАРА 2.0 ТДИ

      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
      Ако мотора е Мазда 2.0ТД,то същия се слага и в Спортидж.Прегледайте масите на колата.Вероятно проблемът е прост и тривиален.Но труден за намиране...
      Автомата,ако не включва някоя скорост си има проблем в него.Или в управлението му...От къде си?
      От...Лондон,за съжаление.Следя форумът редовно и знам,че има много хора,които разбират,но от 3000 километра,мога да се надявам само на съвет

      Коментар


      • #4
        От: ПРОБЛЕМ С АВАРИЕН РЕЖИМ НА ГРАНД ВИТАРА 2.0 ТДИ

        Ясно.Чек буксата на тази кола ОБД2 ли е?
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          От: ПРОБЛЕМ С АВАРИЕН РЕЖИМ НА ГРАНД ВИТАРА 2.0 ТДИ

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Ясно.Чек буксата на тази кола ОБД2 ли е?
          Стандартна букса.Трапецовидна с 16 пина както на повечето автомобили.Така казва брат ми,а относно масите по автомобила,първо тях е проверил,когато проблема се е появил.

          Коментар


          • #6
            От: ПРОБЛЕМ С АВАРИЕН РЕЖИМ НА ГРАНД ВИТАРА 2.0 ТДИ

            Проверете какво напрежение отива до клапана на помпата.

            Коментар


            • #7
              От: ПРОБЛЕМ С АВАРИЕН РЕЖИМ НА ГРАНД ВИТАРА 2.0 ТДИ

              и при мене проблема е същия какво се оказва че е

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X