Здравейте колеги, имам копнежи да се сдобия с 4х4 машинка и след известно ровенЬе и четенЬе стигнах до извода че ""по-убаво от Витарата нема" 

...в смисъл - за мен, а критериите ми в низходящ ред са:
1. Надеждност на колата;
2. Функционалност (като говорим за 4х4 - да е истинско а не някакъв компромис)
3. Разход на гориво;
4. Цени на поддръжка и ремонт - от Дайхатсу се отметнах, щото са редки
;
5. Комфорт и дизайн.
Т.е. - за мен важното е колата да е здрава (карам Тойота Карина - и не ми се пада по-долу от нея
), да си върши работата, разхода не е чак много важен, защото ще е втора кола и ще се кара сравнително малко...ремонтите - по-добре без тях
, ама като се наложи - да не ме докарват до пост и молитва... комфорта, все ще е някакъв, а отвън ако ще и на крокодил да прилича...стига да е на 6 по т.1 
Та - от написаното дотук - се спрях на Витара...дълга база... ще е семейна кола за зимата, офроуд - едва ли, най-вероятно само за проба.
Ще ми се да е бензин и в рамките на 97-2002г. някъде (бюджет - около 5к...стиснат съм
, обаче се чудя кой ДВГ е най-надежден - 2.0 V6 (H20A), 2.5 V6 (H25 и H25A) или обикновения 4цил редови 2.0 (J20А)
2.0 V6 и 2.5 V6 са с по 3 вериги и 24 клапана, мощността им ми се струва задоволителна,..естествено ще се газифицира - няма кой да го гали с бензинЕЦ
, надеждността на витарите от тези години гледам тук http://www.anusedcar.com/index.php/t...2008-10-11/282 е доста задоволителна...ламарините и ръждата...е - те се виждат
. Мисля си обаче че най джобоугодния двигател е 2.0 (J20А) 4 цил редови с верига и съответно доста по-просто устройство от 6 цилиндровите му събратя...това обаче не значи че е по-надежден от тях - и точно това искам да ви попитам - заслужава ли си, защото като гледам - монтират го на по-новите Grand VItara, а те пък нещо ми бият на "паркетници" повашему казано
т.е. - високи коли
. Извинявам се, ако повтарям питането на някой колега, но от изчетеното не можах да се ориентирам кой от изброените 3 ДВГ е най надежден...дуракоустойчив така да се каже 


Благодаря предварително на отговорилите.



1. Надеждност на колата;
2. Функционалност (като говорим за 4х4 - да е истинско а не някакъв компромис)
3. Разход на гориво;
4. Цени на поддръжка и ремонт - от Дайхатсу се отметнах, щото са редки

5. Комфорт и дизайн.
Т.е. - за мен важното е колата да е здрава (карам Тойота Карина - и не ми се пада по-долу от нея



Та - от написаното дотук - се спрях на Витара...дълга база... ще е семейна кола за зимата, офроуд - едва ли, най-вероятно само за проба.
Ще ми се да е бензин и в рамките на 97-2002г. някъде (бюджет - около 5к...стиснат съм

2.0 V6 и 2.5 V6 са с по 3 вериги и 24 клапана, мощността им ми се струва задоволителна,..естествено ще се газифицира - няма кой да го гали с бензинЕЦ







Благодаря предварително на отговорилите.

Коментар