Колеги ,ето че направих 10000км с моята витарка ,откак я взех, както се казва без да отварям капака.Но трябва да се сменя маслото и го отврих...това което виждам е силно омасляване в задната част на мотора, там където делкото е хванато за мотора...Понеже е много збутано,и няма място за работа,искам да разбера ,някой отработвал ли го е този казус и как?! мотора е Г16Б
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Теч на масло!
Свий
X
-
От: Теч на масло!
теча там се случва по три причини: калпава/стара гарнитура на капака на клапаните, стар/липсващ о-пръстен на преходника на "делкото" или стар/липсващ о-пръстен на "делкото" в прехдника. Е, разбира се, може и просто да е олято при наливане/доливане на масло, но едва ли е това в твоя случай.
Мястото за работа е достатъчно, но за да не стават тъпи фокуси, направи следното: ПРЕДИ да пипаш каквото и да било, а) откачи акумулатора, б)Свали капачката на делкото и в) отбележи къде ТОЧНО сочи палеца.
След това откачаш буксата на делкото, развиваш болта и го вадиш. От там нататък развиваш 3те болта отзад на преходника и вадиш и него, като предварително си откачил кабелчето на масата от него. Почистваш всичко, слагаш ннови о-пръстени, сглобявап и забравяш.
Важно! Много внимавай колко дебели о-пръстени слагаш! особено между ъгловия преходник и главата - ако е по-дебел, при стягане преходника се чупи като стой та гледай. Ако не си сигурен, по-добре сложи силикон (макар, че много мразя да се слага силикон къде трябва и къде не).
на самото делко, никакъви силикони, там задължително о-пръстен.
Като монтираш делкото обратно, внимавай палеца да дойде точно на отблязаното място. Естествено, предполага се че преди това не си връткал двигателя
Ако нещо оплескаш - нагласяш мотора на положение за смяна наремък и палеца към 4ти цилиндър... стига да са ти подредени правилно кабелите. Абе по-добре се старай да не го разместваш.
Успех!О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Теч на масло!
Мерси,но оказа се ,че тракат клапани и си мисля, че май от това ще да е този теч, понеже го има около целият капак на клапаните ,а най много е при делкото..та ще се занимя първо с тях , някой знае ли как бяха луфтовете, че тази аутодата все не мога да я сваля...
Коментар
-
От: Теч на масло!
Първоначално публикуван от vozi Преглед на мнениеМерси,но оказа се ,че тракат клапани и си мисля, че май от това ще да е този теч, понеже го има около целият капак на клапаните ,а най много е при делкото..та ще се занимя първо с тях , някой знае ли как бяха луфтовете, че тази аутодата все не мога да я сваля...
В момента нямам точен спомен колко са, ако никой от колегите не подскаже, ще проверя малко по-късно и ще ти пиша.
П.П. ЕТо какво изрових:
Преди 10.1993:
Смукателни: 0.08 - 0.12
Изпускателни: 0.08 - 0.12
След 10.1993:
Смукателни: 0.13 - 0.17
Изпускателни: 0.17 - 0.21
Данните са за 16 клапановия мотор за регулировка на студено! 20 градуса+/-5! не съм сигурен дали след 1996та нещата са същите или пак има промяна.Последно редактирано от tef4o; 03-10-13, 10:01.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Теч на масло!
гледах една схема, според кято, при положение на гмт на първи се регулират смукателни на 1 и 2 ри ,изпускателни на 1 и 3ти , прави се оборот на мотора ,след което смукателни на 3 и 4ти и изпускателни на 2 и 4 ти... а аз ги карам наред ...гледам само буталото да е в гмт....
Коментар
-
От: Теч на масло!
Гледаш гърбицата да е далеч от кобилицата най-вечеИ да няма много натрупана гняз по РВ.
Като ги направиш всичките, провери ги още веднъж. Надявам се си наясно как точно се процедира с луфтомера?О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Теч на масло!
Първоначално публикуван от vozi Преглед на мнениеДа , направих ги стегнати на 15-20, тези размери имам..моторот заработи съвсем тихо..
Пожелавам ти само да те радва за в бъдеще!О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар