Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

    Защо точно на УАЗ ? Чух че се ползва "прасето" от Витара,как точно се адаптира,на кое се казва "прасе" касетата на диференциала,с короната,пиньона,или цялото с кожуха,говорим за задното.А предният диференциал,то как е там,не е ли скоростна кутия,и дифа вътре ? Интересно ми е,нямам Витара,не съм се и заглеждал.Някои хора не харесват Витара,не разбирам доводите им.
    Какво пък може да не се хареса във Витарата на един познавач ?

  • #2
    От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

    Имаш над 500 поста в този форум,излагаш се. Несериозно е да не прочетеш 2-3 теми преди да отвориш тази.
    http://vbox7.com/play:398e8b82

    Коментар


    • #3
      От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

      Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
      Защо точно на УАЗ ? Чух че се ползва "прасето" от Витара,как точно се адаптира,на кое се казва "прасе" касетата на диференциала,с короната,пиньона,или цялото с кожуха,говорим за задното.А предният диференциал,то как е там,не е ли скоростна кутия,и дифа вътре ? Интересно ми е,нямам Витара,не съм се и заглеждал.Някои хора не харесват Витара,не разбирам доводите им.
      Какво пък може да не се хареса във Витарата на един познавач ?
      Прочети тази тема и всичко ще ти се изясни!
      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=68773
      0осем9осем7шест0осем7едно
      Миро

      Коментар


      • #4
        От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

        Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
        Прочети тази тема и всичко ще ти се изясни!
        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=68773


        Благодаря! Четох темата.Не видях човекът да е сменял уазковото "прасе" с витарско "прасе" ,а и ми се щеше да разбера какво точно битува под термина "прасе" какво включва,и как се адаптира ? Инак предполагам,би трябвало съотношението на пиньона и короната на конкретният УАЗ от който се взима моста, да е еднакво с това на конкретната Витара ?

        Коментар


        • #5
          От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

          "Човекът" да се изкаже:

          Първо, "прасе" е животно, много вкусно между другото... Сърни, носорози, кокошки също...
          Никога не съм използвал такива термини, както и "ам", "аку" и т.н.
          В автомобилите има "главно предавне" състоящо се в масовия случай от пиньон и корона, и диференциал състоящ се от корпус(касета), салелтни зъбни колела, планетни зъбни колела, и оси(чопове). Почти винаги са обединени в един възел, на който за по-лесно(но неправилно) му викаме със сборното име "диференциал". Който се монтира в своя си кожух, дали в цял мост, дали като отделен възел.

          По темата:

          Няма как да се монтира витарски диференциал в мост от УАЗ. То и във всеки друг мост де, освен самурайски, но се слага преден витарски. Ама друга тема.
          Просто конструктивно е невъзможно, няма нищо общо между двата възела.
          Маха се изцяло предното окачване на витарата(процесът е необратим) и се монтира целят мост от УАЗ в комплект.
          Как точно се прави-освен в посочената тема го има описано в поне още една в този раздел. Мога да го обясня пак, но не виждам смисъл да си давам труд трети път да описвам кое-как, да слагам снимки, и т.н. щом като питащия не може да си даде минимално усилие да разрови и да почете малко.

          И да-слага се мост от УАЗ, защото съотношението на главното предаване е еднакво с витарското. Има и друго предавателно число, така, че внимателно с определянето му.

          Въпрос към последния въпрос в първия пост:
          Дефинирай "познавач". Защото във витарата има много неща които са неподходящи за офроуд експлоатация. Но пък е доста приятна за каране по път, лек офроуд, има приятен външен вид...
          Зависи от конкретния познавач.
          Аз вече не виждам нищо добро във витарата като машина за офроуд. И друг път съм го казвал, че витарата е най-кекавият джип за офроуд. Просто няма друг джип с макферсън отпред, което автоматично го приравнява към джиповете за лек офроуд.
          Сега ще ми наскочат много витараджии, но моят опит това показва.
          Последно редактирано от Кольо; 17-06-13, 22:12.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

            Ми ти какъв си ?
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • #7
              От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

              Франко фон
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • #8
                От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

                Тя Витарата никога не е и предвиждана за тежък офроуд. По първоначална идея си е просто леко, дребно, евтнио джипче, на което хамериканските тинейджъри да си развяват задниците до плажа ... и да не закъсват веднага. Просто е направена с малко повече запас и това позволява много по-жестока експлоатация ... с всички произтичащи последствия.
                Това, че доста народ, в това число и Колето ги ползуват за състезателни машини и те не издържат, НЕ е принципен проблем на Витарите
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

                  Няма как да се монтира витарски диференциал в мост от УАЗ.

                  Има такъв в Самоков,с двигател от Балено.Говорих със собственика,нали не мислиш че ме е излъгал.Каза,че се сменя уазковото "прасе" защото много се чупело,слагало се витарското.И да,и на мен "прасе" не ми звучи технически,но гледам че така се ползва,и искам да съм разбираем.
                  Ти си знаещ човек,с много опит.Интересува ме,кои са неподходящите за офроуд качества на ГАЗ 69 , а също и на G класата ?
                  Момчета от военният контингент в Косово,казват,въпреки че имаме G класи и тойоти,там къде отива Нивата и Уаза, не смеем да тръгнем. Да ще ми е интересно лично твоето мнение,подчертавам за серийни автомобили,така наричаните джипове.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

                    Ето го прасето от Витара в преден мост от УАЗ.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03034.jpg
Прегледи:2
Размер:252.6 КБ
ID:5494023Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC03033.jpg
Прегледи:2
Размер:187.9 КБ
ID:5494024
                    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                    Коментар


                    • #11
                      От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

                      Драго, това което виждам от снимките е заден витаров мост към краищата на който са "насадени" УАЗ-ови сфери. Конкретно за питането на Тошо-в мост от УАЗ не може да се сложи витарски диференциал. Просто са много различни като механика, нищо не пасва. Не,ч е ако човек си постави за фикс идея получаването на точно този хибрид-няма да го направи, но ще е безсмислено пилеене на пари и време, единствено с цел доказването, че може. Практически не си струва.
                      Според мен мостът от УАЗ е по-корав от заден витарски, това от личен опит. Чакам да се опарича малко, и започвам да правя механичен блокаж на УАЗ-ов диференциал, и като го направя-ще сменя и задния мост на витарата с такъв от УАЗ.

                      Относно въпросът за проходимостта на различните джипове-толкова много има изписано, толкова спорове са се водили, че няма накъде повече.
                      Изкристализирал е изводът, че няма най-добър джип. Като марка и модел. Има по-добре подготвен, и то за конкретен вид офроуд, и по-неподготвен. Разбира се-марката си има значение, но един много подготвен УАЗ ще се подиграва на един стоков патрул, или тойота. Както и обратното де.
                      Освен това голямо значение има и опита на шофьора. Не знам тези военни колко опит имат в офроуда(което е доста различно от "каране на джип"), но щом не смеят с тойота да тръгнат след УАЗ-мисля, че нямат много.
                      Но пак казвам-всичко си зависи от подготовката на джипа. Само едно слагане на агресивни гуми подобрява значително проходимостта, и спора между две еднакви машини ще завърши с победа на тази с по-добрите гуми. А има още много какво да се пипне, за да стане джипа офроуд машина.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

                        Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                        ...кои са неподходящите за офроуд качества на ГАЗ 69 , а също и на G класата ?
                        Момчета от военният контингент в Косово,казват,въпреки че имаме G класи и тойоти,там къде отива Нивата и Уаза, не смеем да тръгнем. Да ще ми е интересно лично твоето мнение,подчертавам за серийни автомобили,така наричаните джипове.
                        Това последното е малко като виц, особено за Нивата ... само дето е толкова тъжен, че чак не е смешен. За съжаление, виждал съм го и на друго място, в Гранична полиция. Едни юнаци (свестни момчета поначало, някой да не ме разбере погрешно), ми реваха два дена на главата, че като позавали малко, от еди-къде-си Уазката минава, пък Ленд-Ровера не можел. На третия ден видях Ленд-Ровъра. Обут с летни шосейни гуми, изтрити до степен да не си личи каква е била шарката на грайфера ... еми, не върви на кал, к'во да го правиш

                        Газ 69 е сравнително корава машинка, но е адски некомфортна, отигиналния двигател е слаб (все пак разработката е от 40те или 50те години, нормално). Интересна база за тунинг. За Гелендиите нищо не мога да кажа, нямам достатъчно опит с тях, но някой да седне да ми обяснява, че на проходимост са по-зле от Нивата, веднага си правя извод, че никога през живота си не е карал нито Ге, нито Нива. Просто е чул, че втория братовчед на баджанака на сватанака бил казал, че от Нивата по-убуу нема ... или е пил със Стефан
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Как точно Витара се качва на цели мостове от УАЗ ?

                          Такова животно няма : Военните Г та в БГ са само дълга база, като 80 процента са бронирани по 3,5 или 5,5 тона . Накачени са с щитове и картечници отгоре със супер висок център на тежестта. Всеки качвал се на такава го е страх да вземе по бързо завой , затова където има баири не ги изпращат а пускат хамърите. Проходимостта им и с 3 блокажа на това тегло е отчайваща . Смели са само ако в конвоя има верижни машини - иначе яд.
                          НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА -ИМА САМО ПО ТРУДНИ И ПО СКЪПИ
                          Всички искат да се върнат към природата, но никой пеша...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X