Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за хъбове за Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за хъбове за Витара

    Здравейте,предстой ми да си купя витара,но нещо ме притесни още не съм я виждал.Продавача каза,че е с ръчни хъбове.Почти съм на ясно какво правят.Попитах го дали всеки път като ми се наложи да използвам двойното трябва да слизам да ги включвам.Той каза,че ако са включени отвън,мога да включвам и изключвам предният мост отвътре с лста.Това дали е възможно тъй като е с ръчни хъбове.Благодаря.

  • #2
    От: Въпрос за хъбове за Витара

    Точно ти е казал.
    Хъбовете включват или изключват главините, респ. гумите от полуоските. Ако са включени-гумата, джантата, главината, карето, полуоската, вътрешното каре, диференциала, пиньона и короната и кардана са свързани и се движат в едно. Ако от лоста в купето си избрал 4х2-силата на двигателя се предава само на задните колела, и предните въртят без смисъл всичката карантия дето я изброих. НО! Има едно предимство-в раздатката двата вала(които включват предния мост посредством муфа) се въртят с еднакви обороти, и включването може да се осъществи без трудност.
    Общо взето хъбовете се използват за да се изключат всичките железа които се въртят от колелата. За да не се въртят, че въртенето им иска енергия, а тя не идва от вятъра...
    И обратното-ако не си включил хъбовете от раздатката ще задвижиш всичките тези железа, но въртенето ще стига само до хъбовете. Т.е.- въртенето почти е стигнало до гумите, но не се предава към тях заради невключените хъбове. И въпреки, че от лоста си включил 4Х4(независимо бързи(Н) или бавни(L)-предните гуми няма да се въртят от двигателя. И ще караш все едно жигули.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за хъбове за Витара

      Мерси колега

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за хъбове за Витара

        Прав е Кольо! Губиш скорост и износваш железариите, които е изброил..
        Слагаш едни клещи в жабката, когато се наложи заключваш, като излезеш от калта - изключваш, и си пееш!

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за хъбове за Витара

          Само не забравяй да ги щракнеш на 'заключено' ПРЕДИ излета/препятствието/локвата/снега... иначе, както казва Кольо, колкото и да включваш лоста в купето - само на задно предаване си....
          << Mitsubishi Pajero LongWB >>

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за хъбове за Витара

            Ха, за клещите бях забравил...
            По принцип не трябват(ако се кара по асфалт), но за в калта и гората са си нужни. Просто понякога хъбовете се въртят трудно на ръка, та клещите са пръв помощник.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за хъбове за Витара

              е защо клещи като може да ги обслужиш и да си пеят

              това сигурно е 4-тата тема за хъбове и 4х4 на витара/дайхатсу..
              Последно редактирано от Денислав Димитров; 11-03-13, 22:04.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за хъбове за Витара

                Щото не може да ги обслужваш след всяко каляне. Всъщност може, но тогава ставаш маниак на поддръжката, и рядко влизаш в гората.
                При обикновена горска експлоатация хъбовете много бързо спират да се въртят на ръка, и трябва някакъв инструмент. Клещите са универсални. Аз свикнах като излизам да слагам в жабката отвертки-плоска и кръстата, ключове 10, 12, 13, 14, клещи и нож. Другите инструменти са в куфара в багажника, и почти не се налага да го отварям. С посочените инструменти се оправям в почти всички ситуации. Започнах най-напред с клещите, именно заради хъбовете, а малко след това се яви и проблема с развиване на шегелите след яко лашкане. Клещите и там са незаменими.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за хъбове за Витара

                  Това не е ли заради изядените O-пръстени? Иначе от къде ще влязат боклуци?

                  Игнорирайте въпроса ми. Ще влезе покрай карето. Затова се пълнят с вода
                  Последно редактирано от Денислав Димитров; 11-03-13, 23:31.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за хъбове за Витара

                    Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
                    Това не е ли заради изядените O-пръстени? Иначе от къде ще влязат боклуци?

                    Игнорирайте въпроса ми. Ще влезе покрай карето. Затова се пълнят с вода

                    От към карето има семеринг !
                    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за хъбове за Витара

                      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                      От към карето има семеринг !
                      Стига да има кой да я смени А и ако втулката има по голям луфт ..... доста бързо опасва семерингата
                      Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!
                      Suzuki Grand Vitara 2.5 V6
                      Mercedes Benz ML55 AMG
                      Ицо - 0888Ч6Ч6Ч6

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X