Е,имам си Самурайче, за добро или за лошо.
Имам няколко процедурни въпроса след първия ден тестване.
1. Кое е най-удачно при спускане по стръмен каменист път:
а) Малкият лост на нулево положение и пускане само на спирачки
б) малкият лост на бавни, колелата отпред зацепени и използване на бавните за спирачка
Второто ми изглеждаше много по-логично и колата вървеше много по-добре, но се опасявам, че всичко това бая товари трансмисията. При първият вариант пък естествено на спирачките им се разказва играта...
2. На черен каменист път има ли случай, при който е по-добре да не се кара 4х4 а да се кара само на заден мост? Заден мост и бавни? Моята логика е че е по-добре вместо да се товари яко задният мост да се зацепи всичко, за да се разпределя натоварването. Но не знам дали съм прав.
3. На два пъти вчера и днес, без да хвана закономерност, малкият лост започваше да вибрира яко и да издава звук (явно от раздатката). Оправяше се от самосебе си и въпреки това усещането ми за трансмисията е, че е наред. Качих колата на билото на стара планина и слязох с нея и се случи само горе на леко нанадолнище за малко. Вчера се случи пак на нанадолнище по павета, когато беше включено на заден мост, но предните колела бяха забравени на зацепено положение. Това на някой говори ли му нещо?
4. И последният съществен въпрос. Датчикът за горивото не работи. При пълен резервоар стрелката е залепнала долу (опряла най-долу, не дори на "Е"). Като се изпразни резервоара малко се качва! Държи се сякаш някаква работа около поплавъка в резервоара се е обърнала наопаки... или пък нещо със самата стрелка не е наред. Моля, дайте ми някаква насока какво да ръчкам, за да го оправя, че без индикация за горивото по черни пътища в планината не си е работа.
Благодаря за търпението при изчитането на това
Имам няколко процедурни въпроса след първия ден тестване.
1. Кое е най-удачно при спускане по стръмен каменист път:
а) Малкият лост на нулево положение и пускане само на спирачки
б) малкият лост на бавни, колелата отпред зацепени и използване на бавните за спирачка
Второто ми изглеждаше много по-логично и колата вървеше много по-добре, но се опасявам, че всичко това бая товари трансмисията. При първият вариант пък естествено на спирачките им се разказва играта...
2. На черен каменист път има ли случай, при който е по-добре да не се кара 4х4 а да се кара само на заден мост? Заден мост и бавни? Моята логика е че е по-добре вместо да се товари яко задният мост да се зацепи всичко, за да се разпределя натоварването. Но не знам дали съм прав.
3. На два пъти вчера и днес, без да хвана закономерност, малкият лост започваше да вибрира яко и да издава звук (явно от раздатката). Оправяше се от самосебе си и въпреки това усещането ми за трансмисията е, че е наред. Качих колата на билото на стара планина и слязох с нея и се случи само горе на леко нанадолнище за малко. Вчера се случи пак на нанадолнище по павета, когато беше включено на заден мост, но предните колела бяха забравени на зацепено положение. Това на някой говори ли му нещо?
4. И последният съществен въпрос. Датчикът за горивото не работи. При пълен резервоар стрелката е залепнала долу (опряла най-долу, не дори на "Е"). Като се изпразни резервоара малко се качва! Държи се сякаш някаква работа около поплавъка в резервоара се е обърнала наопаки... или пък нещо със самата стрелка не е наред. Моля, дайте ми някаква насока какво да ръчкам, за да го оправя, че без индикация за горивото по черни пътища в планината не си е работа.
Благодаря за търпението при изчитането на това

Коментар