От: И аз с Витара
Тука е заровено кучето на заблудата.
Не, че теглото на гумата не оказва влияние, но то се изразява главно в ускорението, или в развъртането на кален терен от спряло положение. Веднъж развъртяна, тежката гума не е чак такъв проблем.
Много по-голям товар за двигателя се оказва по-голямото рамо през което въртящия момент се предава към земята. Т.е.-радиуса на колелото, който заради гадната геометрия се явява точно половината от диаметъра на гумата.
Агресивния грайфер, и агресивния крак
се явяват допълнителни "екстри" за каретата.
П.П. Евтините карета не струват.
Ако можеш да си намираш оригинални от някоя морга е много по-добре отколкото нови от магазина.
Първоначално публикуван от Десислав Добрев
Преглед на мнение
Не, че теглото на гумата не оказва влияние, но то се изразява главно в ускорението, или в развъртането на кален терен от спряло положение. Веднъж развъртяна, тежката гума не е чак такъв проблем.
Много по-голям товар за двигателя се оказва по-голямото рамо през което въртящия момент се предава към земята. Т.е.-радиуса на колелото, който заради гадната геометрия се явява точно половината от диаметъра на гумата.
Агресивния грайфер, и агресивния крак

П.П. Евтините карета не струват.
Ако можеш да си намираш оригинални от някоя морга е много по-добре отколкото нови от магазина.
Коментар