Абе смених аз кутията, продадох старата и седмица след това осъзнах, че едно виене дето си мислех, че е от десен лагер е всъщност е от кутията.
Пускам по инерция, натиснат педал на съединителя - виене. Изключвам раздатката - виенето спира. Спирам на място и на изключена раздатка вкарвам 5те и с пускането на съединителят - виене. Ама яко (в движение доста неща шумят и не осъзнавах колко е яко).
Та стигнах до извода, че най-вероятно става дума за лагер на кутията. Раздатката е "тунингована" с по-бавните колела, ама те не би трябвало да вият при тия тестове по-горе. Особено този на място. Та освен кутията има някакъв шанс да е лагера в раздатката дето е на вала между кутията и раздатката. Та така де - това са подробности.
Предполага се, че проблема може да е тръгнал от това, че кутията дълго време е седяла суха и не-карана. В момента се кара с Motul Gear 300 75W90, пълна синтетика.
Въпроса е как се разглобява кутията? Има ли за какво да се внимава? Всякакъв know how и съвети биха били полезни
.
Пускам по инерция, натиснат педал на съединителя - виене. Изключвам раздатката - виенето спира. Спирам на място и на изключена раздатка вкарвам 5те и с пускането на съединителят - виене. Ама яко (в движение доста неща шумят и не осъзнавах колко е яко).
Та стигнах до извода, че най-вероятно става дума за лагер на кутията. Раздатката е "тунингована" с по-бавните колела, ама те не би трябвало да вият при тия тестове по-горе. Особено този на място. Та освен кутията има някакъв шанс да е лагера в раздатката дето е на вала между кутията и раздатката. Та така де - това са подробности.
Предполага се, че проблема може да е тръгнал от това, че кутията дълго време е седяла суха и не-карана. В момента се кара с Motul Gear 300 75W90, пълна синтетика.
Въпроса е как се разглобява кутията? Има ли за какво да се внимава? Всякакъв know how и съвети биха били полезни

Коментар