Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд Витара странични наклони

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гранд Витара странични наклони

    Здравейте колеги,
    след поставянето на фланци наклона на предните колела се промени. Търся болтове с ексцентрик мисля, че някой предлагаше във форума, но не мога да се сетя.
    Ако някой знае от къде мога да си купя ще съм му много благодарен.
    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Гранд Витара странични наклони

    Не знам за гранд витарата, но за старата витара тези болтове май не вършат работа. Аз лично не съм ги пробвал, разпилих отворите на амортисьора и така се оправих. Това заради отзивите тук-във форума, че били ташак...
    Та за гранда най-вероятно ще е същото.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Гранд Витара странични наклони

      Благодаря.

      Коментар


      • #4
        От: Гранд Витара странични наклони

        Тия наклони са си същите както преди,само че сега са по-изразени(видимо).Както ти каза Кольо,разпилвай амортисьора(или шенкела) и ги направете така.Ако ще разпилваш(разпробиваш),направи го само на горния болт.Долния няма смисъл да го пипаш.
        088пет722пет99
        http://www.hydropompi.com/

        Коментар


        • #5
          От: Гранд Витара странични наклони

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Не знам за гранд витарата, но за старата витара тези болтове май не вършат работа. Аз лично не съм ги пробвал, разпилих отворите на амортисьора и така се оправих. Това заради отзивите тук-във форума, че били ташак...
          Та за гранда най-вероятно ще е същото.
          Еее хайде сега, не си съвсем прав . Аз съм с такива болтове и според мен са о.к.
          Тези съм си сложил:



          А това са и познатите чертежи от руският форум, ако не Ви се търсят.
          Прикачени файлове
          ... to be continued

          Коментар


          • #6
            От: Гранд Витара странични наклони

            ААа, не съм казал, че съм прав. Нали казах-не съм ги пробвал, само по четеното тук съдя, че не ставали. Ама няма лошо колегата да пробва и да каже дали е доволен.
            Според мен ако витарата не се използва за много сериозен офроуд-болтовете ще си държат.
            Но разширяването на отворите си е друга работа. Особено както аз го направих-разширяване настрани колкото ми трябва(отвора става овал, а не да се разшири по целия диаметър), и после наваряване на "излишната" част от овала-става по-здраво. Оттам не съм имал никога проблем.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Гранд Витара странични наклони

              Колега след като монтирахте фланците и пуснахте колата от крика разтъпкахте ли е малко джипката или?
              Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
              Тия наклони са си същите както преди,само че сега са по-изразени(видимо).Както ти каза Кольо,разпилвай амортисьора(или шенкела) и ги направете така.Ако ще разпилваш(разпробиваш),направи го само на горния болт.Долния няма смисъл да го пипаш.
              Аз нещо не мога да си представя как ще се получи промяна в ъгъла само от поставянето на фланци?!?
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #8
                От: Гранд Витара странични наклони

                Вземи я разкърши малко и всичко ще си дойде на мястото ,само от фланци никакви наклони не може да измени .
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #9
                  От: Гранд Витара странични наклони

                  Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение

                  Аз нещо не мога да си представя как ще се получи промяна в ъгъла само от поставянето на фланци?!?
                  Нали и аз това казвам де! Сега повече му стърчат колелата и му вадят очите!
                  088пет722пет99
                  http://www.hydropompi.com/

                  Коментар


                  • #10
                    От: Гранд Витара странични наклони

                    Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                    Колега след като монтирахте фланците и пуснахте колата от крика разтъпкахте ли е малко джипката или?

                    Аз нещо не мога да си представя как ще се получи промяна в ъгъла само от поставянето на фланци?!?
                    И аз не можех да си го представя но,като сложих фланци на старата джипка на баща ми (фероза),волана стана много по-лек и се намали дръстично радиуса на завой.Колата започна да прави обратен завой на места където преди не можеше и да си помислиш. И омекоти возията .За последното си го обясних с това че натиска торсионите и ресьорите през по-голямо рамо.Но за радиуса на завои и олекналия волан не можах.Обадих се на приятел който се занимава с предници и той ми каза че така се променя геометрията.Ако се разчертае ще стане ясно,ама си е играчка и не знам дали на някой ще му се занимава.На много други коли съм слагал фланци но до сега не бях обръщал внимание на тези промени,а вече ги забелязвам и при смяна на джанти (с различен оффсет).Дори сега докато пиша се сетих че когато съм карал бегачката на стенд ме караха да бъде с джантите и фланците с които ще карам, за да бъде точен реглажа.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Гранд Витара странични наклони

                      Точно за такива болтове става на въпрос, ще съм благодарен на колегата ако каже от къде да си ги поръчам. Благодаря предварително.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Гранд Витара странични наклони

                        Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                        И аз не можех да си го представя но,като сложих фланци на старата джипка на баща ми (фероза),волана стана много по-лек и се намали дръстично радиуса на завой.Колата започна да прави обратен завой на места където преди не можеше и да си помислиш. И омекоти возията .За последното си го обясних с това че натиска торсионите и ресьорите през по-голямо рамо.Но за радиуса на завои и олекналия волан не можах.Обадих се на приятел който се занимава с предници и той ми каза че така се променя геометрията.Ако се разчертае ще стане ясно,ама си е играчка и не знам дали на някой ще му се занимава.На много други коли съм слагал фланци но до сега не бях обръщал внимание на тези промени,а вече ги забелязвам и при смяна на джанти (с различен оффсет).Дори сега докато пиша се сетих че когато съм карал бегачката на стенд ме караха да бъде с джантите и фланците с които ще карам, за да бъде точен реглажа.
                        С това всичкото, което си написал съм съгласен и наистина ако седнеж да чертаеш или просто да си го представиш на ум ще си го обясни. НО пак продължавам на мнение, че от монтажа на фланци не може да се промени този ъгъл за който говорим. Така, че ако ъгъла НАИСТИНА е друг, то трябва да се търси причината другаде.
                        Първоначално публикуван от godji510 Преглед на мнение
                        Точно за такива болтове става на въпрос, ще съм благодарен на колегата ако каже от къде да си ги поръчам. Благодаря предварително.
                        Ето примерно оттук може. В интернет за Дейв(bits4vits) се чуват само суперлативи. Не знам дали от България някъде може да намериш.
                        http://www.bits4vits.co.uk/store/vit...m/prod_22.html
                        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                        Коментар


                        • #13
                          От: Гранд Витара странични наклони

                          Благодаря за отзивчивостта,сега да ви обясня цялата история.След като сложих нови зимни гуми реших да отида да проверя предния мос.Майсторчето ми е приятел работи със стенд последна дума на техниката и ми каза че сходимостта е добре но наклона на двете колела е мръднал със един градус.Джипа го карам със фланци 40мм от пролетта и нямам други проблеми освен че ми изтри гумите от вътре точно от тези наклони.Ако още на някой не му е ясно ще го обясня просто без да обиждам който и да е.Все едно да заемеш поза за лицеви опори и да си разположиш ръцете на 45 градуса т .е като пергел и да правиш лицеви опори.Центъра на тежестта е двигателя колкото по отдалечаваш колелата от него толкова рамото се увеличава а опорната точка на колелото е само оста и то си променя ъгъла.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Гранд Витара странични наклони

                            Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                            Ето примерно оттук може. В интернет за Дейв(bits4vits) се чуват само суперлативи. Не знам дали от България някъде може да намериш.
                            http://www.bits4vits.co.uk/store/vit...m/prod_22.html
                            Мерси Стояне. Точно от тук си взех моите Наистина е отзивчив човека и винаги ти отговаря ако го питаш за нещо.
                            ... to be continued

                            Коментар


                            • #15
                              От: Гранд Витара странични наклони

                              Първоначално публикуван от godji510 Преглед на мнение
                              Центъра на тежестта е двигателя колкото по отдалечаваш колелата от него толкова рамото се увеличава а опорната точка на колелото е само оста и то си променя ъгъла.
                              Нещо такова, но не съвсем. Рамото на лоста е носача. Точката на закрепване на този лост са тампоните. Късото рамо е от тампоните до пружината, а дългото от тампоните до центърът на гумата. Когато слагаш фланец увеличаваш дългото рамо и от там съотношението на рамената. Силата приложена към пружината се увеличава за сметка на хода и носача потъва по-ниско и се променя статичния страничен наклон. Решението в този случай е просто. По-дълга или по-твърда пружина или просто подложка. Друг обаче по-сериозен проблем има когато се слагат толкова големи фланци. Ако преди тях с оригинална джанта при завиване оста около която се върти колелото при завиване е приблизително в центъра на протектора след отдалечаването му от този център започва да обикаля около него. Наблюдава се как колелото при завиване на място започва и да се движи напред-назад търкаляйки се по дъга около оста на шарнирите и с радиус привнесеното изместване от фланеца. Това е абсолютно недопустимо в конструктивно отношение и води до драстично влошаване на пътното поведение и управляемостта на автомобила. Отделно сходимостта при завиване отива на майната си. Като цяло е подходящо за каруца или селскостопанско ремарке, но и за автомобил, който има намерение да се движи по републиканската пътна мрежа. Ако някой се нуждае от по-широка следа да си търси по-широки мостове, но минусови джанти или фланци е абсолютно погрешно да се използват при завиващия мост, независимо от конструкцията - цял или IFP. За задния мост няма проблем освен опастността от изкривяване на ръкав пак заради увеличеното рамо спрямо опорните точки - пружини или ресьори.
                              Последно редактирано от elbgt; 09-11-12, 23:51.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X