Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пилене на глава на витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пилене на глава на витара

    Колеги, ако изпиля главата на витарата ще има ли някакъв ефект и изобщо заслужава ли си тази манипулация? Става дума за 1.6, 8 клапана.
    Оф-Роуд клуб "Без Граници" - Сливница

  • #2
    От: Пилене на глава на витара

    То че ефект ще има ама надали ще е това което очакваш

    Коментар


    • #3
      От: Пилене на глава на витара

      Абе, на мене ми трябва малко.
      Оф-Роуд клуб "Без Граници" - Сливница

      Коментар


      • #4
        От: Пилене на глава на витара

        Ще стане по пъргава в ниските предавки и ще загуби сила в горните предавки. Колко пъргава и колко сила, зависи от това колко ще пилиш главата.

        Коментар


        • #5
          От: Пилене на глава на витара

          Е значи сам си вади изводите дали си заслужава

          Коментар


          • #6
            От: Пилене на глава на витара

            Аз смятах преди време и за да се смъкне степента на сгъстяване до смислена за повече мощност трябваше главата или блока да се пилнат доста сериозно. До толкова, че да трябва раздвижено колело на разпределителният вал, за да дойде на място центровката. И съответно като видях каква е галимацията реших, че ще се кара както си е.

            Принципн за повече мощност на витара по-добър вариант е да се сложи турбо без да се пипа мотора. Ама разхода ще скочи.

            За малко мощност отгоре и по-добра икономия - да се сгъсти мотора.

            Мислех и за вариант с друга глава, от G13B (16 клапана, два вала). Ама нещо като разгледах цялата постановка и се отказах - пак голяма галимация. Ще избяга съосието на ремъците и влизаш в голям филм .

            Или поне до тези изводи стигнах аз .

            Първоначално публикуван от GOLF-SM Преглед на мнение
            Ще стане по пъргава в ниските предавки и ще загуби сила в горните предавки. Колко пъргава и колко сила, зависи от това колко ще пилиш главата.
            Да нямаш в предвид обороти? Щото двигателя му е все тая на коя предавка ще е. Винаги отдава една и съща мощност според оборотите.

            Коментар


            • #7
              От: Пилене на глава на витара

              Ако свалиш повече от 0,5мм ще трябва да я караш само със бензин с високо октаново число защото иначе почва да чука аванса и почват проблемите.
              878177589

              Коментар


              • #8
                От: Пилене на глава на витара

                Или можеш да караш само на газ .

                Някой знае ли какво е ЕКУто на 1.6 моно? Bosch, Siemens, нещо японско? Коя модификация е?

                Коментар


                • #9
                  От: Пилене на глава на витара

                  Първоначално публикуван от monio1 Преглед на мнение
                  Ако свалиш повече от 0,5мм ще трябва да я караш само със бензин с високо октаново число защото иначе почва да чука аванса и почват проблемите.
                  Добре, а при тея 0.5 мм ще подобри ли вървенето? Тя и сега си върви добре и с още малко мощност направо нема да се удържа.
                  Оф-Роуд клуб "Без Граници" - Сливница

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пилене на глава на витара

                    Няма да усетиш кой знае каква разлика щом си върви добре не я закачай.Тези 0,5мм са предвидени от производителя за евентуален ремонт.
                    878177589

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пилене на глава на витара

                      Преди време отрязах с 1мм главата на фолксваген 1.8 90к.с. .
                      На 1 ва и 2 ра предавака ускоряваше много по- бързо от преди . Почти като "ралиджийка" На тези предавки на автомобила не му трябва мощност ,трябва му бързо развъртащ се мотор. На 5 ск при минимален наклон не можеше да ускорява,а преди интервенцията ускоряваше.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пилене на глава на витара

                        Моете да ги "пилите "и с флекса-таа така не се прави
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пилене на глава на витара

                          Колко време го кара защото имам горчив спомен точно от такъв мотор 115 коня за 1500 км стопи бутало.При теб чукане на аванса нямаше ли?
                          878177589

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пилене на глава на витара

                            Стопих аванса от делкото и ограничих хода на центробежния регулатор. Аванса се чуваше много малко само на магистрала при много топло време. Този мотор измина над 30 000 км. след това беше разглобен за друг опит и нямаше следи от нещо сериозно . Мотора е каран само на газ.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Пилене на глава на витара

                              Първоначално публикуван от monio1 Преглед на мнение
                              Колко време го кара защото имам горчив спомен точно от такъв мотор 115 коня за 1500 км стопи бутало.При теб чукане на аванса нямаше ли?
                              Топи бутало като оставиш разпределителния вал на закъснение ,освен ако не си правил раздвижна шайба на РВ
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X