Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

    Здравейте колеги,

    Съвсем нов съм по отношение на джиповете.
    Поогледах какво има в нетя относно Suzuki Vitara V6 2.0. Тази, на която съм се спрял е 1996г., автоматик.
    Моля за вашия съвет за какво да внимавам при огледа. Какви характерни проблеми има това шаси и мотор?
    И най-важното - откъде мога да си набавя сервизното ръководство за тая джипка?
    Благодаря предварително на отзовалите се.

  • #2
    От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

    Здрасти колега,мисля че никой няма да ги отговори,защото има много писано по тази тема.Използвай търсачката.
    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
    0878739299

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

      +1
      SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

      Коментар


      • #4
        От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

        Имам такава и при огледа трябва да се убедиш дали са сменявани ангренажните вериги , три броя с успокоители и др., щото това удоволствие ми струваше около 1600 лв , ако не са сменявани - прави си сметка за крайната цена
        За автоматика - редовно ли е била смяната на маслото в ск. кутия , ламарините - обичайните ръжди

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

          Благодаря за отговорите, колеги!

          Днес взех Сузуката. Първи впечатления;:
          - Мотора работи стабилно и добре, без шумове;
          - Автоматът работи добре, но при кик-даун ми се струва доста мудна колата. Забелязах, че има колебание преди да поеме кутията кик-дауна. Предполагам, че може да е от старо масло и филтър. В нормален режим работи добре, без резки превключвания. По нагорнище тръгва след отпускане на педала на спирачката;
          - Спира добре (без АБС е за съжаление, защото ще я кара жена ми през зимния сезон);
          - Като окачване се усеща стегната, няма шумове и хлопания;
          - Относно ръждите - тръгнали са и двете задни вежди, но при задния мост е добре; При капачката за резервоара също я е хванала "лисицата". Чудя се, да ги оправям ли тия ръжди преди зимата или да я оставя за следващата година;

          Това са ми първите впечатления за половин час каране (днес я прибрах вкъщи). Предстои смяна на всички масла и филтри. Някой може ли да сподели какъв е нормалния разход, за да знам преди да го засеча? И най-важното - откъде да намеря сервизно ръководство за тая Сузука?

          Благодаря отново и се извинявам ако досаждам, но не съм свикнал да работя с форуми и не знам какво да чета.

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

            Честито!Да те радва дълго време.

            За ръждите - ако смяташ да я караш по-дълго време тази джипка захващай се и оправяй и последната точица ръжа! Иначе рискуваш в даден момент да останеш без кола
            Тази витара е почти като другите витари и сервизните ръководства, които ги има във форума са актуални и за нея. В тях има секция и за Н20А двигателя.

            Ако се чудиш какво да четеш - почни със систематизираната информация, а след това може да караш и на ред
            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

              Честито колега със здраве да си я караш.Филтър на кутията няма,а само цедка,която се почиства,така че спестяваш някой лев.
              Относно разхода,доста относително,градско,извън,4х4 ит.н,мисля че нормален,среден разход ще е около 12-13л. на 100км.Препоръчвам газово инжекционче и ще харчиш пари за гориво с 50% по-малко,колкото и да харчи.
              Качи снимки да я видим,може пък да сме я срещали някъде.
              "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
              0878739299

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

                Благодаря за пожеланията, колеги!

                Утре ще я наснимам, че днес нямах време.

                Колега, stojan_defender-a, мисля че си прав относно ръждите, но ще видя дали ще мога да се вместя в тоя сезон, защото имам още три коли и всяка от тях ми е приоритетна (поне е предвидена преди Сузуката). Две от тях ще спят зимен сън в "хралупа", но все пак една остава в зимата (и съответно в списъка), та ако има пари и мегдан, ще влиза и Сузуката в бокса. Иначе си напълно прав.


                Колега, dvdimov, благодаря за полезната информация относно това, че автоматичната кутия е без филтър. Във връзка с това, отново искам да подчертая колко необходимо и полезно би било за мен да намеря сервизно ръководство за Сузуката. Бих бил благодарен на всеки, който може да ме упъти откъде мога да се сдобия с такова.

                Относно Газовия Инжекцион - това е и моят избор. Не бих сложил обикновена АГУ на кола с дебитомер, В момента разглеждам опции за ГИ с монтаж на бутилката под шасито (не знам дали това е възможно при тези автомобили), защото не бих искал да губя пространство в багажника. Простраснството отзад беше и една от основните причини да се спра на дългата база на Витара (другата основна причина беше двигателя).

                И не мога да не споделя - днес след безуспешно търсене откъде се отваря предния капак, срам не срам (а уж се имам за технически грамотен потребител на автомобили), се свързах с предишния собственик, за да го питам... откъде се отваря? Останах доста учуден...

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

                  Честито за придобивката!

                  Ръждите личаха ли си при покупката или после ги видя, ако не е тайна за колко я купи, как вървят в момента такива Витари, предполагам си наясно с цените след като си обикалял да търсиш

                  Първоначално публикуван от n960 Преглед на мнение
                  Имам такава и при огледа трябва да се убедиш дали са сменявани ангренажните вериги , три броя с успокоители и др., щото това удоволствие ми струваше около 1600 лв , ако не са сменявани - прави си сметка за крайната цена
                  Как може да се разбере че са сменяни - или просто се слухти да няма шумове мотора - другото на късмет

                  Коментар


                  • #10
                    От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

                    Първоначално публикуван от batececo Преглед на мнение
                    Честито за придобивката!

                    Ръждите личаха ли си при покупката или после ги видя, ако не е тайна за колко я купи, как вървят в момента такива Витари, предполагам си наясно с цените след като си обикалял да търсиш


                    Как може да се разбере че са сменяни - или просто се слухти да няма шумове мотора - другото на късмет
                    Ръждите ги видях още при покупката, но са само по веждите и около капачката на резервеоара. Отдолу всичко е ОК, няма ръжди. За цената не знам дали е уместно да я споменавам, всеки може да добие представа как вървят различните Витари като прегледа Мобилето. Тази, която аз взех е дълга база, пълен ел. пакет, автомтична кутия, климатик и др. Не знам дали има LSD диференциал, защото още съм съвсем новобранец с тия Витари и изобщо с джипките, но ми казаха, че някои излизали с такива. Не знам какъв е и точно шпера - пластинчат, торсен, виско? Ако някой може да помогне да ме ограмоти, ще му бъда доста признателен.
                    Относно ангренажните вериги - мисля, че тук няма дилема. Повечето производители ги дават за смяна при пробег 150 - 180 К километра. Дори да не се чуват шумове от ангренажния механизъм, при разтягане на веригата страничните ефекти не са благоприятни и затова неслучайно се препоръчва да се сменят. Това е втората стъпка от обслужването на мотора в моя списък. Първа стъпка е смяна на всички филтри и масла по колата, включая кутия и диференциали.

                    Ето и малко снимки на Сузуката:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0316.jpg
Прегледи:1
Размер:186.0 КБ
ID:5403518Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0317.jpg
Прегледи:1
Размер:143.6 КБ
ID:5403519Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0318.jpg
Прегледи:1
Размер:165.9 КБ
ID:5403520Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0319.jpg
Прегледи:1
Размер:184.8 КБ
ID:5403521Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0320.jpg
Прегледи:1
Размер:129.3 КБ
ID:5403522Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0321.jpg
Прегледи:1
Размер:145.8 КБ
ID:5403523Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0322.jpg
Прегледи:1
Размер:154.8 КБ
ID:5403524Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCF0323.jpg
Прегледи:1
Размер:152.0 КБ
ID:5403525

                    Някой може ли да ме светне на последната снимка копчето за какво е? Извинявам се предварително за безхаберието.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

                      Смени масла и филтри и аз бих обърнал специално внимание на маслото на авт. ск. кутия ,LSD няма, за ангр . вериги и смяната им трябва да се чуе характерен шум от двиг . отсег или другия вариант - смяна с оригинални при правилния майстор , щото двигателя - долу...
                      Амортесьори , пружини , накладки , съединител ..., приказка...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

                        Първоначално публикуван от n960 Преглед на мнение
                        Смени масла и филтри и аз бих обърнал специално внимание на маслото на авт. ск. кутия ,LSD няма, за ангр . вериги и смяната им трябва да се чуе характерен шум от двиг . отсег или другия вариант - смяна с оригинални при правилния майстор , щото двигателя - долу...
                        Амортесьори , пружини , накладки , съединител ..., приказка...
                        За маслата и LSD /което е със дискове/ си напълно прав , но за смяната на веригите и дв. долу не си прав. При правилния майстор се сменят на място . Съединител няма ! Копчето , което е снимал колегата на последната снимка го имат само бензиновите японски автоматици и при вкл. Р на таблото светва жълта лампа pawar . От нея не ти идват още 30-тина кончета , а колата започва да се изцежда и сменя предавките след 5 000 оборота. За газова бутилка отдолу няма място. Трябва да срежеш резервуара и до него. Той е 65 л. и има на къде. Имам един стар , който сълзи на наставката и става за рязане , ако се решиш на тази интервенция се обади да ти го дам. Успех с Витарката.
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • #13
                          От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

                          Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                          ...Копчето , което е снимал колегата на последната снимка го имат само бензиновите японски автоматици и при вкл. Р на таблото светва жълта лампа pawar . От нея не ти идват още 30-тина кончета , а колата започва да се изцежда и сменя предавките след 5 000 оборота. ...
                          Това копче ме побърква. Днес го включих и пробвах, но колата се държи спорадично, явно зависи от скоростта на колата каква предавка да включи и колко да изцеди мотора. Отделно, че по едно време светеше надпис "Power" на таблото, а след това като върнах на нормален режим и после пак включих "P" надписа "power" повече не светна, независимо че го включих и изключих още няколко пъти - по време на движение, при спряла кола, ръчката на кутията в различни позиции - P. N, D... не знам какво се случва с това копче.

                          Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                          ...За газова бутилка отдолу няма място. Трябва да срежеш резервуара и до него. Той е 65 л. и има на къде. Имам един стар , който сълзи на наставката и става за рязане , ако се решиш на тази интервенция се обади да ти го дам. Успех с Витарката...
                          Резервоарът в никакъв случай няма да го режа. Ако може да се хване някоя по-малка бутилка - 20-30 литра, ок, ако не може - ще се мисли друг вариант.
                          Относно резервоара ми направи впечатление, че като отворя капачката да заредя бензин и се чува как има налягане в резервоара - извистява въздух (по-точно бензинови пари) при разхлабване на капачката. Според мен това не е нормално, но бих искал да чуя и вашето мнение, колеги.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

                            Първоначално публикуван от dvdimov Преглед на мнение
                            Здрасти колега,мисля че никой няма да ги отговори,защото има много писано по тази тема.Използвай търсачката.
                            Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                            +1
                            Не се вслушваш в съветите и продължаваш да питаш вече питани неща

                            Ето четиво за резервоара и газовата бутилка:
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...893#post403893 - елегантно решение
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...p?t=123559#top - тук може да видиш как се прави и как не се прави
                            о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                            Коментар


                            • #15
                              От: Suzuki Vitara V6 2.0 - нужда от няколко съвета

                              Прегледах и двата линка, които си ми пуснал.
                              Първия линк, който си характеризирал като "елегантно решение", според мен съвсем не е елегантен, защото е свързан с рязане на оригиналния резервоар, отделните вариации на основния "проект" няма да ги коментирам. За мен рязането на бензиновия резервоар не е опция, както вече съм написал и затова недоумявам, защо си ми пуснал точно такива линкове?
                              Втория линк, общо взето третира същата материя като първия, затова и няма да се спирам подробно върху него, но със забележката, че там се правят догадки дали е нормално да има налягане в резервоара или не, което пък е свързано с един от въпросите ми. Така или иначе, категоричен отговор няма дали налягането в резервоара е нормално или не. Има само предположения.
                              Освен това попитах и за копчето "N - A/T - Р", но за него явно линк не си намерил да ми пуснеш. Явно е било по-важно за теб не да ми отговориш конкретно на въпросите, а да ми посочиш неадекватното ми присъствие във форума. ОК, разбрах го. Бидейки абсолютно начинаещ по отношение на форуми и на джипки, си мислех че мога да задам няколко въпроса и да ми се отговори. Но явно не е така.
                              Извинявам се на всички с досадните си няколко въпроса, за в бъдеще няма да се повтаря.
                              Успех, колеги.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X