Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самурай на 235-ци.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Самурай на 235-ци.

    Здравейте,

    Малко минахме на по-голям размер гуми на Самурая, а той си още с 1300-те кубика с които се е родил. Засега главно из града и леко извън пътя се кара, но наближава ловният сезон и по-сериозните препятствия. Усеща се, че леко губи мощност, но пак мисля, че ще бъде проходим като преди това (195ци). Та въпросът леко се изражда - миналата зима газих снегове до решетката като използвах пълната мощност на двигателя, сега по-различно, по-трудно ли ще му е? Все пак се повиши клийренсът и по-малко ще забира отдолу, но пък по-голяма и по-широка гума..

    Със сигурност ще бъде изпробван есента/зимата, не се плаша защото е много яка машина.
    Поздрави.

  • #2
    От: Самурай на 235-ци.

    Дайте повече инфо за качването (джанти, лифт, фланци, рязане), ще е много полезно.
    LZ1AIV

    Коментар


    • #3
      От: Самурай на 235-ци.

      Ще стане по-тромав, ще гори повече, ще товариш двигателя и мостовете. Ти си решаваш.
      ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
      0878 23 58 34- Радо

      Коментар


      • #4
        От: Самурай на 235-ци.

        Витарата ми от 195/80 (около 67-68см) сега я карам на 30/9.5 (около 85 см) ...Да малко по-тромава ,да гори малко повече ,но не ги сменям за нищо! газ докрай и толкова...Не първа бавна винаги имам мощност без значение наклона или гъстотата на това в което съм нагазил...на втора вече може да умре ...Предполагам ще е долу-горе аналогично с самурая който е 30 нютона по слаб от витарата ,но и малко по-лек ...
        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

        Коментар


        • #5
          От: Самурай на 235-ци.

          Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
          Витарата ми от 195/80 (около 67-68см) сега я карам на 30/9.5 (около 85 см) ...Да малко по-тромава ,да гори малко повече ,но не ги сменям за нищо! газ докрай и толкова...Не първа бавна винаги имам мощност без значение наклона или гъстотата на това в което съм нагазил...на втора вече може да умре ...Предполагам ще е долу-горе аналогично с самурая който е 30 нютона по слаб от витарата ,но и малко по-лек ...
          Объркал си се с тия 85 сантиметра !
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • #6
            От: Самурай на 235-ци.

            Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
            Объркал си се с тия 85 сантиметра !
            Ей заради този пост слизах спец да меря 35-ците. Или аз карам с 30-ски, или той с 35-ци!
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #7
              От: Самурай на 235-ци.

              Май 85см клонят към 75см, натам върви...
              LZ1AIV

              Коментар


              • #8
                От: Самурай на 235-ци.

                Мисля че проходимостта в сняг се влияе повече от предназначението на гумата/лятна или зимна/, отколкото от ширината. Не си посочил какви са гумите! На утъпкан сняг ако си с кални регенерати ще си като шейна.Обаче по черен път, на неутъпкан сняг, един приятел с Витара и Каймани 235, направо ме удиви в гората- Каймана копаеше снега докато стигне до земята и върви няма спиране.

                Коментар


                • #9
                  От: Самурай на 235-ци.

                  Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                  Витарата ми от 195/80 (около 67-68см) сега я карам на 30/9.5 (около 85 см) ...Да малко по-тромава ,да гори малко повече ,но не ги сменям за нищо! газ докрай и толкова...Не първа бавна винаги имам мощност без значение наклона или гъстотата на това в което съм нагазил...на втора вече може да умре ...Предполагам ще е долу-горе аналогично с самурая който е 30 нютона по слаб от витарата ,но и малко по-лек ...
                  Колега,не е като да не сме виждали колко вървят щатни 8 клапанови 1.6 Витари.
                  Ми,реално погледнато като се попрекали с размера гуми,разбирай от 74см. нагоре кална гума си е направо "умрял котарак".
                  Просто бавните не са сметнати адекватно или казано по-точно за по-големи гуми и обикновено стигаш до средата на склона и силицата свършва,въпреки че си на 1-ва бавна и педала е "заварен" до пода.
                  П.П 1.Пак повтарям-говорим за 8 клапанова,1.6 Витара.
                  Същия ефект се получава и при 16 клапановите,но вече със 78-79см. кална гума.
                  П.П 2.Сега някои ще скочат,че са нямали такъв случай-Да,нямали са,защото не са се натъквали на такова стръмно и продължително изкачване или просто си карат с щатния размер гуми за които и всъщност е разчетена да върви безотказно Витарата-/в това число и предното и/.
                  Последно редактирано от Янко Желязков; 30-10-12, 22:12.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Самурай на 235-ци.

                    Какво общо има Витара със Самурай ? Стига глупави сравнения !!!
                    Лудак

                    Коментар


                    • #11
                      От: Самурай на 235-ци.

                      Първоначално публикуван от ready2kill Преглед на мнение
                      Здравейте,

                      Малко минахме на по-голям размер гуми на Самурая, а той си още с 1300-те кубика с които се е родил. Засега главно из града и леко извън пътя се кара, но наближава ловният сезон и по-сериозните препятствия. Усеща се, че леко губи мощност, но пак мисля, че ще бъде проходим като преди това (195ци). Та въпросът леко се изражда - миналата зима газих снегове до решетката като използвах пълната мощност на двигателя, сега по-различно, по-трудно ли ще му е? Все пак се повиши клийренсът и по-малко ще забира отдолу, но пък по-голяма и по-широка гума..

                      Със сигурност ще бъде изпробван есента/зимата, не се плаша защото е много яка машина.
                      Поздрави.
                      Спечелил си,че с 235/75-15 вече под мостовете имаш 23см. просвет и до там......,което разбира се никак не е малко в сравнение с просвета с щатните гуми.
                      Минусите са ясни:предвид малкия и високооборотен мотор вече често ще "пържиш" съединителя,особено на по-сериозни и продължителни баири,където "помагането" на мотора с каране на полусъединител става неизбежно.
                      Ако знаеш до къде да спреш ще се прибираш на самоход,ако обаче не знаеш съединителят свършва бързо.
                      Разбира се има вариант и за преработка на раздатъчната кутия,но това вече си е съвсем друга работа.
                      Има и нещо друго:всичкото това може никога да не го усетиш,ако караш по сравнително равнинни или терени с къси изкачвания,където засилката върши работа.
                      Влезеш ли,обаче в сериозния Балкан ще разбереш,че на места специално на изкачванията на Самурайчето му е много по-добре със 195/80-15 с уговорката,че ще се пазиш от коловозите,защото там пък нещата се променят коренно и пак стигаш до 235/75-15.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Самурай на 235-ци.

                        Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                        Спечелил си,че с 235/75-15 вече под мостовете имаш 23см. просвет и до там......,което разбира се никак не е малко в сравнение с просвета с щатните гуми.
                        Минусите са ясни:предвид малкия и високооборотен мотор вече често ще "пържиш" съединителя,особено на по-сериозни и продължителни баири,където "помагането" на мотора с каране на полусъединител става неизбежно.
                        Ако знаеш до къде да спреш ще се прибираш на самоход,ако обаче не знаеш съединителят свършва бързо.
                        Разбира се има вариант и за преработка на раздатъчната кутия,но това вече си е съвсем друга работа.
                        Има и нещо друго:всичкото това може никога да не го усетиш,ако караш по сравнително равнинни или терени с къси изкачвания,където засилката върши работа.
                        Влезеш ли,обаче в сериозния Балкан ще разбереш,че на места специално на изкачванията на Самурайчето му е много по-добре със 195/80-15 с уговорката,че ще се пазиш от коловозите,защото там пък нещата се променят коренно и пак стигаш до 235/75-15.
                        Колко време си карал Самурай в гората?
                        Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
                        Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

                        Коментар


                        • #13
                          От: Самурай на 235-ци.

                          Първоначално публикуван от monter_m Преглед на мнение
                          Колко време си карал Самурай в гората?
                          Защо,нещо грешно ли написах?
                          Ако е-"да",няма проблеми,посочи кое е невярното в поста ми.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Самурай на 235-ци.

                            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                            Защо,нещо грешно ли написах?
                            Ако е-"да",няма проблеми,посочи кое е невярното в поста ми.
                            Карах 31-ци без да запаля съединителя ...то и със гуми 195 можеш да го запалиш , но като познаваш машината и възможностите това не може да се случи .
                            На полусъединител карах Балканче когато бях на 14 години
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #15
                              От: Самурай на 235-ци.

                              Това е много силно изказване...
                              Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                              Минусите са ясни:предвид малкия и високооборотен мотор вече често ще "пържиш" съединителя,особено на по-сериозни и продължителни баири,където "помагането" на мотора с каране на полусъединител става неизбежно.
                              Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
                              Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X