Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Семерингите на задния диф на самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Семерингите на задния диф на самурай

    Здравейте
    От скоро имам Самурай 1.3 86г. дълга база и онзи ден реших да му пооправя задния диф. Нищо необичайно, течеше по малко от семеринга в средата зад карето от към "прасето", освен това лагерите на главините румоляха ужасно.Реших да изкарам и втулката на блокажа понеже както обикновено става след каране по асфалт с включен блокаж се изпиляват ръбовете и после изплюва.
    Интересува ме как се вадят семерингите на края на полуоските от към главината?
    Как се отвива гайката на "прасето" че вече е свалено от диференциала и голям зор видях и не успях да я развия за да стигна до семеринга.
    Благодаря

  • #2
    От: Семерингите на задния диф на самурай

    Хващаш редуктора(прасето)с два болта към ръба на някоя маса,приготвяш си една шина /винкел,на която пробиваш два отвора,през тях стягаш фланеца на пиньона и отвиваш гаиката ,после затягаш по инструкциата на ръководството. Това ,да добиеш представа за какво говоря http://www.youtube.com/watch?v=8APYO...eature=related Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture.jpg
Прегледи:1
Размер:119.7 КБ
ID:5363733 Семерингът на задниа полувал,седи в ръкава ,зад лагера,(по спомен) пъхваш някоя щангичка/яка отверка,зад ръба му и натискаш,така че да го изхвърли напред. Успех.
    Последно редактирано от ivan_; 10-04-12, 23:57.

    Коментар


    • #3
      От: Семерингите на задния диф на самурай

      Мерси много за съвета. Семерингите на лагерите на полуоските са вече вън. Продължавам с опитите да отвия гайката на прасето.

      Коментар


      • #4
        От: Семерингите на задния диф на самурай

        Гайката на пиньона - с пистолет на въздух!
        Сигурно и с някой по-истински от тези на батериите ще стане.

        Обърни внимание и на втулката, която се смачква, ако има такава на самурай. На витара има.
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #5
          От: Семерингите на задния диф на самурай

          Днес си взех полуоските които бях дал в сервиз да им измъкнат лагерите. Явно са видяли голям зор и в сервиза защото не бяха успели с пресата и ги бяха резнали тук там с шлайфа за да ги изкарат. Неприятното е че са повредили и втулките и сега ще трябва да дам да ги правят на стругар но не е болка за умиране.
          Реших да дам прасето да го развият в сервиза на един познат с въздух както каза колегата Стоян-Дефендъра. После ще купя всички лагери и семеринги накуп и ще ги събирам. Взел съм и масло(старото беше негрол, нещо като рядка грес при това пресечена явно от престоя в някоя река) Новото масло е доста рядко за разлика от старото и се надявам да не се развие тоз диференциал с него. Но ще разберем в някоя следваща серия.
          Весели празници на всички.

          Коментар


          • #6
            От: Семерингите на задния диф на самурай

            Втулките нови и оригинални са по 15-20лв/бр по спомени. Алтернативния вариант вклчва да намериш размерите, материала, стругар който да не оплеска работата, че и да платиш за труда на стругаря и материала. А накрая няма как да си сигурен, че резултата е правилен - примерно може да има разлика в материала на втулката.

            А и тези втулки са за еднократна употреба. Не знам дали някой ги е вадил и ползвал същите. По рпинцип комплектите за полуоските включват лагера, семерингите и втулките. Слагат се чрез нагряване (за да се разширят) и с леко донаместване да дойдат на правилните места. Затова после не излизат и ти държат колелата там, където им е мястото.

            Коментар


            • #7
              От: Семерингите на задния диф на самурай

              Между лагерите на пиньона има разпорна втулка ,която се ползва еднократно .Трябва да се замени или с нова такава ,или с твърда за да се обере луфта на лагерите.В противен случей диференциала ще се счупи.Ако е каран с Нигрол трабва да се сменят всички лагери в моста.
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #8
                От: Семерингите на задния диф на самурай

                Имаи впредвид че процедурата по смяна на лагерите си е цифра....

                Коментар


                • #9
                  От: Семерингите на задния диф на самурай

                  Във Варна имаме 1 мн. добър стругар и при него цената на смяната (без цената на лагера) е 50лв на полуоска.
                  Това включва унищожаване на старата втулка, избиване на стария лагер, набиване на новият лагер, изработване на нова втулка, нагряване за термо-пресова сглобка, набиване на новата втулка, после пак на струга за проверка на съосноста на новата втулка и финално полиране на повърхнината, по която трие семерингата.
                  Принципно оригиналните семеринги са с два работещи ръба, но много трудно се намират. А лагерите също не са обикновени. Трябва да са едностранно капсуловани с пластмаса. Такива има на KOYO (фирмата с която работи СУЗУКИ) или на TIMKEN.... вероятно има и на други. Лагерите са 38-40лв/бр, а семерингите около 12лв/бр + горивото до стугаря и обратно сметката излезна над 200лв само за смяна на лагерите на задните полуоски.
                  Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                  http://www.cardomain.com/ride/2562837

                  Коментар


                  • #10
                    От: Семерингите на задния диф на самурай

                    Здравейте
                    Намерил съм лагери заедно с втулките на Koyo 66лв някъде са двата. Малко ме притеснява мнението на Ninja_1, източих гаден негрол и то пресечен, явно е влизала вода беше тъмно сива гъста каша. Кои лагери смяташ че са повредени?
                    Извадих и странна пластмасова капачка, стояща зад семерингите и цялата на дупки, сякаш не позволява на масло от диференциала в големи количества да отива към самата семеринга на лагера. Някой да има идея от къде да взема такова нещо?
                    Гайката която е на самото прасе и се отвива с ключ27, както казах по-рано се отказах да я отвивам в моите условия, опитах се да следвам някой указания които клегата Ivan написа но след известни пробвания реших че не ми е на нивото на оборудване и остана за майстора. Пуснах и тема в дърводелски форум "Как се оправя мяаса след опит за разглобяване на дифф на Самурай"
                    Сега всичко е в ръцете на прител който бачка в сервиз. Достатъчно близък д ане ми иска пари но пък ще има здрава почерпка.
                    Поздрави и благодарности за съветите.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Семерингите на задния диф на самурай

                      Имам някъде такава "капачка" обаче е за SJ 410. Ако ми измериш външният диаметър на твоята, ще видим дали са еднакви. Те служат да забавят връщането на маслото при дифа, за да остане по-дълго време при лагерите, но все пак да циркулира.
                      Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                      http://www.cardomain.com/ride/2562837

                      Коментар


                      • #12
                        От: Семерингите на задния диф на самурай

                        Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                        Имам някъде такава "капачка" обаче е за SJ 410. Ако ми измериш външният диаметър на твоята, ще видим дали са еднакви. Те служат да забавят връщането на маслото при дифа, за да остане по-дълго време при лагерите, но все пак да циркулира.
                        Ще я измеря и ще пиша.
                        Мерси

                        Коментар


                        • #13
                          От: Семерингите на задния диф на самурай

                          Полуоските са още в работилницата, захванах се да чистя моста отвътре от хегрола но той така е полепнал че е станало нещо като шлака по стените. Изникна въпроса, с какво разтворя тая гадост понеже дадох бая пари за масло и не ми се иска да се пресече или повреди по някакъв начит новото масло като се смеси с остатъците от старото.
                          Някой знае ли какъв разтворител да ползвам, иска ми се да набутам водоструйката вътре и да измия хубаво, дали ще е проблем?
                          Същата работа и с прасето, какво ще стане ако го измия с нафта и после да го издухам с водоструйката и го оставя на слънце да изсъхне?
                          Оказа се че втулката на блокажа е със заоблени зъби, някой правил ли си е такава във Варна? В МЕИ то където ходих като я огледа майстора, каза че може да се навари и после изпили но не гарантира резултата от операцията но пък ми гарантира че ще ми вземе 70лв.
                          Някой да е решавал проблема да подскаже?

                          Мерси

                          Коментар


                          • #14
                            От: Семерингите на задния диф на самурай

                            Първоначално публикуван от pasajeroBg Преглед на мнение
                            .... захванах се да чистя моста отвътре от хегрола но той така е полепнал че е станало нещо като шлака по стените. Изникна въпроса, с какво разтворя тая гадост .....
                            Някой знае ли какъв разтворител да ползвам.....
                            В практиката като разтворител на всякакви масла,нагари и клеясали греси успешно ползвам керосин(газ за горене).
                            В зависимост от случая след това третирам с обезмаслител и водоструйка.
                            Успех!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X