Здравейте
От скоро имам Самурай 1.3 86г. дълга база и онзи ден реших да му пооправя задния диф. Нищо необичайно, течеше по малко от семеринга в средата зад карето от към "прасето", освен това лагерите на главините румоляха ужасно.Реших да изкарам и втулката на блокажа понеже както обикновено става след каране по асфалт с включен блокаж се изпиляват ръбовете и после изплюва.
Интересува ме как се вадят семерингите на края на полуоските от към главината?
Как се отвива гайката на "прасето" че вече е свалено от диференциала и голям зор видях и не успях да я развия за да стигна до семеринга.
Благодаря
От скоро имам Самурай 1.3 86г. дълга база и онзи ден реших да му пооправя задния диф. Нищо необичайно, течеше по малко от семеринга в средата зад карето от към "прасето", освен това лагерите на главините румоляха ужасно.Реших да изкарам и втулката на блокажа понеже както обикновено става след каране по асфалт с включен блокаж се изпиляват ръбовете и после изплюва.
Интересува ме как се вадят семерингите на края на полуоските от към главината?
Как се отвива гайката на "прасето" че вече е свалено от диференциала и голям зор видях и не успях да я развия за да стигна до семеринга.
Благодаря
Коментар