Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем след миена на двг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем след миена на двг

    Досега не съм имал подобен проблем, имам Витарата от почти 4год! 1,6 8кл
    След подмяна на семеринги на кол и разпр вал и о пръстен на делкото, реших да измия двг... След миенето запали веднага, но при следващите 2-3 спирания ми трябваше дълго въртене за да запали. Продухах с въздух кабелите на свещите и гнездата и започна да си пали от раз. Но.. по време на движение при неравност ми светваше за част от секундата чека, после си беше ок. С времето започна да се случва по често, дори и без неравност. А днес съвсем често чека премигва, мотора забива, а стрелката на оборите скача като луда от 0 до 3000 няколко пъти... И на бензин, и на газ. Дори веднъж гръмна докато беше на газ. Това всичко от миналата събота до днес. А, и оборотите при загрят мотор стоят 1100 до 1300, понякога плавно но постоянно се променят в тези граници.
    Иначе последните дни си вървеше перфектно, добра динамика, пали от раз, вдига си 120 на 5та на газ..
    Моля за мнение преди да започна да търся?
    Последно редактирано от vuk varna; 30-03-12, 11:37.
    Николай
    VITARA 1.6, 93 къса кабр
    КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

  • #2
    От: Проблем след миена на двг

    На първо време си смени кабелите. (и към свещите, и към бобината), а после виж къде си напълнил с водица, която не може да излезе сама от там. Втория заподозрян е бобината.

    Кабели на над 4-5 години, дето да са в ред, е силно съмнителна постановка.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Проблем след миена на двг

      Разгледай и около делкото. Там датчика на Хол. Щом ти скачат оборотите може и да има нещо общо.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем след миена на двг

        Според мен, някой маркуч е полуизлязъл, или нан някоя букса се закъсал кабела и ти правят мизерии, напиши размерите на О-пръстена на делкото, че ме чака подмяна И мога ли да го сменя на място, без да разглабям много?!

        Коментар


        • #5
          От: Проблем след миена на двг

          На един познат му правеше същия проблем, смени кабелите и сега си кара без проблем, дано и на теб да ти е оттам проблема, че да не се бъркаш в джоба много - много.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем след миена на двг

            Та малко да продължа.. след като проверих всички видими маси-марк-букси в коша, решиш да прескоча до сервиз на приятел. Да, ама по пътя взе пак да забива, пак мигат лампи, оборотите полудяват.. докато спря. И всички лампи си светнаха, както си му е реда. Да, ама както си светеше, чека угасна!!! Изкл, вкл контакт, не свети..
            Реших да побутна бушоните, релетата.. в един момент се появи чека... и газ до сервиза. Пак откачахме буски в коша, пръскахме.. За проба обиколих района, минах през всички дупки и др такива.. нищо, всичко ок. После отвотихме капака на делкото - пиновете бяха поизносени и с известна корозия. За всеки случай смених капачка и палец.. Напред-назад из града, гасих палих, газ.. ами ок си е. В понед я чистих на мивка, дали не са ги размахвали прекалено тези прахосмукачки нещо???
            Ще покарам, ще пиша..Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01718.jpg
Прегледи:1
Размер:158.1 КБ
ID:5359991Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01719.jpg
Прегледи:1
Размер:146.1 КБ
ID:5359992Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01720.jpg
Прегледи:1
Размер:138.3 КБ
ID:5359993Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01721.jpg
Прегледи:1
Размер:163.3 КБ
ID:5359994
            Много ми е гот как светна мотора, ядовете ще минат
            Николай
            VITARA 1.6, 93 къса кабр
            КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

            Коментар


            • #7
              От: Проблем след миена на двг

              Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
              Според мен, някой маркуч е полуизлязъл, или нан някоя букса се закъсал кабела и ти правят мизерии, напиши размерите на О-пръстена на делкото, че ме чака подмяна И мога ли да го сменя на място, без да разглабям много?!
              Има разни майсторски връзки дето ще ревизирам скоро Ще ти кажа за размера..
              Николай
              VITARA 1.6, 93 къса кабр
              КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

              Коментар


              • #8
                От: Проблем след миена на двг

                Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                Според мен, някой маркуч е полуизлязъл, или нан някоя букса се закъсал кабела и ти правят мизерии, напиши размерите на О-пръстена на делкото, че ме чака подмяна И мога ли да го сменя на място, без да разглабям много?!
                Размера е 56х2 за двг 1.6-8кл моно.Но на познат със същия мотор беше 56х3. Затова сваляй и мери.Смяната е лесна -1 палеца да сочи 1ви цилиндър.2 бележиш с маркер точното положение на делкото.3 развиваш болтовете.почистваш вимателно.справка за размера.4 малко силикон от червения новия пръстен в каналчето.5 поставяш на мястото да савпаднат белязките МНОГО точно/иначе нарушаваш центровката/.........и си готов.Успех п.п по малко разглобяване от това е невъзможно

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем след миена на двг

                  Един приятел имаше подобен проблем с Голфа. Оказа се от TPS - тоя потенциометър дето дава сигнал колко газ си дал. Или жиците там около него. Кабели на свещи си намокрил, ясно, но те няма как да ти вдигнат обороти.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем след миена на двг

                    Значи вчера поне 30км градско, нищо от това за лоето писах в началото, върви си ок. Интересно, оборотите са ок 1100, на газ..
                    Къде е този ТПС?
                    Николай
                    VITARA 1.6, 93 къса кабр
                    КИА СПОРТИДЖ 2.0 бен, 2002

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем след миена на двг

                      Жилото на газта върти пунциометъра на ТПС. Седи най-отгоре на двигателя.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X