Здравейте колеги.От скоро съм собственик на Сузуки Самурай( Сантана)1.3 1298сс.Джипката е 98г.карборатор с автоматичен смукач.Установих,че коляновият вал има аксиален луфт около1мм.Имаше вибрации около85км/ч долу откъм маховика.Свалих картера и на първи цилиндър основния и биелния лагер-изглеждат добре-Въпросът ми е :къде се намират аксиалните полумесеци и какво трябва да се разглоби благодаря ви предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Сузуки Самурай
Свий
X
-
От: Сузуки Самурай
Ако не ме лъже паметта Самурая беше с пълноопорен колянов вал,т.е. двигателя му е с 5 основни лагера.
Въпросните полумесеци ще ги търсиш като развиеш петата на 5-ти основен лагер.
Хлабината,която описваш,ако действително е 1мм. е доста над допустимата.
За повечето мотори допустимия максимален осов луфт на коляновия вал е от порядъка на 0.20-0.25мм.
-
От: Сузуки Самурай
Гледам и не вярвам на ушите си...
Абе верно хората се делят на ПРАВЕЩИ и КАРАЩИ. Никога и през ум не ми е минавало да си погледна двигателя, освен дали има масло и вода. G13A е толкова кораво куче, че и с чук да го трепеш пак върви. А тук чета за сваляне на картери на РАБОТЕЩ двигател, и вибрации при 80 км/ч.
Колега, извинявай, ама сложи 4 агресивни регенерата, които не подлежат на баланс, покарай малко докато джантите ти станат като знак СТОП, удари 100 пъти карданите в камъните после да си говорим за ВИБРАЦИИ.
Ти Самурай ли караш или някой паркетен Q7 ????
(с никакви лоши чувства)Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар