Както вече бях споменал в една тема миналата седмица, реших да повдигна малко витарата за да сложа по големи гуми и за целта се спрях на варианта подлагане на подложки над пружините и амортисьорите, благодаря на Redair за чертежите на подложките, бяха перфектни но въпреки това нанесахме някои корекции .
Това беше тракера преди :


А това е материала, от който се изработват подложките - алуминиево масивно парче дълго 30 см. с диаметър 16 см.


Много работа, 3 дни стругаря се занимаваше с тях .

Подложките за предните пружини и амортисьори, остава само да се направят дупки на подложките отляво .

Тук можеби трябва да кажа какви бяха корекциите които направихме в оригиналните чертежи . Подложките бяха с размер 3 см но вътрешния излизаше че е различен и реално повдигането щеше да е 17 мм отпред и 25 отзад. Понеже видях че ъгъла на карето на предния кардан в оригиналния си вид беше малко отрицателен т.е. ако се вдигнеше джипа с 1-2 см. щеше да стане прав и реших че няма да е проблем да се вдигне повече . Направихме подложките по 3 см.
Целта беше ето тези гуми да влязат :

размера им е 235/75/15 .
За сега нямам повече снимки, ще снимам още като сложим гумите .
Резултата на вдигането беше 5 см. Следваха реглажи и тест драйв. Първите ми впечатления бяха че вози малко по меко, добре поема неравностите, вече чувствам че отпред имам пружини и амортисьори а не заварени винкели . Карам така няколко дни и определено мога да кажа че возията се подобри, в завой почти няма разлика . Така че с 2 думи мога да кажа че съм изключително доволен, още повече ще се радвам ако влязат и големите гуми без да се налага рязане .
Това беше тракера преди :
А това е материала, от който се изработват подложките - алуминиево масивно парче дълго 30 см. с диаметър 16 см.
Много работа, 3 дни стругаря се занимаваше с тях .
Подложките за предните пружини и амортисьори, остава само да се направят дупки на подложките отляво .
Тук можеби трябва да кажа какви бяха корекциите които направихме в оригиналните чертежи . Подложките бяха с размер 3 см но вътрешния излизаше че е различен и реално повдигането щеше да е 17 мм отпред и 25 отзад. Понеже видях че ъгъла на карето на предния кардан в оригиналния си вид беше малко отрицателен т.е. ако се вдигнеше джипа с 1-2 см. щеше да стане прав и реших че няма да е проблем да се вдигне повече . Направихме подложките по 3 см.
Целта беше ето тези гуми да влязат :
размера им е 235/75/15 .
За сега нямам повече снимки, ще снимам още като сложим гумите .
Резултата на вдигането беше 5 см. Следваха реглажи и тест драйв. Първите ми впечатления бяха че вози малко по меко, добре поема неравностите, вече чувствам че отпред имам пружини и амортисьори а не заварени винкели . Карам така няколко дни и определено мога да кажа че возията се подобри, в завой почти няма разлика . Така че с 2 думи мога да кажа че съм изключително доволен, още повече ще се радвам ако влязат и големите гуми без да се налага рязане .
Коментар