Здрасти на всички. От две седмици насам, наблюдавам един теч, отпред под двигателя, от към шофьорското място. Теча е от масло и лека полека се увеличава, бяха няколко капки, сега се образуват малки локвички. Днес долях 100 гр. масло и право в кварталния сервиз. Заключението е повреден датчик на маслото и теча идва от там. Въпроса ми е, този датчик отремонтирва ли се или се купува нов. Знаете ли приблизителната цена. Опасна ли е повредата, късно ли ще е, да направя ремонта другата седмица. На таблото нямам индикация за неизправност. Витарата е с двигател H20A, V6, 136 H, дълга база 1996г. Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Датчик за маслото
Свий
X
-
-
От: Датчик за маслото
Тече между пласмасата и метала или покрай клемата .
Резбата в повечето случай е конусна , внимавай със стягането .
Неса кой знае колко скъпи . Ако тече от там - нов .
УспехТеорията е когато се знае всичко, но нищо не работи. Практиката е когато всичко работи, но не се знае защо. Ние съчетаваме теорията с практиката, при което нищо не работи и никои не знае защо!
Коментар
-
От: Датчик за маслото
Първоначално публикуван от divo 3 Преглед на мнениеВъзможно ли е наистина теча да е от там, щото като гледам има резба. За съжаление не съм много наясно, но ако се притегне ще има ли резултат, или наистина трябва да се купува нов?Нищо лично, ама някои неща са толкова елементарни, че ?????????/.
Коментар
-
От: Датчик за маслото
Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнениеИзвинявайте за спама, ама не се сдържам.Ако си млад,неопитен шофьор и джипа ти го е купил някой друг-сменяй навреме с нов, независимо от цена и др..А ако ли не-натепай един чеп и теча ще спре,нищо че има резба.То, като гледам, по джипа доста неща имат резби , ама и мозъка на човека има гънки.Нищо лично, ама някои неща са толкова елементарни, че ?????????/.
Колега не с рогите!!! Тука не всички са професори ,щом не знаеш питаш !!!Нали за това сме тука,да питаме ,да казваме а не да се подиграваме.Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Датчик за маслото
В крайна сметка, не разбирам много от двигатели и прочие, та за това се допитвам до вас, който иска помага, който не, да е жив и здрав.
По въпроса - смених датчика с нов японски, резултат нулев, теча си продължи. В продължение на три дни си скъсах нервите по сервизи, вдигаха я сваляха я, цъкаха, никой не можа да разконспирира категорично от къде капе.
Измих двигателя, за да стане по ясно, отидох в по сериозен сервиз, след едночасов преглед стана ясно че капе, някъде около въпросния датчик, вероятно гарнитура глава или гарнитура картер.
Теча не е кой знае колко голям, като спра на място се отцеждат 4, 5 капки. Масло капе при работещ двигател върху рейката, после се отцежда.
Лекарството било, разглабяне на целия двигател, смяна на всички гарнитури, шлайфане на глави, центровка и прочие. Мой познат, след подобен ремонт, в последствие се сдобил с няколко теча, та незнам да се захващам ли изобщо.
Валенти, джипа съм си го купил сам с лични средства, за нов пари нямам, иначе благодаря за пълноценното мнение.
Коментар
-
От: Датчик за маслото
Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнениеКолега не с рогите!!! Тука не всички са професори ,щом не знаеш питаш !!!Нали за това сме тука,да питаме ,да казваме а не да се подиграваме..Просто той/колегата/още в първият си пост /Заключението е повреден датчик на маслото и теча идва от там./ си е изяснил нещата и е знаел какво следва и какво трябва да прави.Другото е просто
.
Коментар
-
От: Датчик за маслото
Първоначално публикуван от divo 3 Преглед на мнениеВ крайна сметка, не разбирам много от двигатели и прочие, та за това се допитвам до вас, който иска помага, който не, да е жив и здрав.
По въпроса - смених датчика с нов японски, резултат нулев, теча си продължи. В продължение на три дни си скъсах нервите по сервизи, вдигаха я сваляха я, цъкаха, никой не можа да разконспирира категорично от къде капе.
Измих двигателя, за да стане по ясно, отидох в по сериозен сервиз, след едночасов преглед стана ясно че капе, някъде около въпросния датчик, вероятно гарнитура глава или гарнитура картер.
Теча не е кой знае колко голям, като спра на място се отцеждат 4, 5 капки. Масло капе при работещ двигател върху рейката, после се отцежда.
Лекарството било, разглабяне на целия двигател, смяна на всички гарнитури, шлайфане на глави, центровка и прочие. Мой познат, след подобен ремонт, в последствие се сдобил с няколко теча, та незнам да се захващам ли изобщо.
Валенти, джипа съм си го купил сам с лични средства, за нов пари нямам, иначе благодаря за пълноценното мнение.Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Датчик за маслото
Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнениеКолега не се филмирай ,какви шлайфове какви глави какви пет лева ? ти ще хвърлиш 600лв ,А знаеш ли че може и пукнат блок и маслена магистрала да е , по добре пиши от къде си и да те насочим към някой колега с сервиз да ти обърне внимание докато не си хвърлил маса пари и пак да си тече, че майстори гладни колкото си щеш, и задното гърне може да ти сменят за да спре теча на масло , или недайси боже излезе от заден амортисьр да е .......Бялото BUZUKI 1.6 8в
0899368772 ;) 0897229322
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар