Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за самураи 1.3 карбуратор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за самураи 1.3 карбуратор

    Налага ми се да сменя горивна помпа на самурая, имали алтернатива или оригинал.Благодаря ви!
    ПС.1.3карборатор 1987г.
    Витара 1.6 моно.Самураи 1.3

  • #2
    От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

    Здравей, преди два месеца и на мен се наложи да направя това упражнение. Има няколко модификации, които на пръв поглед си приличат, но има разлика във формата на тялото което лежи към двигателя. Мята взех за 75 лв.

    Коментар


    • #3
      От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

      Мойта джипка ( 91г.- сантана ) я купих с няква италянска помпа. Незнам дали в испания стандартно са им ги монтирали или е слагана после но я махнах щото течеше и си сложих оригиналната ( японската ). Ще снимам....

      Коментар


      • #4
        От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

        Става с ел.помпа за карбураторен двигател с налягане от 0.3 до 0.5 бара,а мястото на оригиналната мембранна го запушваш с капаче от алуминий и си готов.
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • #5
          От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

          Първоначално публикуван от dragunin Преглед на мнение
          Мойта джипка ( 91г.- сантана ) я купих с няква италянска помпа. Незнам дали в испания стандартно са им ги монтирали или е слагана после но я махнах щото течеше и си сложих оригиналната ( японската ). Ще снимам....
          Здравеите колеги.Във моят случаи беше японска и протече...и не само.Започна да просмуква масло и даго меша със бензина и доста ме стресна със тия бели пушеци.Намерих италянска за 55,японска 90 и словенска,разглобяема (защото другите са капсоловани)за 30лв.Мисля да взем разглобяемата ама незнам.
          Витара 1.6 моно.Самураи 1.3

          Коментар


          • #6
            От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

            Здрасти.Немога дасе светна дали съм виждал такава.Имам няколко външни помпи за пълна инж.но такава.Откакво мога да търся.
            Витара 1.6 моно.Самураи 1.3

            Коментар


            • #7
              От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

              Ами моята е от някакво дърто Сузуки Кари в магазините за японски авточасти има такива помпи до колкото знам.
              ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
              тел.088четири 9едно9 4нула4
              -------------------------------------------------------

              Коментар


              • #8
                От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

                Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                Ами моята е от някакво дърто Сузуки Кари в магазините за японски авточасти има такива помпи до колкото знам.
                Ако несе лъжа карито е мини ванчето.Във корекома(вторични)има две такива.Утре Ще проверя.Благодаря.
                Витара 1.6 моно.Самураи 1.3

                Коментар


                • #9
                  От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

                  Toчно така Карито е малко бусче един приятел има две и ми подари от едното помпата.
                  ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                  тел.088четири 9едно9 4нула4
                  -------------------------------------------------------

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

                    Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                    Toчно така Карито е малко бусче един приятел има две и ми подари от едното помпата.
                    Извиниме ,че пак щете притесня ама сега ми идва на акъла.Ами какъв клапан щесе сложи на обратното гориво и от каво ако знаеш.
                    Витара 1.6 моно.Самураи 1.3

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

                      Нямам идея не съм стигнал до там за какво е този клапан по принцип в оригинален вид май няма такъв обратното гориво си се връща в резервоара поне аз така съм го замислил.
                      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                      тел.088четири 9едно9 4нула4
                      -------------------------------------------------------

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

                        Колега,първо виж новата помпа дали има извод за обратното гориво.Ако има такъв,клапан за обратното гориво ще ти трябва само ако караш на газ.Правилния клапан в този случай е от някой дизел за обратната нафта.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

                          Помпата на Карито конкретно няма извод за обратно гориво извода е карбуратора.
                          ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                          тел.088четири 9едно9 4нула4
                          -------------------------------------------------------

                          Коментар


                          • #14
                            От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

                            Може да не съм разбрал за какво става дума.Опита ми е от Витара - карбуратор.Но и при Самурая с карбуратор оригиналната помпа трябва да е механична,поне така мисля.На Витарата номера на помпата е 15100-60А00 - механична и има три извода.Ако става въпрос за друга механична, нямам представа дали може да пасне от друго Сузуки.Ако става въпрос за нова електрическа наистина трябва да се затапи "дупката" на главата от свалената стара помпа.След това се търси електрическа с ниско налягане.Тези от моното и пълната инжекция не стават защото дават много голямо налягане и иглата на карбуратора не може да го удържи.Има различни опции - обикновенно за стари карбураторни японски автомобили.Има и нови такива,но струват пари.Аз сложих такава от парното на ЗАЗ - тя е мембранна и има вход и изход.Малко се чува,ама защото съм я сложил на неподходящо място на купето.Пък и карам на газ.Поради последната причина не съм я пробвал дали ще успява да храни карбуратора в по-високи обороти от 3000,но предполагам,че няма да има проблем.При Витарата обратното гориво излиза от ускорителната помпа на карбуратора,или пък от канал в близост до нея.Като смених помпата се наложи да сложа и еднопосочен клапан на обратното гориво от някакъв дизел(само като кажеш на продавачите знаят за какво иде реч под 10лв. е) Наложи се да го сложа,защото не знам все още по каква причина(или налягане в резервоара или пък ускорителната помпа го дърпаше от резервоара,което пък е много невероятно),но като карах на газ през маркуча за обратното гориво в карбуратора постъпваше бензин и смесваше горивата.На високи обороти ускорителната помпа го впръскваше и то изгаряше,но на бавни се давеше и за секунди ауспуха ставаше черен като комин.Карам с еднопосочния клапан от около година и нямам проблем,нито на газ нито на бензин.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Помощ за самураи 1.3 карбуратор

                              Първоначално публикуван от Ruse Преглед на мнение
                              Може да не съм разбрал за какво става дума.Опита ми е от Витара - карбуратор.Но и при Самурая с карбуратор оригиналната помпа трябва да е механична,поне така мисля.На Витарата номера на помпата е 15100-60А00 - механична и има три извода.Ако става въпрос за друга механична, нямам представа дали може да пасне от друго Сузуки.Ако става въпрос за нова електрическа наистина трябва да се затапи "дупката" на главата от свалената стара помпа.След това се търси електрическа с ниско налягане.Тези от моното и пълната инжекция не стават защото дават много голямо налягане и иглата на карбуратора не може да го удържи.Има различни опции - обикновенно за стари карбураторни японски автомобили.Има и нови такива,но струват пари.Аз сложих такава от парното на ЗАЗ - тя е мембранна и има вход и изход.Малко се чува,ама защото съм я сложил на неподходящо място на купето.Пък и карам на газ.Поради последната причина не съм я пробвал дали ще успява да храни карбуратора в по-високи обороти от 3000,но предполагам,че няма да има проблем.При Витарата обратното гориво излиза от ускорителната помпа на карбуратора,или пък от канал в близост до нея.Като смених помпата се наложи да сложа и еднопосочен клапан на обратното гориво от някакъв дизел(само като кажеш на продавачите знаят за какво иде реч под 10лв. е) Наложи се да го сложа,защото не знам все още по каква причина(или налягане в резервоара или пък ускорителната помпа го дърпаше от резервоара,което пък е много невероятно),но като карах на газ през маркуча за обратното гориво в карбуратора постъпваше бензин и смесваше горивата.На високи обороти ускорителната помпа го впръскваше и то изгаряше,но на бавни се давеше и за секунди ауспуха ставаше черен като комин.Карам с еднопосочния клапан от около година и нямам проблем,нито на газ нито на бензин.
                              Здравеи колега.Така е,помпата е със три извода.Вход,изход и обратно гприво.Обратно от карбото нямам то е на помпата,и когато обърнеш на газ гпривото някак трябва дасе връща.Така мисля
                              Витара 1.6 моно.Самураи 1.3

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X