Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за преден диференциал витара.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Питане за преден диференциал витара.

    Коле,поведението на колата при висока скорст не зависи толкова от целия преден мост , а от начина на поставянето му.Това,с веригата, е интересно,тук още нямаме "пострадали"...К'ъв мотор си намислил да слагаш?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      От: Питане за преден диференциал витара.

      Само да вметна, че с уазковите мостове, самурая си вдига 130км/ч и се държи прилично.
      Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
      Mercedes w212 E350 4matic
      Ducati Monster 600
      O888795575

      Коментар


      • #18
        От: Питане за преден диференциал витара.

        Първоначално публикуван от torozoff Преглед на мнение
        Само да вметна, че с уазковите мостове, самурая си вдига 130км/ч и се държи прилично.


        И аз да вметна , 130 но с двигател от опел 2000 кб см
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #19
          От: Питане за преден диференциал витара.

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Коле,поведението на колата при висока скорст не зависи толкова от целия преден мост , а от начина на поставянето му.Това,с веригата, е интересно,тук още нямаме "пострадали"...К'ъв мотор си намислил да слагаш?
          Това исках да кажа де. Да се изфукам демек-справил съм се добре, щом витарата може да се кара с такива скорости-работата е свършена добре. Геометрията на моста и направата му са заслуга на руските инженери, аз ползвам техния труд наготово. И всичко това в тесния гараж, с ползване на супер точните инструменти нивел от 7 лева, и рулетка от 1,20...

          Мотора е класическия NZ20 от опел омега. Барабар с кутията му. Нещо като проекта на Емо, но ще си го мисля сам. Е, ще ползвам каквото той е написал и наснимал, но се каня да си го мисля сам.
          Но собственика на омегата е неоткриваем в момента, и не мога да я взема и да започна, а Трявна наближава. Поставил съм си задача витара да е готова дотогава. Има и слагане на ново купе, правене на клетка, тест на работата която съм направил... Май ще се работи до 11-12 през нощта. Добре поне, че времето се стопля.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Питане за преден диференциал витара.

            Най на края го разглобих имаме верен отговор касетата е лом само не зная кое причината зад кормилното устройство ли корпуса на касетата или оста на касетата дето държи сателити са планети са не зная.Та така оказа се че дифа е 10x43 имам приятелче със автоморга той има диф от 1.6 16в пробвах да мушна полуската във дифа със идеята да ползвам касетата но уви не става имаше диф от v6 ама го продал та въпроса ми е към по-запознатите касета от v6 ще стане ли на този диф 10x43 дизел и като се има във предвид че на дизела и карета и полуските са по дебелиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1169.jpg
Прегледи:1
Размер:98.3 КБ
ID:5351563Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1172.jpg
Прегледи:1
Размер:123.8 КБ
ID:5351564Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1173.jpg
Прегледи:1
Размер:123.2 КБ
ID:5351565Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1175.jpg
Прегледи:1
Размер:126.4 КБ
ID:5351566

            Коментар


            • #21
              От: Питане за преден диференциал витара.

              Ето още няколко снимки
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #22
                От: Питане за преден диференциал витара.

                Колко масло източи?Ако е било малко това е причината.И в комбинация с яко буксуване се е заварила оста на сателитите и.т.н.

                Коментар


                • #23
                  От: Питане за преден диференциал витара.

                  Причината не е в маслото и неговото количество. Предната касета на всички Витари е с един щифт и е слаба. В комбинация с агресивни гуми и много боксуване се разбива, пука, къса щифта и става на парчета, ако прасето е алу. се пръска и то понякога. В този случай е с чугун и е спасил короната и пиньона. На Гранд Витара след 98 г. касетата е с три щифта и е по-здрава. На 2.5 В6 с ръчни скорости е с такова предавателно число. Търси такъв диф. Там цената е по-солена и трябва да "блокираш" касетата защото предното се зацепва от нея. Ако не намериш ела до София с твоя диф. да му сложим такава касета и да го регулираме , че ако ти пратя само касетата не искам да си представям как я " центроваш " на око . П.С. Носи си и бира.
                  0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                  Коментар


                  • #24
                    От: Питане за преден диференциал витара.

                    Темата е за ключ.Проблема е решен благодарение на Иван Попов едно огромно благодаря нема такъв пич

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X