Обява

Свий
Няма добавени обяви.

газов инжекцион - течна фаза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • газов инжекцион - течна фаза

    Здравейте на всички .Имам Гранд Витара 2010 2,4L / J24B/, и мисля да сложа газ.Питането ми е дали някой е слагал газ на този мотор ,защото всички казват че горели клапаните и не било препорачително да се слага ГИ. За течната фаза пише няма нищо общо с ГИ, защото впръскването ставало директно .Ако някой има наблюдение нека сподели ,ще съм благодарен.

  • #2
    От: газов инжекцион - течна фаза

    И как точно става директното впръскване на течната фаза?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: газов инжекцион - течна фаза

      Каквато и фаза да е газта мисля все е тая. И горят леглата на клапаните понеже са от друга сплав/материал/. Същото е и при Тойта Ярис.
      Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

      Коментар


      • #4
        От: газов инжекцион - течна фаза

        Днес минах през шоу рума на китейските автомобили Грей Уолл,за да ги разгледам.
        ГИ който те слагат фабрично е точно течна фаза,няма изпарител и дюзите влизаха в дюзите на бензина,поне така успях да видя щото дилъра не можа много да ми обясни как точно става.
        проблема с "омасляването" на клапаните е решен като на определен брой цикли на газ пуска по един на бензин за смазване.Така ми обясни момчето.Така че при този вид система колата постоянно черпи и газ и бензин.
        "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
        0878739299

        Коментар


        • #5
          От: газов инжекцион - течна фаза

          Първоначално публикуван от dvdimov Преглед на мнение
          Днес минах през шоу рума на китейските автомобили Грей Уолл,за да ги разгледам.
          ГИ който те слагат фабрично е точно течна фаза,няма изпарител и дюзите влизаха в дюзите на бензина,поне така успях да видя щото дилъра не можа много да ми обясни как точно става.
          проблема с "омасляването" на клапаните е решен като на определен брой цикли на газ пуска по един на бензин за смазване.Така ми обясни момчето.Така че при този вид система колата постоянно черпи и газ и бензин.
          Абе Митко.Кога стана калайджия,кога ти почерня г??а.Недей да пишеш глупости.Как видя всичко това, като е скрито поне под един капак.И как ще ти повярват хората, които са техн.грамотни за тия "брой цикли".Това да не е женски цикъл, та да му схванеш графика и да си правиш настройка.При клапаните се омаслява стеблото на кл. и то от мазит. с-ма, а колкото до черпенето на газ и безин постоянно и заедно-нямам думи.

          Коментар


          • #6
            От: газов инжекцион - течна фаза

            Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
            а колкото до черпенето на газ и безин постоянно и заедно-нямам думи.
            Що бре?
            В тая тема има писано за заводски уредби работещи едновременно на газ и бензин.
            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=83225

            Коментар


            • #7
              От: газов инжекцион - течна фаза

              Първоначално публикуван от salmanski Преглед на мнение
              Що бре?
              В тая тема има писано за заводски уредби работещи едновременно на газ и бензин.
              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=83225
              Здравейте.
              Е тука вече няма как да не се съглася.По принцип и Митко е прав, ама поне да го бе обяснил както трябва.Затова бе и моята реплика и най-вече за смазването.Но, както е казано-"В спора се ражда истината", та и ние така.

              Коментар


              • #8
                От: газов инжекцион - течна фаза

                Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
                Здравейте.
                Е тука вече няма как да не се съглася.По принцип и Митко е прав, ама поне да го бе обяснил както трябва.Затова бе и моята реплика и най-вече за смазването.Но, както е казано-"В спора се ражда истината", та и ние така.

                Е то остана и да не се съгласиш , такова ГИ съм виждал още преди 7години , италианско оригинално вградено на фиат мултипла ,но нарочно не писах защото все ще се намери някой капацитет дето да спори като кокичка на гъз
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #9
                  От: газов инжекцион - течна фаза

                  Чететe в сайта на Great Wall. Наистина има такива уредби, които впръскват газта в течна фаза но не виждам каква е разликата за клапаните. Има специални устройства с електронен и механичен контрол, които добавят специална смазка за клапаните но според мен това е малко префърцунено. Тя като изкара колата 50-60 хил. километра на газ пък да горят леглата на клапаните ще ги сменя с нови.
                  [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • #10
                    От: газов инжекцион - течна фаза

                    Алелуя,сега видях,че съм бил прав
                    Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
                    Здравейте.
                    Е тука вече няма как да не се съглася.По принцип и Митко е прав, ама поне да го бе обяснил както трябва.Затова бе и моята реплика и най-вече за смазването.Но, както е казано-"В спора се ражда истината", та и ние така.
                    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
                    0878739299

                    Коментар


                    • #11
                      От: газов инжекцион - течна фаза

                      Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
                      Абе Митко.Кога стана калайджия,кога ти почерня г??а.Недей да пишеш глупости.Как видя всичко това, като е скрито поне под един капак.И как ще ти повярват хората, които са техн.грамотни за тия "брой цикли".Това да не е женски цикъл, та да му схванеш графика и да си правиш настройка.При клапаните се омаслява стеблото на кл. и то от мазит. с-ма, а колкото до черпенето на газ и безин постоянно и заедно-нямам думи.
                      Защо не може да му се хване броя цикли, тоя компютър за какво е сложен там, а твоя бисер където се слага мазилна уредба направо кърти , това да не е двутактов двигател с разделно мазане та да му се слага отделн омазане .При коли които клапаните прогарят се сменят с такива който са за газ ,подобен случай имах с един мерцедес пура кионинг мотор ,който на постоянно ги правеше тея магарий и се укроти чак след смяна на клапани специално за газ ,ти ако разбираш от газ аз главата си режа.
                      0 8 76 36 8 542

                      Коментар


                      • #12
                        От: газов инжекцион - течна фаза

                        Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнение
                        Чететe в сайта на Great Wall. Наистина има такива уредби, които впръскват газта в течна фаза но не виждам каква е разликата за клапаните. Има специални устройства с електронен и механичен контрол, които добавят специална смазка за клапаните но според мен това е малко префърцунено. Тя като изкара колата 50-60 хил. километра на газ пък да горят леглата на клапаните ще ги сменя с нови.
                        Още веднъж ще кажа тия устройства са пълна измама ,леглото на клапана и самия клапан заминават не от недостатъчно мазане а от прогарянето при работа на газ,стават на язви или клапаните се пукат по периферията където ляга в леглото.
                        0 8 76 36 8 542

                        Коментар


                        • #13
                          От: газов инжекцион - течна фаза

                          Ейййййййй , яко отупахте прахта на тази тема .Клапаните горят повече от неправилна смес (малко газ много кислород) ,демек свиваме врътките да не гори много газ
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #14
                            От: газов инжекцион - течна фаза

                            Аз пък не се наемам да кажа кой колко разбира.

                            Когато горят клапаните и техните легла, те горят от повишена работна температура. Как това е постигнато - с неправилна смес, с неправилен момент на запалване, с недостатъчна топлинна хлабина (ако не са на хидравлични повдигачи) е упражнение за домашно. Има двигатели, при които клапаните и на бензин, със заводските настройки, не стигат далече. Ако са такива или близо до границата, едва ли ще оцелеят на газ, където всичките параметри на режима на двигателя са по-неточни, а това неизбежно води до по-висока температура на изгорелите газове (за единица свършена работа се отделя повече топлина).

                            Впръскването на течна фаза БИ МОГЛО теоретично да доведе до по-ниски работни температури спрямо газовата фаза и даже спрямо бензина, ама това е пожелателно. Ако някой производител е успял - евала, ама надали. Течната фаза си има едно предимство - леко повишена мощност и куп недостатъци, като се почне от повишен разход и се стигне до сложност и цена.

                            Обикновено главният дразнител за двигателите, които са капризни с газ, е моментът на запалване. Просто оптималният ъгъл е различен от бензина във всички режими и противно на разпространената заблуда, нок-сензорът нищо не прави по въпроса, освен да опази двигателя от бързо разбиване. Трябва си прецизно настроен аванс-процесор или още по-добре, цяла отделна карта на запалването за газ. Заводските АГУ са така.

                            Инжекционни газови уредби, които в някои режими могат да пускат и бензин в сместа, съществуват и имат смисъл, но не и конкретно за спасяването на клапаните. Устройствата за допълнително смазване на клапаните и прилежащите им масла, които някои газаджии рекламират, също не са се доказали като панацея, а аз лично съм скептичен към всякакъв ефект от тях.

                            Коментар


                            • #15
                              От: газов инжекцион - течна фаза

                              Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                              Защо не може да му се хване броя цикли, тоя компютър за какво е сложен там, а твоя бисер където се слага мазилна уредба направо кърти , това да не е двутактов двигател с разделно мазане та да му се слага отделн омазане .При коли които клапаните прогарят се сменят с такива който са за газ ,подобен случай имах с един мерцедес пура кионинг мотор ,който на постоянно ги правеше тея магарий и се укроти чак след смяна на клапани специално за газ ,ти ако разбираш от газ аз главата си режа.
                              Кърти не кърти това е. Устройствата ги има това е факт можеш да почетеш малко в по модерни книги не за Трабанти и пури.
                              [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                              [/FONT]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X