Здравейте на всички .Имам Гранд Витара 2010 2,4L / J24B/, и мисля да сложа газ.Питането ми е дали някой е слагал газ на този мотор ,защото всички казват че горели клапаните и не било препорачително да се слага ГИ. За течната фаза пише няма нищо общо с ГИ, защото впръскването ставало директно .Ако някой има наблюдение нека сподели ,ще съм благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
газов инжекцион - течна фаза
Свий
X
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Днес минах през шоу рума на китейските автомобили Грей Уолл,за да ги разгледам.
ГИ който те слагат фабрично е точно течна фаза,няма изпарител и дюзите влизаха в дюзите на бензина,поне така успях да видя щото дилъра не можа много да ми обясни как точно става.
проблема с "омасляването" на клапаните е решен като на определен брой цикли на газ пуска по един на бензин за смазване.Така ми обясни момчето.Така че при този вид система колата постоянно черпи и газ и бензин."NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
0878739299
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Абе Митко.Кога стана калайджия,кога ти почерня г??а.Недей да пишеш глупости.Как видя всичко това, като е скрито поне под един капак.И как ще ти повярват хората, които са техн.грамотни за тия "брой цикли".Това да не е женски цикъл, та да му схванеш графика и да си правиш настройка.При клапаните се омаслява стеблото на кл. и то от мазит. с-ма, а колкото до черпенето на газ и безин постоянно и заедно-нямам думиПървоначално публикуван от dvdimov Преглед на мнениеДнес минах през шоу рума на китейските автомобили Грей Уолл,за да ги разгледам.
ГИ който те слагат фабрично е точно течна фаза,няма изпарител и дюзите влизаха в дюзите на бензина,поне така успях да видя щото дилъра не можа много да ми обясни как точно става.
проблема с "омасляването" на клапаните е решен като на определен брой цикли на газ пуска по един на бензин за смазване.Така ми обясни момчето.Така че при този вид система колата постоянно черпи и газ и бензин.
.
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Що бре?Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнениеа колкото до черпенето на газ и безин постоянно и заедно-нямам думи
.
В тая тема има писано за заводски уредби работещи едновременно на газ и бензин.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=83225
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Здравейте.Първоначално публикуван от salmanski Преглед на мнениеЩо бре?
В тая тема има писано за заводски уредби работещи едновременно на газ и бензин.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=83225
Е тука вече няма как да не се съглася.По принцип и Митко е прав, ама поне да го бе обяснил както трябва.Затова бе и моята реплика и най-вече за смазването.Но, както е казано-"В спора се ражда истината", та и ние така.
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнениеЗдравейте.
Е тука вече няма как да не се съглася.По принцип и Митко е прав, ама поне да го бе обяснил както трябва.Затова бе и моята реплика и най-вече за смазването.Но, както е казано-"В спора се ражда истината", та и ние така.
Е то остана и да не се съгласиш , такова ГИ съм виждал още преди 7години , италианско оригинално вградено на фиат мултипла ,но нарочно не писах защото все ще се намери някой капацитет дето да спори като кокичка на гъз
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Чететe в сайта на Great Wall. Наистина има такива уредби, които впръскват газта в течна фаза но не виждам каква е разликата за клапаните. Има специални устройства с електронен и механичен контрол, които добавят специална смазка за клапаните но според мен това е малко префърцунено. Тя като изкара колата 50-60 хил. километра на газ пък да горят леглата на клапаните ще ги сменя с нови.[FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
[/FONT]
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Алелуя,сега видях,че съм бил правПървоначално публикуван от Валенти Преглед на мнениеЗдравейте.
Е тука вече няма как да не се съглася.По принцип и Митко е прав, ама поне да го бе обяснил както трябва.Затова бе и моята реплика и най-вече за смазването.Но, както е казано-"В спора се ражда истината", та и ние така."NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
0878739299
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Защо не може да му се хване броя цикли, тоя компютър за какво е сложен там, а твоя бисер където се слага мазилна уредба направо кърти , това да не е двутактов двигател с разделно мазане та да му се слага отделн омазане .При коли които клапаните прогарят се сменят с такива който са за газ ,подобен случай имах с един мерцедес пура кионинг мотор ,който на постоянно ги правеше тея магарий и се укроти чак след смяна на клапани специално за газ ,ти ако разбираш от газ аз главата си режа.Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнениеАбе Митко.Кога стана калайджия,кога ти почерня г??а.Недей да пишеш глупости.Как видя всичко това, като е скрито поне под един капак.И как ще ти повярват хората, които са техн.грамотни за тия "брой цикли".Това да не е женски цикъл, та да му схванеш графика и да си правиш настройка.При клапаните се омаслява стеблото на кл. и то от мазит. с-ма, а колкото до черпенето на газ и безин постоянно и заедно-нямам думи
.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Още веднъж ще кажа тия устройства са пълна измама ,леглото на клапана и самия клапан заминават не от недостатъчно мазане а от прогарянето при работа на газ,стават на язви или клапаните се пукат по периферията където ляга в леглото.Първоначално публикуван от cvetoslav Преглед на мнениеЧететe в сайта на Great Wall. Наистина има такива уредби, които впръскват газта в течна фаза но не виждам каква е разликата за клапаните. Има специални устройства с електронен и механичен контрол, които добавят специална смазка за клапаните но според мен това е малко префърцунено. Тя като изкара колата 50-60 хил. километра на газ пък да горят леглата на клапаните ще ги сменя с нови.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Ейййййййй , яко отупахте прахта на тази тема
.Клапаните горят повече от неправилна смес (малко газ много кислород) ,демек свиваме врътките да не гори много газ
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Аз пък не се наемам да кажа кой колко разбира.
Когато горят клапаните и техните легла, те горят от повишена работна температура. Как това е постигнато - с неправилна смес, с неправилен момент на запалване, с недостатъчна топлинна хлабина (ако не са на хидравлични повдигачи) е упражнение за домашно. Има двигатели, при които клапаните и на бензин, със заводските настройки, не стигат далече. Ако са такива или близо до границата, едва ли ще оцелеят на газ, където всичките параметри на режима на двигателя са по-неточни, а това неизбежно води до по-висока температура на изгорелите газове (за единица свършена работа се отделя повече топлина).
Впръскването на течна фаза БИ МОГЛО теоретично да доведе до по-ниски работни температури спрямо газовата фаза и даже спрямо бензина, ама това е пожелателно. Ако някой производител е успял - евала, ама надали. Течната фаза си има едно предимство - леко повишена мощност и куп недостатъци, като се почне от повишен разход и се стигне до сложност и цена.
Обикновено главният дразнител за двигателите, които са капризни с газ, е моментът на запалване. Просто оптималният ъгъл е различен от бензина във всички режими и противно на разпространената заблуда, нок-сензорът нищо не прави по въпроса, освен да опази двигателя от бързо разбиване. Трябва си прецизно настроен аванс-процесор или още по-добре, цяла отделна карта на запалването за газ. Заводските АГУ са така.
Инжекционни газови уредби, които в някои режими могат да пускат и бензин в сместа, съществуват и имат смисъл, но не и конкретно за спасяването на клапаните. Устройствата за допълнително смазване на клапаните и прилежащите им масла, които някои газаджии рекламират, също не са се доказали като панацея, а аз лично съм скептичен към всякакъв ефект от тях.
Коментар
-
От: газов инжекцион - течна фаза
Кърти не кърти това е. Устройствата ги има това е факт можеш да почетеш малко в по модерни книги не за Трабанти и пури.Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеЗащо не може да му се хване броя цикли, тоя компютър за какво е сложен там, а твоя бисер където се слага мазилна уредба направо кърти , това да не е двутактов двигател с разделно мазане та да му се слага отделн омазане .При коли които клапаните прогарят се сменят с такива който са за газ ,подобен случай имах с един мерцедес пура кионинг мотор ,който на постоянно ги правеше тея магарий и се укроти чак след смяна на клапани специално за газ ,ти ако разбираш от газ аз главата си режа.[FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
[/FONT]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар