Колеги, вчера един тип ми е обърнал Витарата. "Геният" не може да ми обясни как точно е успял на прав път да я "капичне" надясно, твърди че само била ужулена и със счупено стъкло. Колата не е първа младост и не е пригодена за такива изпълнения. Молбата ми е да кажете какво да оглеждам по ходова част и агрегати за "поразии" и скрити счупвания в следствие на бунашко връщане на колела и евентуален удар. Ще я видя в събота и тогава ще преценяваме дали да я ремонтира или да си я купи. Колата е къса база с хард топ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвети за оглед след ПТП
Свий
X
-
От: Съвети за оглед след ПТП
То като я видиш първоначално ще се разбере има ли нужда от по сериозен оглед. Дали обръщането е станало след удар или просто някъде се е наклонил и е полегнала. Ако е след удар, тогава гледай където е удара дали има някакви видими деформации по рамата - тя трябва да е симетрична. Ако не ти е много ясно я закарай на някъде да ти я погледнат. Ако е още в движение виж я дали дърпа на някъде, при нещо криво, веднага ще се усети и волана няма да седи направо. Ако все пак не и разбираш помоли някой колега с Витара да дойде да я погледне и нещата които те съмняват сравни с неговата.Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
http://www.facebook.com/JeepBG
LZ1GGC
-
От: Съвети за оглед след ПТП
Всичко на Витарата се прави. Много е ремонтопригодна. Ванката Patch, затова продаде неговата, защото му стана лесна като Лего. А той обича трудни ремонти.
Ако не държиш на външния вид, а гледам, че ти е за лов, бързо се изправя и боядисва.
Ако ти си дал колата на друг да я кара, значи така си преценил и отговорността е и на двамата.Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения))
Коментар
-
От: Съвети за оглед след ПТП
Знам, че се прави, но ловните ми полета са на 120 км. от там. А и не обичам да карам несигурни коли...Ако има усукване някъде, купува си я от раз. Притеснява ме, че акумулатора не беше хванат с планката и си представям какво се е случило, а и колата е "бастисана" от трети човек, на който дори колело не бих дал...Сложен казус...GRAND 3.1 за кеф
А 3 1.8 5v за адреналин
VITARA 1.6 за off-лов
Коментар
-
От: Съвети за оглед след ПТП
Виж дали акумулатора не е пукнат, и дали не се е излял.
Виж дали е текло масло от агрегатите.
Сигурно щом са я изправили - веднага са тръгнали да палят мотора да видят дали е жив, без да почакат да се стече маслото. Та чуй и него.
Коментар
-
От: Съвети за оглед след ПТП
Май темата,така поставена и уведомяваща ни единствено за събитието, случило се с джипа на "БакоБако" трябва да е в "Общи приказки".Някои от колегите се опитаха да му дадат съвети, ама май Него го "интересе" на колко км. са ловните Му полета.Нищо лично ама.
Коментар
-
От: Съвети за оглед след ПТП
Първоначално публикуван от bakobako Преглед на мнениеКолата е в едно село до Димитровград,на местните "майстори" им нямам много доверие. Утре ще я гледам, сигурно ще ме пишат в крими хрониката, че поне аз не разбрах.Молиш Ни за нещо, преди Ти самия да си наясно какво е то.Виж на "място"/имам в предвид джипа/и после, ако нещо не ти се е изяснило, питай и т.н..Както бе писал един колега, на едно друго място във Форума, цитирам по памет:"Ако бях Дейвид Копърфийлд, нямаше да питам тук!!!".
Последно редактирано от Валенти; 05-02-12, 21:12.
Коментар
-
От: Съвети за оглед след ПТП
Приемам критиките за полета и други... На лични ми писаха какво да гледам по ходова част и агрегати и колата вече е в бокса за смяна на разни ламарини. Единственото, което ми е грижа в момента е, че е текло масло от смукателния колектор и не можа да запали, стартера само "чатка", иначе на скорост при "лашкане" превърта коляновия вал...Възможно ли е да е станала беля в мотора, ако не е загасен веднага?GRAND 3.1 за кеф
А 3 1.8 5v за адреналин
VITARA 1.6 за off-лов
Коментар
-
От: Съвети за оглед след ПТП
И според мен е малко вероятно на двигателя/кол.вал/да му е станало нещо.Ако е работил малко, все пак си е имало масло по маслената магистрала и по всички лагери и други агрегати.Колкото до маслото, дето е изтекло по колектора, не е страшно.Като е бил джипа/ДВГ-то/в неестественото му положение много ясно, че все отнякъде ще има теч на масло,обикновено изтича през цилиндрите, колекторите,мерителната пръчка и от др. места.Сега трябва да продухаш цилиндрите при отвити свещи, които също трябва да почистиш ако са зацапани от масло евентуално,инжектори и др.и като си оправиш и стартера,долееш масло ако има нужда, би трябвало да запали.Може да пропускам нещо, ама прегледай всичко добре и тогава пали. Успех.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар