Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на стартер на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на стартер на Витара

    Скапа ми се стартера.Чува се едно чаткане и не върти.Развих гайките на кабелите,демонтирах стартера-държи се на две гайки,може да се демонтира без канал.
    На 8 кл.двигател при мен е с по-малкия стартер,който е с редуктора.
    На 16 кл.мотор при мен е монтиран стартер на Мицубиши .
    Няма нищо кой знае какво в един стартер.
    На този с редукторчето проблема беше,че шалтера сработва,но не затваря веригата на мотора/най обикновен контактор,само че е капсулован/,въпреки това го отворих оказа се ,че има една пружинка вътре счупена и пластинката не ляга добре върху двете клеми.Подмених пружината,обърнах пластината,припилих клемите и го сглобих.И си заработи.Разходи 0 лева,забравих ,че разкапсулованото го полях с горещ силикон,макар ,че водата и калта има винаги откъде да си влязат.
    Другият от Мицубиши въртеше,но не зацепваше-естествено проблема беше в бендикса.Като минавах през Ст.Загора покрай колегата Любашки си взех един бендикс/22 лв с отстъпката/ и днес като ми остана време го подмених.
    Какво може да се повреди най често-
    -шалтер -и той няма да струва повече от 30 лв
    -бендикс
    -подмяна на втулки
    -четки/при мен се бяха разпоили 2 кабелчета на четки
    -счупена вилка или редуктор
    Това е в общи линии ,съжалявам ,че нямаше кой да снима ,че бях мръсен,пък и без това ме мързи
    0887/400121 Антон Донев

  • #2
    От: Ремонт на стартер на Витара

    Евалата колега за обяснението, ако имаше и снимки щеше да е още по-добре..
    И на мен ми прави проблеми - почна да чегърта и да пали с много въртене, а понякога все едно няма тоци..
    Някой има ли идея дали е бендикс или четки?
    Hyundai Terracan 2.9 crdi 163 hp,2007
    Suzuki Vitara ДБ - 1.6 16v, G16BS, 1998 ex
    Hyundai Galloper- 2.5 tdi, 1998, ex
    Продавам гуми 205х70х15!

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на стартер на Витара

      Първоначално публикуван от jasonsmith Преглед на мнение
      И на мен ми прави проблеми - почна да чегърта и да пали с много въртене, а понякога все едно няма тоци..
      Само да уточня какво имам предвид - прави го само когато е горещ двигателя.
      Карам си колата, пали от раз на студен двг. Паркирам за малко, опит за палене, завъртам и не се чува нищо- все едно акумулатора е заминал..
      Изчаквам десет секунди - въртя и пали все едно нищо не се е случвало.
      Въпроса ми е възможно ли е това да е проблем от стартера или е от самия акумулатор?
      Hyundai Terracan 2.9 crdi 163 hp,2007
      Suzuki Vitara ДБ - 1.6 16v, G16BS, 1998 ex
      Hyundai Galloper- 2.5 tdi, 1998, ex
      Продавам гуми 205х70х15!

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт на стартер на Витара

        На първо време си провери кабелите и клемите,случвало се е кабелът да изглежда здрав, а под изолацията да е прекъснат .
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт на стартер на Витара

          Втулки на стартера
          Uaz 469 2.4 D MB
          KTM 600 ROTAX
          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт на стартер на Витара

            Първоначално публикуван от jasonsmith Преглед на мнение
            завъртам и не се чува нищо- все едно акумулатора е заминал..
            Изчаквам десет секунди - въртя и пали все едно нищо не се е случвало.
            А,сега де....Защо да не е примерно виновен "таралежа".
            -Я си пуснете през бушон един директен кабел до шалтера и с един бутон да го задействате (а и ще ВИ "седи" като алтернатива).
            -Може ,четка да задържа или прегорял ламел да случва. Почукване по стартера обикновенно го "активира",ако е такъв проблема.

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт на стартер на Витара

              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
              А,сега де....Защо да не е примерно виновен "таралежа".
              -Я си пуснете през бушон един директен кабел до шалтера и с един бутон да го задействате (а и ще ВИ "седи" като алтернатива).
              -Може ,четка да задържа или прегорял ламел да случва. Почукване по стартера обикновенно го "активира",ако е такъв проблема.

              И аз мисля така. Все пак една профилактика не е излишна.
              ТЛК-120 Николай Колев
              0898521295

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт на стартер на Витара

                Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                Скапа ми се стартера.Чува се едно чаткане и не върти.Развих гайките на кабелите,демонтирах стартера-държи се на две гайки,може да се демонтира без канал.
                На 8 кл.двигател при мен е с по-малкия стартер,който е с редуктора.
                На 16 кл.мотор при мен е монтиран стартер на Мицубиши .
                Няма нищо кой знае какво в един стартер.
                На този с редукторчето проблема беше,че шалтера сработва,но не затваря веригата на мотора/най обикновен контактор,само че е капсулован/,въпреки това го отворих оказа се ,че има една пружинка вътре счупена и пластинката не ляга добре върху двете клеми.Подмених пружината,обърнах пластината,припилих клемите и го сглобих.И си заработи.Разходи 0 лева,забравих ,че разкапсулованото го полях с горещ силикон,макар ,че водата и калта има винаги откъде да си влязат.
                Другият от Мицубиши въртеше,но не зацепваше-естествено проблема беше в бендикса.Като минавах през Ст.Загора покрай колегата Любашки си взех един бендикс/22 лв с отстъпката/ и днес като ми остана време го подмених.
                Какво може да се повреди най често-
                -шалтер -и той няма да струва повече от 30 лв
                -бендикс
                -подмяна на втулки
                -четки/при мен се бяха разпоили 2 кабелчета на четки
                -счупена вилка или редуктор
                Това е в общи линии ,съжалявам ,че нямаше кой да снима ,че бях мръсен,пък и без това ме мързи
                Най честата смяна е ротор ,като ти свършат четките и целиш бинго
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт на стартер на Витара

                  На ротора може да му се ремонтира колектора ,само ако е окъсил тогава е трудно за ремонт и скъпо.Всичко се прави зависи за какви пари
                  Suzuki Samurai 420i

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт на стартер на Витара

                    Ротора се сменя чудно с такъв от Мицубиши Колт/Лансер. Някъде от към 92ра до към 2000та от 1.6 стават идеално. Ротора, статора, четките - само предната част се различава и ако е здрава, смяната става за 1 минута, сленя се направо цялата задна част. А да се намери здрав стартер от Мицубиш е лесно. Не съм заглеждал внимателно 1.3 двигателите, но сериозно подозирам, че поне половината са същите, а те са още по-лесни за намиране по моргите.
                    И последно - на споменатите модели понякога се монтират и други модели стартери! С допълнителни редуктори и прочее. Различни са на габарит, чувствително и не е лесно да се сбъркат, но все пак е добре да се гледа!
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт на стартер на Витара

                      Моя е сменен от Колт ,но едната четка задържа и пак изпържи леко колектора .
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ремонт на стартер на Витара

                        Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                        Моя е сменен от Колт ,но едната четка задържа и пак изпържи леко колектора .
                        E, това вече си е мундарлък От теб не съм го очаквал.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ремонт на стартер на Витара

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          E, това вече си е мундарлък От теб не съм го очаквал.
                          Четките бяха чисто нови ,нямам си на идея как е задържала пущината и то само едната тази дето е на маса
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ремонт на стартер на Витара

                            Колеги имам проблем със стартера. Опитвам да запаля и не става. Но като махна ключа той продължава да върти. Вероятно шалтера залепва. Смениха го с нов, смазаха стартера, смениха четките, оправиха и втулките. Заработи 4-5 паления и след два дни същата история. Вадиш ключа и той си върти. Някои има ли идея за причината.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ремонт на стартер на Витара

                              Толкова са го поправили, шалтера е от голф 2, ако е Бош. Сега са рециклирани, търси втора употреба същият от витара, успех

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X