Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със Сайдкик 88'

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със Сайдкик 88'

    Здравейте, карам Сузуки Сайдкик 1,6 Автомат 88г. Имам следният проблем:
    Сутрин когато я запаля перката се включва моментално (незнам дали трябва да е така). От смукача оборотите се вдигат до 2000 и нагоре когато е на P,а когато дам на D оборотите падат рязко и колата гасне , и трябва да я карам поне половин ден докато влезе в час. А за парното да не говорим че никакво го няма . Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да помага ако е измислил решение . Благодаря !

  • #2
    Re: Проблем със Сайдкик 88'

    Колега, по добре я закарай на някой който разбира, може проблема да е повече от един, иначе дай малко повече инфо по следващите въпроси:

    1. Какво значи перката се включва моментално, тя не ли с виско.
    2. Стрелката на температурата мърда ли ?
    3. Маркучите към радиаторчето на купето затоплят ли се ?
    4. Нивото на антифриза проверявал ли си ?
    5. Как я караш ако гасне на D ?

    Дай малко отговори и ще го мислим.
    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
    http://www.facebook.com/JeepBG
    LZ1GGC

    Коментар


    • #3
      От: Проблем със Сайдкик 88'

      Първоначално публикуван от martin.kirilov Преглед на мнение
      Здравейте, карам Сузуки Сайдкик 1,6 Автомат 88г. Имам следният проблем:
      Сутрин когато я запаля перката се включва моментално (незнам дали трябва да е така). От смукача оборотите се вдигат до 2000 и нагоре когато е на P,а когато дам на D оборотите падат рязко и колата гасне , и трябва да я карам поне половин ден докато влезе в час. А за парното да не говорим че никакво го няма . Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да помага ако е измислил решение . Благодаря !
      Перката няма , това е виско муфа и е нормално да се върти ако не се върти е зле !
      Другото трябва да хвърлям боб за да ти отговоря
      Какъв е двигателя ? 8 клапанов или 16 клапанов ?Моноинжекция,карбуратор или пълна инжекция ?
      Иначе нормално за 1.6 автоматик когато го запалиш да работи на 1800 оборота да разбие маслото с скоростите и след това оборотомера пада на нормалните 800-900 оборота .
      Повече информация ще е полезна и така ще има кой да ти отговори подробно )
      Лудак

      Коментар


      • #4
        От: Проблем със Сайдкик 88'

        Струва ми се, че термостата си е заминал ... ако въобще го има в наличност.
        Може и други дертове да има, но за тях верно ще трябва да се мята боб
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X