Здравейте колеги!
Запознавам Ви с моят проект,който по разбираеми $$$ причини,очаквам да започне реализация това лято!Ще си правя "Бегачка" за състезания!Нарочно пускам темата още от сега,за да може през това време да се включите в темата и да обсъждаме проекта и евентуалните пречки,които ще срещна!
...Понеже съм си Витараджия -базата,която ще ползвам е една вече много изтърбушена Витара,която повечето от Вас познават...Витарата на Светли от Видин,която взех от едни момчета...които меко казано не й разбират и са я докарали до доста лошо състояние!
...Това не ме притеснява...като ще е екшън,да е Пълен!
За донор ще използвам една Омега(2.0 115к.с.),която съм карал доста пъти и определено,като двигател и скорости е ОК!...От нея взех двигателя,скоростите,електрониката,радиатора с перката и виското,маркучи и други карантии!
Раздатката е от УАЗ 69 ...намерих я нова с чисто нови Газкови кардани на добра цена!(за което Благодаря на колегата)
...зимата ще се концентрирам да върна парите,които взех назаем,за да взема базата(джипката и мотора със скоростите),с която да стартирам! ...Имам да отварям предния мост,понеже гумите клопат по 5см луфт!
...трябва да сменя пружините,защото всичките са умекнали и поне задните амортисьори!...и много други дребни глупости!
Като начало извадих всички Витарови карантий...Двигател,скорости,раздатка,радиатор и тн.!Сложих Опеловият мотор,за което преправих едната заводска стойка(на шасито),на която ляга лапата на мотора!За захвати на мотора ползвах Витаровите планки,които разцепих и моделирах по мой вкус,докато ми дойдат така,че да ляга мотора на тях...наварих ги и метнах мотора!
...Тук започнаха и драмите...мотора дойде високо,понеже неисках да преправям предното окачване!Енда от щангите минава точно под картера!
...Реших да продължа така!..Изрязах тунела първо,колкото да не пречи на камбаната....след това реших да си направя пълна сгода и го отрязах почти целия!
Много ме забави и подведе това,че нямах фланец,с който да куплирам скоростите и раздатката,за да мога да угледам навреме,накъде отиват нещата!...Пуст мерак - орязах и за раздратка визиално,където я мислех да дойде и качих и скоростите към мотора! ...Дотук всичко изглеждаше приемливо,колтото и през цялото време да ме тормозеше мисълта,че ще се наложи да свалям всичко надолу!
...Изчаках 8 дена за фланеца,който си измислих от каре на кардан на Газка и фланец на Омеговия кардан!
..Като взех фланеца веднага се метнах да събирам и гледам....и ГРЕДА!
Като укрепя раздатката в правилната позиция....наистина всичко идва доста на горе,което не ме притеснява откъм още рязане на купето,но ъглите на карданите идват вече с много голям ъгъл!....меко казано -откачих!
Ядосах се на джипка(а що не на себи -и аз незнам) и я разкарах от гаража!
...Сега седи вече 1месец като сираче до блока и всеки ме подпитва,какво ще я правя...а аз още не съм се решил да я продавам ли ...да я разпродавам на части ли ...да си оправя грешките ли!
Основният ми проблем,е че освен $ ,нямам и време да я правя...в най-добрия случай в месеца да имам две Съботи и Недели,които да мога да Й отделя...и то все така се пада,че обикалям като обран еврейн,около нея,защото няма кой да ми задържи даже,като се налага!
(не се оплаквам,не съм си и правел сметки,че някой ще се включи)
...Сега чакам да ми дойде музата напролет или да се реша,да се разделя с нея!
...Ако реша да правя нещо по нея ще споделя...пускам Ви снимки от цялата сага и етапите през които мина джипката и донара!
...Ще се радвам на всеки Ваш съвет или критика!

...Понеже съм си Витараджия -базата,която ще ползвам е една вече много изтърбушена Витара,която повечето от Вас познават...Витарата на Светли от Видин,която взех от едни момчета...които меко казано не й разбират и са я докарали до доста лошо състояние!


За донор ще използвам една Омега(2.0 115к.с.),която съм карал доста пъти и определено,като двигател и скорости е ОК!...От нея взех двигателя,скоростите,електрониката,радиатора с перката и виското,маркучи и други карантии!

Раздатката е от УАЗ 69 ...намерих я нова с чисто нови Газкови кардани на добра цена!(за което Благодаря на колегата)
...зимата ще се концентрирам да върна парите,които взех назаем,за да взема базата(джипката и мотора със скоростите),с която да стартирам! ...Имам да отварям предния мост,понеже гумите клопат по 5см луфт!

Като начало извадих всички Витарови карантий...Двигател,скорости,раздатка,радиатор и тн.!Сложих Опеловият мотор,за което преправих едната заводска стойка(на шасито),на която ляга лапата на мотора!За захвати на мотора ползвах Витаровите планки,които разцепих и моделирах по мой вкус,докато ми дойдат така,че да ляга мотора на тях...наварих ги и метнах мотора!
...Тук започнаха и драмите...мотора дойде високо,понеже неисках да преправям предното окачване!Енда от щангите минава точно под картера!
...Реших да продължа така!..Изрязах тунела първо,колкото да не пречи на камбаната....след това реших да си направя пълна сгода и го отрязах почти целия!

Много ме забави и подведе това,че нямах фланец,с който да куплирам скоростите и раздатката,за да мога да угледам навреме,накъде отиват нещата!...Пуст мерак - орязах и за раздратка визиално,където я мислех да дойде и качих и скоростите към мотора! ...Дотук всичко изглеждаше приемливо,колтото и през цялото време да ме тормозеше мисълта,че ще се наложи да свалям всичко надолу!
...Изчаках 8 дена за фланеца,който си измислих от каре на кардан на Газка и фланец на Омеговия кардан!
..Като взех фланеца веднага се метнах да събирам и гледам....и ГРЕДА!

Като укрепя раздатката в правилната позиция....наистина всичко идва доста на горе,което не ме притеснява откъм още рязане на купето,но ъглите на карданите идват вече с много голям ъгъл!....меко казано -откачих!

Ядосах се на джипка(а що не на себи -и аз незнам) и я разкарах от гаража!


Основният ми проблем,е че освен $ ,нямам и време да я правя...в най-добрия случай в месеца да имам две Съботи и Недели,които да мога да Й отделя...и то все така се пада,че обикалям като обран еврейн,около нея,защото няма кой да ми задържи даже,като се налага!

...Сега чакам да ми дойде музата напролет или да се реша,да се разделя с нея!

...Ще се радвам на всеки Ваш съвет или критика!

Коментар