Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

    Намери се решение на този гаден проблем! От три години подмятам,да измислим как да го направим с иглен лагер,за да стане наистина вечно(здраво)!...Всички знаем,че тези втулки струват 40лв/1бр и се чакат по месец ,а след това се разбиват отново за норматив при сериозно каране по горите!
    Ето го спасението от тази недомислица -Иглен лагер на цена от 8-18лв!
    ....Имате да черпите ...Мен и Иван Попов!
    Прикачени файлове
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

  • #2
    От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

    На Гранд Витарите е измислено....още през 98г.! Но черпушката си остава,понеже сте решили проблема с досадното стържене,когато си заминат втулките. Успех с бегачката!
    SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

    Коментар


    • #3
      От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

      Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
      На Гранд Витарите е измислено....още през 98г.! Но черпушката си остава,понеже сте решили проблема с досадното стържене,когато си заминат втулките. Успех с бегачката!
      ...Благодарско за пожеланието!
      ..За Гранда знам,че е решен проблема,но поне да го решим и на по-старите,а има и колеги,които карат с Витаровия мост по състезанията.....та за тях смятам,че е направо задължително!
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • #4
        От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

        а вече изпробвано ли е това решение и какви са размерите им,че така и така ще черпиме поне работа да свършиме

        Коментар


        • #5
          От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

          Първоначално публикуван от themechanic Преглед на мнение
          а вече изпробвано ли е това решение и какви са размерите им,че така и така ще черпиме поне работа да свършиме
          Днес с Ванката говорихме пак....пробвано е,но трябва да се добави и една шайба!
          ...Чакаме го да се включи в темата и да Ви обясни надълго и подробно,подробностите по интервенцията!
          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

          Коментар


          • #6
            От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

            точно това ми беше мисълта,защото това всъяност са втулка-шайба,а на игленния лагер няма такава периферия която да послужи за шайба между главината и полуоската...

            Коментар


            • #7
              От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

              На Гранд Витарата има такава шайба....,но незнам дали ще стане на Витаровата полуоска. Между другото..., пък хъбовете ми са от Витара ,значи диаметъра на малката полуоска(след карето) е същия като на Витарите...."значи"...може и да стане. Аре,че много се размислих...
              SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

              Коментар


              • #8
                От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

                Чакаме разяснение и размери на лагера и шайбата.
                Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                "Mud Angels" Stara Zagora

                Коментар


                • #9
                  От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

                  Колеги, за да не отварям нова тема: да разбирам ли, че ромоленето и стърженето което получих скоро отпред в дясно при движение, може да се дължи на въпросната втулка при лагера на главината? И ако е така има ли ентусиаст в София и околностите, който да се наеме със смяната с/у заплащане разбира се, че изобщо нямам преса и т.н. а не ми се ходи при мойте познати защото те правят всякакви коли, но май се учат на тях а аз самия не съм отварял главините на витара, а и това с втулката доста ме смущава.
                  Santa Fe 2.0 CRDI, 113 к.с., 2002 г.

                  Кофти е когато устата изпреварва мисълта

                  Коментар


                  • #10
                    От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

                    Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                    На Гранд Витарите е измислено....още през 98г.! Но черпушката си остава,понеже сте решили проблема с досадното стържене,когато си заминат втулките. Успех с бегачката!
                    Лагерче има и на междинната Витара В 6 и на Испанките след 96 г. доста преди Гранд . Аз на всичките ми Витари съм слагал главинки с лагерче втора употреба. Сега се наложи за колега от Шумен да търся втулки в Ми.кат и пак бяха свършили и ... Отидох в магазин за лагери със свалена главинка и ми намериха лагерче с точния р-р като втулката. От снимката се вижда размера , но ето го пак - 28/35/16 . Шайбата която е между карето и главинката е с р-р 30/44/2 .
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • #11
                      От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

                      А,такаа...сега и аз ще трябва да черпавам(с тази 98 година...) ! Ванка мерси за инфото,а сега като сме подкарали шайбите,дали имаш информация за оригиналните размери на шаибата,която се намира преди зегерката от другата страна(при шлиците..),че мойта ми се вижда малко изтъняла и има малък луфт цялата полуоска,и също така от какъв материал е направена.
                      SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                      Коментар


                      • #12
                        От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

                        Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                        А,такаа...сега и аз ще трябва да черпавам(с тази 98 година...) ! Ванка мерси за инфото,а сега като сме подкарали шайбите,дали имаш информация за оригиналните размери на шаибата,която се намира преди зегерката от другата страна(при шлиците..),че мойта ми се вижда малко изтъняла и има малък луфт цялата полуоска,и също така от какъв материал е направена.
                        Аааа , матриала е многоо важен. Със сигурност е японски . Малък луфт е желателен , около 1 мм. Ако искаш шаиба обади се ще ти дам .
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • #13
                          От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

                          Е...,значи при мен е почти във норма.Скоро ще ходя пак при Мони в Самоков за смяна на маншони на дясната полуоска(че там е малко по сложно).Като уточним датата,ще ти звънна евентуално ако имаш път натам да се видим(смятам да нося едно шише с много добър материал), е верно не е Японски,Кюстендилски е но...!
                          SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                          Коментар


                          • #14
                            От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

                            [QUOTE=Spirid;1692378]Колеги, за да не отварям нова тема: да разбирам ли....

                            Стържело ми е каре на кардана ама звука се предава навсякъде и започват филмите в главата. А и както ме просвети колегата ivan popov аз даже не съм с такава втулка, че ми е 97 г. испанката.
                            Santa Fe 2.0 CRDI, 113 к.с., 2002 г.

                            Кофти е когато устата изпреварва мисълта

                            Коментар


                            • #15
                              От: Решение на проблема с Медната втулка - Главини Витара!

                              Първоначално публикуван от Spirid Преглед на мнение
                              Колеги, за да не отварям нова тема: да разбирам ли, че ромоленето и стърженето което получих скоро отпред в дясно при движение, може да се дължи на въпросната втулка при лагера на главината?
                              Почти на 80% е това!....Не се плаши,често срещано е при Витарките,затова и търсехме това решение на проблема!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X