здравейте фенове ,скоро си взех една витара 1,6 карбуратор на газ от Италия,като я запаля на бензин са 1500 както и на ГАЗ ,мръднах леко делкото и на бензин ги закрепих на 900 об.но като прехвърлих на ГАЗ почна да ми прекъсва и нямаше мощност,върнах на същото положение делкото и оборотите пак си станаха 1500,намалих от изпарителя от 1500 на 1100 и почна д ами гасне колата нещо не както трябва ...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Свий
X
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Първоначално публикуван от respect777 Преглед на мнениездравейте фенове ,скоро си взех една витара 1,6 карбуратор на газ от Италия,като я запаля на бензин са 1500 както и на ГАЗ ,мръднах леко делкото и на бензин ги закрепих на 900 об.но като прехвърлих на ГАЗ почна да ми прекъсва и нямаше мощност,върнах на същото положение делкото и оборотите пак си станаха 1500,намалих от изпарителя от 1500 на 1100 и почна д ами гасне колата нещо не както трябва ...
Отпред като застанеш на карбуратора има два лоста които се регулират с болт единия е за празен ход а другия е след като включиш консуматор(фарове парно) да ти изравни оборотите , та направи следното : запали колата и и накарай някой да ти пуска фаровете и да ги спира ,така ще разбереш кой от лостовете е за консуматорите ,него не го закачаш и почваш да навиваш или развиваш болта на другия докато ги докараш към 900,1000об (това на бензин) и после правиш и оборотите на газ от изпарителя , ако не знаеш какво правиш изчакай утре ще ти пусна снимка да ти стане по ясна картината , между другото огледай за някой скъсан маркуч за вакум , един въпрос : така ли купи колата или както си караше и се вдигнаха оборотите?
пп От къде си ? Ако си наблизо мога да и хвърля един погледТеч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Колега,писал си,че като я запалиш оборотите стигат до 1500.Ами като загрее?
Тук вече гадая...Ако е само докато загрее е съвсем нормално.Тези обороти се регулират от един болт,който е в най-задната част на карбуратора на доста "шибано" място.От него се регулират оборотите на смукач(ако си с автоматичен)
........................Ако държи тези обороти след като вече е загряла,тогава оборотите се регулират от един дълъг болт какъвто има във всеки карбуратор.Там обаче трябва да пипа някой който разбира,защото освен този(винт за количество) има и още един(за качество)Сместта се регулира паралелно от двата винта.
........................Ако държи високи обороти като включиш ел.консуматор(вентилатор-купе,фарове и отопление на заден джам) тези обороти се регулират от един болт,който е в предната част на карбуратора точно под лоста на вакуумния регулатор за повишаване на оборотите при включен ел.консуматор.Светваш фаровете и си нагласяш оборотите както предпочиташ.Целта е да се помогне на динамото да компенсира заряда.
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнениеОтпред като застанеш на карбуратора има два лоста които се регулират с болт единия е за празен ход а другия е след като включиш консуматор(фарове парно) да ти изравни оборотите , та направи следното : запали колата и и накарай някой да ти пуска фаровете и да ги спира ,така ще разбереш кой от лостовете е за консуматорите ,него не го закачаш и почваш да навиваш или развиваш болта на другия докато ги докараш към 900,1000об (това на бензин) и после правиш и оборотите на газ от изпарителя , ако не знаеш какво правиш изчакай утре ще ти пусна снимка да ти стане по ясна картината , между другото огледай за някой скъсан маркуч за вакум , един въпрос : така ли купи колата или както си караше и се вдигнаха оборотите?
пп От къде си ? Ако си наблизо мога да и хвърля един поглед,ще чакам да ми пратиш снимка ,така купих колата с високи обороти,като я запаля веднага отива на 2000 об после пада на 1500об.това е от смукача, като поработи малко и като я изгаса и пак запаля без да подавам газ работи понякога на 1000об и като подам газ пак залепва към 1500об ти като спомена за някой скъсан маркуч за вакум може да е точно това,ще разгледам внимателно за маркучи скъсано мисля че са два
пак ще пиша
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Първо сам провери жилото на газта.Може да заяжда там където се захваща в карбуратора.Погледни го, малко е особенно захващането.Пробвай на ръка и ще разбереш дали като пуснеш педала лостовата система се връща докрай.
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Не можах да ти ги очертая ,но те се виждат на снимката , те са две вакумни менбрани с лостове които завършват в средата долу на карбуратора и завършват с болт за регулиране ,едната менбрана ти е за празен ход а другата като включиш консуматор , ако имаш път към Карнобат събота или неделя ще го настроимТеч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Колега,според мен не си прав.Лявата мембрана(на снимката,която е свързана със синия пластмасов клапан) е демпфер.Създава съпротивление на лостовата система когато пуснеш педала на газта.Предназначението му е като пуснеш педала оборотите да спаднат до нормалните плавно,а не рязко.Повечето японски карбуратори го имат,но спокойно могат да работят и без него.Може да се регулира,но само да повишава оборотите принудително,но не и да ги сваля.Десния на снимката е за оборотите при включен ел.консуматор.
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Първоначално публикуван от Ruse Преглед на мнениеКолега,според мен не си прав.Лявата мембрана(на снимката,която е свързана със синия пластмасов клапан) е демпфер.Създава съпротивление на лостовата система когато пуснеш педала на газта.Предназначението му е като пуснеш педала оборотите да спаднат до нормалните плавно,а не рязко.Повечето японски карбуратори го имат,но спокойно могат да работят и без него.Може да се регулира,но само да повишава оборотите принудително,но не и да ги сваля.Десния на снимката е за оборотите при включен ел.консуматор.
А сега ми кажи като служи за вдигане на обороти тази лява менбрана ,аз как ги свалих ? До някъде си прав ама не точно ,синия филтър наистина служи да връща оборотите бавно но само до там ,тази лява менбрана завършва в своя край с винт за реголиране на оборотите на празен ходТеч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Нормално е като са били вдигнати от този болт принудително оборотите, като го развиеш да паднат,но по-малко от нагласените от дългия болт няма да паднат.Хайде развий го докрай да видиш дали ще угасне.
Мисля,че ръководството на руски е публикувано във форума.От стр.135 до 155 (20страници все за карбуратора).Това,което интересува колегата е на стр.151.Четете,ако желаете,пък иначе Витарите са ваши,регулирайте си оборотите както и откъдето сметнете за добре щом резултатите ви удовлетворяват.
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Да интересно ,по ръководство е така ,върнах днес болта и колата изгасна ,а на друга витара пак карбуратор и бяха нормални оборотите но високи когато работи на смукач около 3000,3200 и този болт който си го очертал на по горната снимка го развих и ги докарах около 1400 и след като се върна смукача оборотите си останаха пак нормални ,ако следваме логиката значи трябва да съм намалил и обороти на празния ход ама не (дано да не бъркам болта ,поне на същия ми изглежда ).Сега ме вкара в големи размисли, а и витарата е на колега съфорумец който може да потвърди
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Ето,ако мога да помогна.
Ограден със синьо - болт за регулиране на оборотите при включен ел. консуматор(парно,фарове и подгрев на заден прозорец)
Ограден със зелено - болт за регулиране на оборотите на смукач(ако е автоматичен)
Ограден с червено - демпфер за плавно намаляване на оборотите при рязко пускане на педала на газта
Ограден с жълто - винт за качеството на сместта(откъм карбуратора е като игла,а отвън не е прорязан за отверка за да не се пипа от такива като мен след като вече е регулиран от разбирач)
Ограден с черно - завит е на бяла пластмаса и при мен не е свързан с нищо(не успях да разбера какво върши)
Ограден с кафяво - за регулиране на хода на мембраната на ускорителната помпа
На тази снимка не се вижда дългия болт,който е за регулиране на оборотите на празен ход.
Забележи,че оградените с червено,синьо и зелено са свързани с остта на дросела на първата клапа и който и да завъртиш може да доведе до принудителното й отваряне или затваряне,което пък ще доведе до повишаване или нямаляване на оборотите,но основните им функции не са регулиране на оборотите на празен ход.Това се прави от дългия болт от снимката от предния пост.
Аз разхлабих зелен,син и червен.На загрял двигател регулирах качеството и количеството на горивната смес от дългия и "забранения" като преди това му направих прорез за отверка.След това регулирах оборотите при включени фарове до около 1000.
После на студен двигател регулирах оборотите на смукач до 1500,защото преди това бяха около 2500
Демпфера за плавно намаляване на оборотите съм го развил почти докрай и сега не играе никакво роля.
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Jimito, ако преди това някой е въртял каквото и накъдето му падне, нормално е да има такава промяна.
Ей, хора, четете преди да бърникатеО879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнениеJimito, ако преди това някой е въртял каквото и накъдето му падне, нормално е да има такава промяна.
Ей, хора, четете преди да бърникатеТеч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: високи обороти на празен ход VITARA карбуратор
Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнениеСтефчо напълно съм съгласен за това не споря а само питам ,и моята и на колегата витарите са купени от ръка карани в българия , на моята се натъкнах на доста чудеса ,ето част от тях:- кърпена с брезент и бютом за лепене на бютомни керемиди ,дифа беше пълен с масло ЕП90 а дифа е ЛСД,карбуратора разцентрован до безобразие , газовото -ти знаеш как беше поне сме говорили с теб и т.н. и от туй нагоре преди два дни открих че планките на А рамото са криви и затова се клати като патка а аз търся клатенето в предницата и изсипах сумати лев за нея ,абе трагедия
Обаче виждаш: колегата, който пусна темата, първо тръгнал да върти делкото, което е дооооста интересен начин за регулиране на оборотите. Затова казвам - четете, не боли. Вярно, че пустите му мануали обикновено не са на български, но зор - заман няколко думи на английски или руски винаги има начин да се преведат.
По същия начин някой преди теб е връткал където му падне, а после ти се чудиш кое от къде да наместиш.
За веселяшките изпълнения с маслата - даже няма да започвам, че тия дни трябва да сменям масло на служебната - някой тиквеник е налял Приста ЕП90 в скоростите и на студено 1ва и 2ра нямат включване...О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар