Здравейте, от доста време се каня да пусна една тема с работния процес по моята Витара.
Начало: Закупих я преди почти година в този вид:
Имаше доста изгнило по купето и задната част на шасито.






Шасито беше готово.

Следваше ред и на купето. Нови прагове и ново дъно.






Купето беше готово и веднага го качихме да заварим нови шпилки за захвата към шасито.




Намазах шасито с Боди 999 отгоре след това сив груд и черен емайл лак.
Дойде време за подложки и т.н.



Купих задни амотисьори от Вектра, но предните бяха заминали и си взех Monroe 4х4 Adventure.


Започна голямото сглобяване. Всичко вървеше без проблеми докато не дойде момента да сложа ключа да завъртя и да запали, но уви нестана така. Давам на контакт и никакъв ток. Следя веригата всичко вързано както трябва( хич не разбирам от кабелаци) след цял ден нерви и чудене погледнах че буксата която излиза от главните бушони е излязла и след вкарването й всичко проработи с изключение на стоповете.





Започнах да умувам за защитна клетка. Още от самото начало исках да бъде вътрешна, един ден сложих таблото седалката и кормилото и си казах "Абе то тука ще ми се блъска главата с тези тръби" и се отказах, почнах да мисля идеи за външна, но като цяло не ми харесва този тип клетки и се върнах на първоначалната замисъл.
Ето тука няколко снимки в процеса на изработката.



И почти завършен вид.






Следва малко "тунинг", спортен волан, спортни седалки и колани.


Направих една временна предпазна решетка на радиатора докато измисля брони.

И готова за път и извън него!







Една седмица след изкарването на джипката имаше състезание в Добрич и нямаше как да не съм там.





Резултати от състезанието: Разчекната предница и избили два семеринга на карданите.
Следващата седмица си поставям за задачи да си направя брони, разпънка на предните амортисьори и да довърша шнорхела.
Това е от мен. Ако имате въпроси и т.н питайте. Сигорно съм изтървал много неща да опиша но това се сещам сега.
Начало: Закупих я преди почти година в този вид:

Имаше доста изгнило по купето и задната част на шасито.






Шасито беше готово.

Следваше ред и на купето. Нови прагове и ново дъно.






Купето беше готово и веднага го качихме да заварим нови шпилки за захвата към шасито.




Намазах шасито с Боди 999 отгоре след това сив груд и черен емайл лак.
Дойде време за подложки и т.н.



Купих задни амотисьори от Вектра, но предните бяха заминали и си взех Monroe 4х4 Adventure.


Започна голямото сглобяване. Всичко вървеше без проблеми докато не дойде момента да сложа ключа да завъртя и да запали, но уви нестана така. Давам на контакт и никакъв ток. Следя веригата всичко вързано както трябва( хич не разбирам от кабелаци) след цял ден нерви и чудене погледнах че буксата която излиза от главните бушони е излязла и след вкарването й всичко проработи с изключение на стоповете.





Започнах да умувам за защитна клетка. Още от самото начало исках да бъде вътрешна, един ден сложих таблото седалката и кормилото и си казах "Абе то тука ще ми се блъска главата с тези тръби" и се отказах, почнах да мисля идеи за външна, но като цяло не ми харесва този тип клетки и се върнах на първоначалната замисъл.
Ето тука няколко снимки в процеса на изработката.



И почти завършен вид.






Следва малко "тунинг", спортен волан, спортни седалки и колани.


Направих една временна предпазна решетка на радиатора докато измисля брони.

И готова за път и извън него!







Една седмица след изкарването на джипката имаше състезание в Добрич и нямаше как да не съм там.





Резултати от състезанието: Разчекната предница и избили два семеринга на карданите.
Следващата седмица си поставям за задачи да си направя брони, разпънка на предните амортисьори и да довърша шнорхела.
Това е от мен. Ако имате въпроси и т.н питайте. Сигорно съм изтървал много неща да опиша но това се сещам сега.
Коментар