Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бронзова втулка витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бронзова втулка витара

    Здравейте. от известно време имам проблем с моята витара. При ляв завой нещо яко скърца и не можем да разберем от какво е. Четох из форума някоя друга тема и така се стигна до смяна ма лагер, но не помогна. Сега четох пак и искам да попитам къде се намира тази Бронзова втулка. Говорим за предно ляво колело. Витара е 91г. 1.6 къса база ако има значение. Мерси.

  • #2
    От: Бронзова втулка витара

    Първоначално публикуван от n.power Преглед на мнение
    Здравейте. от известно време имам проблем с моята витара. При ляв завой нещо яко скърца и не можем да разберем от какво е. Четох из форума някоя друга тема и така се стигна до смяна ма лагер, но не помогна. Сега четох пак и искам да попитам къде се намира тази Бронзова втулка. Говорим за предно ляво колело. Витара е 91г. 1.6 къса база ако има значение. Мерси.
    Набита е в шенкела. Извади полуоската, огледай и ако няма причини за смяна, блъскай с грес /високотемпературната е за предпочитане/ и затваряй. Самите втулки много трудно могат да се намерят на пазара, а и не са съвсем втулки - бронзова ламарина огъната във формата на втулка с периферия - т.е. на място може да изглежда сякаш е скъсана - в мястото където се събират двата края на ламаринката.
    Харесвам хората с претенции. В повечето случаи са ужасно забавни.

    www.facebook.com/BgOffroadPhotographer

    Коментар


    • #3
      От: Бронзова втулка витара

      Първоначално публикуван от Calico Преглед на мнение
      Набита е в шенкела. Извади полуоската, огледай и ако няма причини за смяна, блъскай с грес /високотемпературната е за предпочитане/ и затваряй. Самите втулки много трудно могат да се намерят на пазара, а и не са съвсем втулки - бронзова ламарина огъната във формата на втулка с периферия - т.е. на място може да изглежда сякаш е скъсана - в мястото където се събират двата края на ламаринката.
      Абе може и да не се намират но един читав стругар може да ти ги направи за нула време стига да имаш материал.По принцип най добре е да ги правиш при смяна на външни карета да може стругара да си вземе точния размер,разбира се с допустимия луфт.Проблема ще е в намирането на качествен материал.Вече много трудно се намира калаен бронз /да не ме нападнат колегите това е така наречения фосфорен бронз,това е сплав мед с 3,5% до 10% калай и значително съдържание на фосфор до 1%. Фосфорът се добавя като дезоксидатор при топене.Освен това фосфорът подобрява флуидността на стопения метал и от там се подобряват леярските качества и механичните свойства чрез почистване граничната област на зърното.Той се дели на още няколко вида но аз ви препоръчвам да използвате RG10DIN1705 или RG12DIN1705/ В магазините масово се предлагат алуминиев,силициев,манганов,антимонов,берилиев или оловен бронз вместо калаен но и те вършат работа.И както каза колегата после иска високо температурна качествена грес и няма ядове.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X