Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Витара и Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за Витара и Самурай

    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
    Не се притеснявай, а и не си длъжен да се съобразяваш с моето мнение. Не бързай и събирай и други мнения. За суифтовия- има няколко такива монтирани но според мен не си струва. Въртящият момент идва в много високи обороти а и мощноста не е кой знае колко.
    Колега именно за това пуснах темата, защото се нуждая от вашите мнения, колкото повече по-добре...

    А като отговор на колегата по-горе, нямам определен бюджет, просто искам да се получи нещо, което да ме радва и да си го карам с кеф...но не съм казал, че трябва да е безумно скъпо и т.н.
    FIAT Doblo SX

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за Витара и Самурай

      Колега трябва да решиш къде и как ще го караш. Ако ще караш по състезания освен мощен мотор ти трябва и флекс. Витарата е с по-добра возия от самурая, но щом е Сузуки на правия път си.
      ТЛК-120 Николай Колев
      0898521295

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за Витара и Самурай

        Подкрепям колегата по-горе. Ако искаш състезателен джип, по-скоро за траяли, Самурая е по-добра база от Витарата. Пригаждането на цял преден мост на Витара, не е от най простите и евтини упражнения.
        Ще прощавате че съм ферозаджия, но мечтата ми е Самурай с по-мощен мотор, не непременно опелов. Може и витаров 16 клапана.
        Лонг арм окачване с пружини, тунингована раздатка, евентуално витарови дифове, и гуми поне 31-ци.
        На мен лично, не ми стана много ясно, освен да върви яко, за какво мислиш да го ползваш джипа.
        Има и Самураи с блокаж на заден мост...
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за Витара и Самурай

          Може би е грешка от моя страна, че не съм посочил за какво ми трябва - да за състезание ми трябва
          FIAT Doblo SX

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за Витара и Самурай

            Даже ако ще режеш много има един самурай с блокаж и редовни документи за около 1000лв
            http://vbox7.com/play:398e8b82

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за Витара и Самурай

              А пък ако финансовата страна не е проблем, може и тойотови мостове... Но за мен джип на цели мостове.

              ПП: Независимите окачвания отпред са с ограничени ходове, а на теб ще ти трябват. Често се трошат карета, когато работят под почти невъзможни ъгли. Нерядко и предния диф става консуматив. Аз потроших един, но има и колеги с повече потрошени. За каретата, Кольо може да ти каже...
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за Витара и Самурай

                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                А пък ако финансовата страна не е проблем, може и тойотови мостове... Но за мен джип на цели мостове.

                ПП: Независимите окачвания отпред са с ограничени ходове, а на теб ще ти трябват. Често се трошат карета, когато работят под почти невъзможни ъгли. Нерядко и предния диф става консуматив. Аз потроших един, но има и колеги с повече потрошени. За каретата, Кольо може да ти каже...
                Ок ако минем на вариант - Самурай със собствените си мостове, дифове от Виатара, Двигател от Витара примерно 1.6 моно...???
                FIAT Doblo SX

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за Витара и Самурай

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  За каретата, Кольо може да ти каже...
                  Казвам:
                  Витарата не е мислена за състезания, поне не във вида в който излиза от завода(е, то с всички коли е така де...). Ако мислиш да се пускаш на скоростни състезания(тип рали)-нито витарата нито самурая са подходящи. За това си трябва дълга база-дава повече стабилност при по-висока скорост.
                  Ако ще се пробваш в трофи или траял-по-добре самурай. Целият мост е синоним на здравина, а и с него могат да се докарат добри ходове.
                  Ако вземеш витара винаги ще имаш едно наум заради каретата(не съм само аз дето ги троша), а на състезание не става да се ограничаваш, там се иска здрава машина, на която можеш да разчиташ.

                  Наумил съм да си правя витарата с УАЗ-ов преден мост, ама не се знае кога ще започна. И като си намаля предавателното число на раздатката ще мога да слижа 31-ци каймани, това според мен е максимума на витарата с оригиналния двигател. Но с целия преден мост ще се чувствам мнбого по-сигурен, остава да го направя и пробвам...
                  Все някога ще стане.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за Витара и Самурай

                    Еми, аз моя (въображаемия), така си го представям. Тойските мостове са добри, ама цената е солена. Два задни дифа от Витара, да. Моното по спомен е около 86 коня (8 клапана), та според зависи, какви гуми искаш да въртиш. За мен тунинга на раздатката е задължителен. Т.е. по-бавна раздатка. Не си спомням самурайските дифове с какво число са , за витарата знам, че са 5.16...
                    Последно редактирано от TigerHunter; 17-07-11, 20:23.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за Витара и Самурай

                      Първоначално публикуван от low_rider Преглед на мнение
                      Ок ако минем на вариант - Самурай със собствените си мостове, дифове от Виатара, Двигател от Витара примерно 1.6 моно...???
                      Моите 5 стинки: Дифовете от витара добре, по-бавни са, обаче самурайските мостове са тесновати за лифтнат джип и слабички за по тежки състезания. И сега ми седи един крив заден наоколо. Друго, като ще садиш друг двигател що не си потърсиш нещо по-мощно?
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за Витара и Самурай

                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        , за витарата знам, че са 5.16...
                        Знаеш, ама недостатъчно...
                        Масово срещаните са 1:5,125(41:8 зъба на главното предаване).
                        Едни от най-бавните фабрично. НА УАЗ са същите(има и други числа, както и при витарата, ама и там са най-честите), а и диаметъра на болтовете за джантите са еднакви, моста е малко по-широк, май няма да има нужда от фланци, но ще видим. А задния мост на витарата си е достатъчно здрав да даяни на 31-ци. Оттам нагоре би трябвало да има проблеми. Особено на състезания. А да се започва смяна на двигател, кутия, раздатка, мостове, гуми-не си заслужава. По-добре да се взема друг джип, който заводски си излиза с тези възможности.
                        Ама и там се започва-щом фабрично излиозая с 30-ки, ще може да носи и 33-ки... И пак същия филм.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за Витара и Самурай

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Знаеш, ама недостатъчно...
                          Масово срещаните са 1:5,125(41:8 зъба на главното предаване).
                          Едни от най-бавните фабрично. НА УАЗ са същите(има и други числа, както и при витарата, ама и там са най-честите), а и диаметъра на болтовете за джантите са еднакви, моста е малко по-широк, май няма да има нужда от фланци, но ще видим. А задния мост на витарата си е достатъчно здрав да даяни на 31-ци. Оттам нагоре би трябвало да има проблеми. Особено на състезания. А да се започва смяна на двигател, кутия, раздатка, мостове, гуми-не си заслужава. По-добре да се взема друг джип, който заводски си излиза с тези възможности.
                          Ама и там се започва-щом фабрично излиозая с 30-ки, ще може да носи и 33-ки... И пак същия филм.

                          Човешкото око няма насита
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за Витара и Самурай

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Знаеш, ама недостатъчно...
                            Масово срещаните са 1:5,125(41:8 зъба на главното предаване).
                            Едни от най-бавните фабрично. НА УАЗ са същите(има и други числа, както и при витарата, ама и там са най-честите), а и диаметъра на болтовете за джантите са еднакви, моста е малко по-широк, май няма да има нужда от фланци, но ще видим. А задния мост на витарата си е достатъчно здрав да даяни на 31-ци. Оттам нагоре би трябвало да има проблеми. Особено на състезания. А да се започва смяна на двигател, кутия, раздатка, мостове, гуми-не си заслужава. По-добре да се взема друг джип, който заводски си излиза с тези възможности.

                            Ама и там се започва-щом фабрично излиозая с 30-ки, ще може да носи и 33-ки... И пак същия филм.
                            Стига бе!- Самурая с мижавия двигател и едно качване на ресорите върху мостовете си носи 31-ци без проблем. Много зависи и колегата към какви състезания ще се насочи. Ако е за рали-рейд няма смисъл от много големи гуми, по-скоро да търси здравина и скорост. Ако е за траял там вече и голям клиренс си трябва, и големи ходове, лебедка и изобщо са различни двете концепции. Аз например понеже често съм сам по горите, и на база на натрупан опит съм си изградил концепция удобна за мен, в случая- мощен двигател, голям клиренс и гуми, 35/13.5, лебедка, джек, интегрирана клетка. Използвам две различни раздатки, самурайска или текезесарска според това какво ми трябва. Затова и харесвам концепцията с отделна СК и раздатка, можеш да си слагаш каквото ти е кеф. Двигателя е 6 цил. редови на БМВ 2000 кб. см. 150 кс. с неговата си скоростна, така че мощност и скорост не ми липсват. Мостове редукторни та оттук и 32 см. клиренс пък са и широчки та и устойчивост има. В момента се замислям и за независимо окачване че с тези ресори ходовете са ми направо никакви а и возията твърда, но това по-нататък. Та така питащият да си изясни първо какво иска точно и после да го мислим.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0018.jpg
Прегледи:4
Размер:174.9 КБ
ID:5291329
                            пп. Ей тук и двигателчето да не решите че ви бъзикам.
                            Последно редактирано от derhunter; 17-07-11, 22:27.
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за Витара и Самурай

                              Самураят като цяло е по-добра машина от Витарата, но изобщо не харесвам ресорни окачвания и според мен тава си е един сериозен недостатък. Джимнито си е претапициран Самурай на пружини, има и по-добри двигатели и заради това много го харесвам, в заводски вид с минимален тунинг става по-добра машина от Самурая заради окачването и двигателя. Проблема при него е, че е по-нов и по-скъп но тъй като се налагат по-малко корекции може да излезе и по-евтин. Нека някой по-запознат с Джимнито да каже повече за приликите и разликите му със Самурая и най-вече за здравината и слабите му места, че като цяло е по-неизвестен и не масов модел от Витара и Самурай. Лично аз най-много харесвам Джимни от Сузукитата.
                              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                              Телефон - в профила!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за Витара и Самурай

                                Ресорното окачване. Пружинното окачване. Никой не му харесва ресорното защото гледа ходове на самураи със заводски ресори и с амове с по 5см ход.
                                Знам, че не е нужно пак спора...но някой да е видял Самурай с някакво марково ресорно окачване? "газ69+5 листа трабант" и глееей кви ходове. Нема такъв филм.
                                Миро е пример, че от много "проба-грешка" е направил наистина доста приятни ходове на Ресорен самик.
                                Пример давам за задоволителни /по моите разбирания/ ходове на ресорното окачване.

                                Двойни люлки, 1.6 витара, ориг. дифове, 5.38 р-ка, 33-ки. Приятно гледане. Има и още клипове в профила.

                                Поразгледайте и темите на Андро160 за окачванията. Просто трябва някой да разбира.
                                П.п. Естествено, че е по-лесно на пружината и по-евтино. Яд ме е за което. Вартбург + нз какви амове и 60см ход.


                                Успех приятелю! Самика е машинка, която, който я има... я обича.И трудно я продава. Малкото "Лего". Машина която друса,объща се, не и достига мощност на места.... но пък е САМУРАЙ!

                                Който ме пита някъде - "Абе искам и аз да си купя такава жипка, за да си ходя на риба и да ходя до къщата" - Казвам, купи си Витара. Това няма да ти хареса как вози. Не си се возил на толкова лека/като кг./ кола с ресорно окачване. Всичко си има чар.

                                Изясни си къде ще я караш. Или да разбирам, че искаш да си направиш машина, с която да се пускаш на Лазарово, Тетевен, идващото Нови Искър и т.н. Успех и ни дръж в течение.!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X