Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски потайности

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Витарски потайности

    Първоначално публикуван от metero Преглед на мнение
    Ми тогава да седна да си направя една платка с 4 мосфета и копчета за мишка, ще ми излезе по 4 лв на стъкло, баси. Има вътре едни ламаринени пластинки с кобиличеста форма, която явно с времето се изменя- иначе всичко друго си работи. Ама ако нещо излезе, свиркай, де.
    При мен се бяха позацапали контактите само. Едно почистване и готово. Иначе подходящо копче на магазина (не за авточасти) е 2-3 лева, с все картинката. Едно реле, ако е нужно - пак толкова.
    Мосфет не ти трябва, отиваш на мост, с едно реле става много по-лесно.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #47
      От: Витарски потайности

      Първото нещо беше да изчистя контактите, аз от 76та се занимавам с електроника професионално, а радиолюбител съм още по отдавна и науката за контактите съм я минавал . Ама не, нещо има във формата, всички са криви различно. Изглежда се уморява метала и се огъва като се натиска по-така.
      Не съм виждал подходящо копче с неутрално средно положение, в което да застава само ( честно казано, не съм и обикалял, то време няма за ядене да напазарувам.) Релето пък ще трябва да го сложа външно и да влача жици . А една малка платка с размера на копчето ще събере 4 мосфета отдолу и две копчета от мишка горе. Мосфет в SOT252 разбира се, имам 100-200 бр. IRLR2905.
      Но ти благдаря за съвета. От доста време чета постовете ти с голямо удоволствие и намирам много общо с моето мислене и виждане на нещата. Ще се радвам да се запознаем някой ден.
      Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

      Коментар


      • #48
        От: Витарски потайности

        Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
        При мен няма, твоята коя година е?
        От 98-ма. Къса база, 1.6 16v. Зад задната част на чекмеджето ( ка да го кажа иначе) може да се промуши книга 1-2 см. Пада отзад и нещо я държи да не падне на пода.
        Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

        Коментар


        • #49
          От: Витарски потайности

          Явно си с по-новото табло, при мен 92г тази екстра не е била измислена.

          Коментар


          • #50
            От: Витарски потайности

            И при мен е така,не е някаква екстра а по скоро нещо се е повредило и позволява да се отвори още един пръст надолу. Като сте се разчоплили с тея копчета,да попитам: имат ли осветление,вътре в самите клавиши? Или са правени да се ползват само денем
            http://vbox7.com/play:398e8b82

            Коментар


            • #51
              От: Витарски потайности

              Първоначално публикуван от metero Преглед на мнение
              ...Не съм виждал подходящо копче с неутрално ...
              Примерно това.

              Далеч съм от мисълта, че с МОСФЕТ няма да стане, просто е повече играчка. Виж, копчета от мишка не бих сложил. Имам бутони за стъклата от стария ми Лансер, ще ти ги подаря, ако не намериш друго и мисля, че механично ще се напасват без много зор. Само дето не са черни. Ти си знаеш де
              Поздрави!

              П.П. сигурно вече си проверил, но да напомня за всеки случай, че веднъж си разглобих вратата за нищо - бутона за блокировка?
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #52
                От: Витарски потайности

                Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                И при мен е така,не е някаква екстра а по скоро нещо се е повредило и позволява да се отвори още един пръст надолу. Като сте се разчоплили с тея копчета,да попитам: имат ли осветление,вътре в самите клавиши? Или са правени да се ползват само денем
                Няма осветление, само денем .
                898450701

                Коментар


                • #53
                  От: Витарски потайности

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  ... бутона за блокировка?
                  На самото панелче с копчетата е.Там е и за заключване на всички врати.
                  Нали писах, сега с едни пласмастки ги натискам и с винтчета М3. Но е неудобно и смешно. А е ловен сезон и трябва да работят.
                  Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Витарски потайности

                    butoni-stakla.pdf
                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    ... Виж, копчета от мишка не бих сложил. Имам бутони за стъклата от стария ми Лансер, ще ти ги подаря, ако не намериш друго и мисля, че механично ще се напасват без много зор.
                    Май ще намеря подобно копче .Има едни 20 амперови в елимекс (http://elimex.bg/product/10839/switch-asw02.html) Ако стане, отсега благодаря за насочването. Ако не, ще пусна една малка платчица 15х30 ( колкото е копчето) и ще я мушна на негово място. Една заготовка е 1 дм2, ще излязат за доста хора.
                    Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Витарски потайности

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      .. Иначе подходящо копче на магазина (не за авточасти) е 2-3 лева, с все картинката..
                      С благодарност към Тефчо за насочването.
                      Подходящо копче има в Електронинвест и в Елемекс, струва към 3 лв. Без мислене 1:1 всичките 6 извода с жички към мястото на старото бутонче и сме готови, само дето се наложи да отрежа с ножовката краката да станат по-къси ида прорежа място в панела. Стъклото се действа на 6. Смущаващо на пръв поглед е , че има 4 високи крака и 2 ниски, хич да не ви пука. Средните са си по средата, крайните от края и се радваме на работещо стъкло.
                      Прикачени файлове
                      Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Витарски потайности

                        Абе, ей този болт ли е, какво ли е и аз не знам за какво служи?
                        Върти ми се из главата, че беше дискутирано някога някъде това, ама нищо не успях да открия...
                        Става въпрос за витара 2.0 V6 95 или 96 година.
                        Прикачени файлове
                        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                        Коментар


                        • #57
                          От: Витарски потайности

                          А пък някой случайно да знае има ли разлика в колекторните тръби излизащи от двигателя и продължаващи към гърнетата на двата варианта на 1.6 16 клапановите мотори?

                          Коментар


                          • #58
                            От: Витарски потайности

                            Мисля че са еднакви.
                            Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                            Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                            "Mud Angels" Stara Zagora

                            Коментар


                            • #59
                              От: Витарски потайности

                              Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                              Абе, ей този болт ли е, какво ли е и аз не знам за какво служи?
                              Върти ми се из главата, че беше дискутирано някога някъде това, ама нищо не успях да открия...
                              Става въпрос за витара 2.0 V6 95 или 96 година.
                              На мен ми прилича на стопорен болт. Болта се навива за да законтри(може би лагер-да не мърда в осово направление), а гайката е контра на болта за да не се развива.
                              На моя трактор има точно такъв болт, точно за лагер на пиньона.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Витарски потайности

                                Първоначално публикуван от xempirex Преглед на мнение
                                А пък някой случайно да знае има ли разлика в колекторните тръби излизащи от двигателя и продължаващи към гърнетата на двата варианта на 1.6 16 клапановите мотори?

                                Два вида са: 4-2-1 или 4-1, има разлика и в захващането на планката към блока, тази отдолу

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X