Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара - купе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара - купе

    Здравейте. От известно време започна едно подчукване под левия ми крак когато го държа зад педала за съединителя. Наскоро то прерасна в подчукване по крака ми, дори вече се чува и усеща и предно дясно. Оказа се, че купето е започнало да гние там където ляга върху тампона между него и рамата. Тук знам, че ще кажете - изрязване малко нова ламаринка малко подсилване с някоя планчица. Така и мислех да направя. О-обаче само през последната зима от сравнително лъскавичка и добре изглеждаща Витарка моята се превърна в грозно патенце. Ръжда се появи на много места, а вече има и доста загнило. Идния месец трябваше да я вкарвам за пластична хирургия, но сега вече съм 50 на 50 дали да не избера друго решение. Хрумна ми да потърся някое позапазено купе от някоя англичанка, че там до колкото знам не третират с "гадни" препарати тъй като няма сняг, а всички знаем, че солта и разните други химикали изсипвани по пътищата зимно време водят до тези ракови образования по любимите ни превозни средства.
    Тук възникват няколко въпроса:
    1) Оправдано ли е?
    2) Колко пъти по-скъпо в сравнение с едно сериозно кърпене е.
    3) Ще възникнат ли проблеми при преместване на табло, конзола, лостове, парно и др. от разликата в дирекцийте и в това, че моята играчка е Сайдкик?
    4) Мисля си, че не, но все пак да попитам на купето има ли някакъв номер заради който да трябва да се иде в КАТ?
    Сега ще помоля ако има някой, който може да ми каже за колко пари приблизително човек може да се сдобие с такова купе, без седалки, табла и всякакви простотий, просто едно чисто голо купе с врати и стъкла.
    Благодаря на отзовалите се.
    Приемам и други предложения ако имате.

  • #2
    От: Витара - купе

    Онзи ден си кърпя аз Витарата и мина един пич да гледа едно купе........ като ме видя как смело режа с флекса се хвана за глава...... Аз му казах на него и на теб ще кажа : Хвани ама хубаво си разглоби колата от всякъде изкърпи,намажи с няколко слоя химийки и забрави !
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0354.jpg
Прегледи:1
Размер:171.7 КБ
ID:5279370

    Всичко търкам до метал , кърпя,обработвам на места с преубразовател,грундирам,бодирам и боядисвам....... Даже до преди малко обикалях за читава боя в/у бодито...... е верно забравих да купя бодито ама това е друга тема .
    Така че си ти си действай !!!Само търси свестен майстор да я изкърпи че...............
    Лудак

    Коментар


    • #3
      От: Витара - купе

      С оглед лекота на купето японците са сложили доста тънка ламарина. Която пък за да е здрава не е от обикновена Ст3. Много по-жилава и яка е, но това е за сметка на заваряемостта. На по-натоварените места метала се уврежда от топлинното влияние от заваряването, и след известно време там ламарината се къса. Вече не знам за кой път кърпя разни ламарини по моята барака.

      Ако има възможност да се мине с нитоване вместо заварка-това е по-добър вариант.
      Иначе друго, здраво купе е най-вярното решение.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        От: Витара - купе

        Мдамм......... тънка и жилава е .Но с подходящите настройки на телоподаващото и лекото застъпване на ламарините няма грижи с горенето .

        П.С кърпя с 1.25 ламарина
        Последно редактирано от Людмил Кюковски; 22-05-11, 00:16. Причина: допълнение
        Лудак

        Коментар


        • #5
          От: Витара - купе

          Номера е на шасито до предна дясна гума , за смяна на дерекция си е голяма играчка ,има доста тънкости .Ако искш знам ,че Трифон (trent) се занимава с обръщане на дерекция ,и ако имаш въпроси питай го , аз само съм гледал как става
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • #6
            От: Витара - купе

            Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
            Мдамм......... тънка и жилава е .Но с подходящите настройки на телоподаващото и лекото застъпване на ламарините няма грижи с горенето .

            П.С кърпя с 1.25 ламерина
            С горенето няма грижа. Грижата е със зоната на термично влияние. Заваръчен термин. В непосредствена близост до шева метала е с влошени характеристик, малко по-натам е с подобрени, но това не ни вълнува. Вълнува ни зоната с влошените. Ако си обръщал внимание-никога не се къса заварката, а ламарината до нея. Именно заради тази зона. И колкото стоманата е по-въглеродна, толкова по-гадна става тази зона. Твърда, но крехка, и след известен брой цикли на натоварване и разтоварване(вибрации или неравномерно по сила, но пък сравнително често) късането е факт.
            Така,ч е ако се касае за кърпене на врати или калници-как да е, но за гредички за захващане към рамата, разните натоварени части (като частта в която се захваща бронята на жилото на съединителя например) заваряването не е правилната технология. Това при тази ламарина.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Витара - купе

              Честно казано при мен проблема е гнието а не късането на ламарината.......... Смисъл вижда се как самата ламарина не е изгнила от късане и след това от корозия ами направо си се люпи на парчета и то за мен са си виновни Японците и по точно не са измислили как да защитат ламарината......При мен подкалници и всичко фабрично е мазано с нещо като някакво гумено боди директно в/у ламарината...... При лека "повреда" на гуменото боди влиза вода и въздух която почва вече да реагира с ламарината........... Некви глупости се опитвам и аз да си обясня в главата ама айде...........
              Лудак

              Коментар


              • #8
                От: Витара - купе

                Японците не "са си виновни" за това че ние искаме да караме по 40 години, автомобили с 4 годишен проектен ресурс. И по възможност автомобили за по 5 лева...
                Ако е почнала "да се люспи", единственият шанс е изрязване на гнилото до здраво. Преобразуватели и други боклуци са абсолютно безсмислени.
                Лично аз стигнах по трудния начин до извода, че грунд и сребърен феролит са най-надеждната защита.
                От продуктите на Body, единственият смислен е парафиновият кавитиращ спрей Body 900, който се пръска в кухините.
                Останалото, особено тези на битумна или каучукова основа са просто средства за замаскиране (най вече от собственика) на ръждата. Когато стане видима вече твърде късно...
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Витара - купе

                  http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E5%EA%F6%E8%FF
                  Погледни тази тема колега за дирекцията.На снимки и на думи изглежда лесно Иначе да я разглобиш и изрежиш гнилочите става за има няма 5-6 часа ... ама после става една мамата си трака...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X