След като разглеждах китовете от нета реших да повдигна и моя самурай малко като направихме самоделен кит с помощта на колегата Antiroad, за което специално му благодаря. Лифта го поставихв началото на месеца и засега нямам никакви оплаквания. Подложките са по 50 мм - 10 на брой, като купето се повдигна с около 45+ мм поради малко смачкване на тампоните при стягането.
Ето така изглежда фабричен кит с алуминиеви подложки:

А ето така е кита които направихме с колегата, подложките са полиамидени с диаметър 50 мм и височина 50 мм, 4 от тях са с централен отвор 10 мм, а останалите 6 с 18мм. Толкова е металната втулка на оригиналния тампон.

При инсталация е важно да се разхлабят - каретата на пръта на волана, маркуча за пълнене на резервоара (който при мен дойде къс), също и планката която пази маркуча за пълнене, спирачните тръбички който са закрепени на десния подкалник отвътре откъм двигателя и разбира се 10 те оригинални тампона.
това са болтчетата на спирачните тръбички които трябва да се отвъртат, намират се откъм предна дясна гума, мойте после ги завъртях през квадратните отвори малко по надолу вдясно които си ги имаше.
Болтовете на тампоните отпред се намират като се махне решетката и се погледне точно под фара.


За задните трябва да се махне уплътнението под задната врата

Останалите 6 тампона са разпределени под купето като 2 са отпред на тези места


и още 4 отзад на греда под задните седалки в една линия


При мен поставянето отне към 6 часа, с помощта на един приятел и подемник. На пръв поглед изглежда лесно, но си е трудоемко и отнема време. Купето трябва да се повдигне малко повече от шасито поне за тези 6 подложки, защото където се слагат стърчат шпилки от купето.
Ето и корната част на оригиналните тампони, понеже втулките които са в тях за тесни за да минат болтовете с вътрешна резба ги избих и просто ги сложих в полиамидните подложки, като някакъв ограничител, колко да се навиват болтовете. Ако сега го правя понеже вече знам как са, щях просто да направя болтовете по дебели и с по дълга резба, но и така вършат работа.

Ето и подложките как са поставени под купето, говоря за 6 те от долу, предните и задните са елементарни, там няма шпилки а болта се промушва директно през тях.






понеже бързахме и стана и тъмно, забравих да снимам преди и след това но ефекта е налице 5 см лифт на купето.
След лифта малко трябва да се поизправи лоста за скорости, че идва малко назад и гумения му маншон го опъва и ми изключваше от 2ра и 4 та. С лоста на раздатката нямах никакъв проблем.
Иначе ето една снимка след лифта докато сменях гумите отпред с гуми 225/65/17, а отзад с 225/70/15

сигурно съм пропуснал някои работи, но ако има нещо питайте.
Ето така изглежда фабричен кит с алуминиеви подложки:
А ето така е кита които направихме с колегата, подложките са полиамидени с диаметър 50 мм и височина 50 мм, 4 от тях са с централен отвор 10 мм, а останалите 6 с 18мм. Толкова е металната втулка на оригиналния тампон.
При инсталация е важно да се разхлабят - каретата на пръта на волана, маркуча за пълнене на резервоара (който при мен дойде къс), също и планката която пази маркуча за пълнене, спирачните тръбички който са закрепени на десния подкалник отвътре откъм двигателя и разбира се 10 те оригинални тампона.
Болтовете на тампоните отпред се намират като се махне решетката и се погледне точно под фара.
За задните трябва да се махне уплътнението под задната врата
Останалите 6 тампона са разпределени под купето като 2 са отпред на тези места
и още 4 отзад на греда под задните седалки в една линия
При мен поставянето отне към 6 часа, с помощта на един приятел и подемник. На пръв поглед изглежда лесно, но си е трудоемко и отнема време. Купето трябва да се повдигне малко повече от шасито поне за тези 6 подложки, защото където се слагат стърчат шпилки от купето.
Ето и корната част на оригиналните тампони, понеже втулките които са в тях за тесни за да минат болтовете с вътрешна резба ги избих и просто ги сложих в полиамидните подложки, като някакъв ограничител, колко да се навиват болтовете. Ако сега го правя понеже вече знам как са, щях просто да направя болтовете по дебели и с по дълга резба, но и така вършат работа.
Ето и подложките как са поставени под купето, говоря за 6 те от долу, предните и задните са елементарни, там няма шпилки а болта се промушва директно през тях.
понеже бързахме и стана и тъмно, забравих да снимам преди и след това но ефекта е налице 5 см лифт на купето.
След лифта малко трябва да се поизправи лоста за скорости, че идва малко назад и гумения му маншон го опъва и ми изключваше от 2ра и 4 та. С лоста на раздатката нямах никакъв проблем.
Иначе ето една снимка след лифта докато сменях гумите отпред с гуми 225/65/17, а отзад с 225/70/15
сигурно съм пропуснал някои работи, но ако има нещо питайте.
Коментар