Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко въпроси за Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Малко въпроси за Витара

    Здравейте,
    От известно време чета форума и се навивам да купя някаква джипка за Събота и Неделя. След като минах през всякакви варианти – Чероки, Диско, Терано, Паджеро, Ге, се спрях на Витара. Предимството за мен е маневреността и ниското тегло, което освен всичко друго позволява монтирането на масов автомобилен двигател с по-нормална мощност.
    Вариантът, който съм избрал е 2.0 V6- вероятно десен волан.
    Двигателя така и така ще го сменям от там обръщането на дирекцията е с една стъпка по-близо. Избрал съм мотор 2.0 от Ауди/ФВ - мисля си, че узаконяването после ще е по-лесно.

    Имам няколко въпроса (на които не мога да си отговоря с търсачката):
    1.В каталога дават, че Витара В6 е с по-широка следа – по-широки ли са мостовете или са други джантите?
    2.Карета, полуоски и дифове усилени ли са?
    3.Всички В6 ли са с чугунени предни дифове?
    4. Камбаната на ск. кутия еднаква ли е с тази на 1.6.?
    5. Съединителя има ли някаква особеност, спрямо този на 1.6?
    6. Как мога да позная дали задния диф е ЛСД?
    7. Има ли смисъл изобщо да търся с ЛСД или да се ориентирам към някакъв усилен твърд блокаж и ако е така, към какъв?
    8.Къде мога да намеря предавателни числа на дифове и кутии за различните мотори?
    9. Рамата като якост еднаква ли е на късата и дългата база?


    Въпросите ми са много, но някои са много лесни за запознатите. Ще съм благодарен за всеки отговор или коментар.

  • #2
    От: Малко въпроси за Витара

    Колега много въпроси нема кой дати отговори .Аз имам една V6 без мотор
    Последно редактирано от boby2; 08-03-11, 21:54.

    Коментар


    • #3
      От: Малко въпроси за Витара

      Ето някои отговори(Боби, не говори от името на всички)

      1. По-широко купе, шаси, различни агрегати, общо взето приликите са по-малко, отколкото разликите
      2. Да, по-големи с по-голям диаметър и размери.
      3. Не, даже не са с чугунени, а алуминиеви, може би се бъркаш с Гранд Витара?
      4. Няма нищо общо, освен по-външен вид.
      5. Различен, във всеки един от дисковете.
      6. Има теми във форума, най-лесно по стикера, най-трудно на око
      7. И да и не, блокаж няма.
      8. В документацията, късата база е 41:8
      8. Да, освен родината на местожителство досега, има и англичанки изгнили

      Ако ще сменяш волана и двигателят се обезмисля закупуването на витара във фабричен вид, по-добре си вземи каквото ти трябва и действай, аз мога да ти предложа ляво купе и шаси, оборудвани от В6, доскоро беше в движение джипката-без забележки. Филма е голям, в който влизаш, изхода е с неизвестен край, проблемите са много и ще се увеличават, апетита идва с яденето успех

      Коментар


      • #4
        От: Малко въпроси за Витара

        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113223 Прочети я цялата,ще разбереш за LSD-то. '' – Чероки, Диско, Терано, Паджеро, Ге, се спрях на Витара.'' Да вземеш да се върнеш една марка назад е най-добре а и си пренебрегнал жестоко TOYOTA. Това което си замислил,е мерак на повечето пишещи в тоя раздел,но не е никък евтино и ако разполагаш с парици,моя съвет е G или TOYOTA според зависи ако те устройва къса ако не....
        Продължавай да питаш,насреща сме.
        http://vbox7.com/play:398e8b82

        Коментар


        • #5
          От: Малко въпроси за Витара

          определено ТОЙОТА мен за малко не ми стигнаха силите и съм с витара. е тя става, дори някъде има предимсва. няма пълно щастие.
          899180483

          Коментар


          • #6
            От: Малко въпроси за Витара

            то тойота Васе ама не и всички, имаме на работа една хи лукс и е пълен фалш при най малкия скок или по дълбока дупка криви полуоска задна, става вече два пъти я сменят в сервиз на тойота, ушким оригинални части слагат я , и колегата джамбазов и той имал такава и той същия проблем егати кашкавалените коли , колкото по нов модел толкова по голям боклук ,старите тойоти са къде по добри от тези дет са след 2000г . Както един колега казва ,,Днешните коли са гавра с автомобилостроенето" НЯМА ПЪЛНО ЩАСТИЕ
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #7
              От: Малко въпроси за Витара

              Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
              то тойота Васе ама не и всички, имаме на работа една хи лукс и е пълен фалш при най малкия скок или по дълбока дупка криви полуоска задна, става вече два пъти я сменят в сервиз на тойота, ушким оригинални части слагат я , и колегата джамбазов и той имал такава и той същия проблем егати кашкавалените коли , колкото по нов модел толкова по голям боклук ,старите тойоти са къде по добри от тези дет са след 2000г . Както един колега казва ,,Днешните коли са гавра с автомобилостроенето" НЯМА ПЪЛНО ЩАСТИЕ
              Не са само тойотите така, да си видял на офроуд разходка ново(7-8г.) сузуки? Не говорим за състезания, просто това е съвременната концепция на автомобилостроенето,пазара го изисква. Самоходни шасита без рама, мн. пластмаса, добра визия и комфорт. Това продава,а колите вече се правят изцяло за първия си собственик, в когото се задържат 4-5г. След това те си вземат нови а вторите собственици се опитват да поддържат вече разпадащите се машини.
              http://vbox7.com/play:398e8b82

              Коментар


              • #8
                От: Малко въпроси за Витара

                Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
                Аз имам една V6 без мотор
                Прати ми цена на ЛС - има ли регистрация, колко е оборудвана, състояние.

                Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                .....
                Благодаря - и за отговора и за пуснатите "разкази в картинки" . В този форум не виждам икона за бира.
                Блокаж, знам, че няма фабричен. Интересувах се дали има по-евтино решение от АРБ. Четох за няколко започнати, но незавършени проекта - дали не съм пропуснал някой?

                Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                '' – Чероки, Диско, Терано, Паджеро, Ге, се спрях на Витара.'' Да вземеш да се върнеш една марка назад е най-добре а и си пренебрегнал жестоко TOYOTA. Това което си замислил,е мерак на повечето пишещи в тоя раздел,но не е никък евтино и ако разполагаш с парици,моя съвет е G или TOYOTA според зависи ако те устройва къса ако не....
                Не съм пренебрегнал тойота, но в бюджета за първи джип се вписва само 70-ка. Която освен това има мнооого за правене и отиваме на безмислена цена. Няма готово решение за двигател, Д4Д за мен не се връзва с офроуд.....
                От Г не съм се отказал, но най-малкия приемлив мотор за мен е 2.9ТД, с което директно прехвърляме 10к лева без да сме купили гумите още.
                Та по метода на изключването се спрях на Витара - лека, имам подходящ двигател за нея, както и опит с този двигател. Мога да я дам и на жената да я кара в града (условието и е да няма предна лебедка). Дългата база не е толкова дълга, а може да качва децата. Спирачките отговарят на теглото...
                Но най-важните доводи са ми цената и фактът, че Коста от Смолян (golf-sm) ще ми помага (или по-скоро аз на него). Имам скоростна кутия за донор на камбана, имам фланец за центроване на ВАГ кутия към Витарова и т.н.
                Имам и нелоша Витара за донор на части. Искам да посъбера малко опит с този проект, за да започна да чувствам (а не да чета) кой тунинг е полезен, кой безмислен, преди да се пусна на нещо с доста по-скъпа база. При Витарата най-скъпото нещо ще са гумите (2000лв за блокаж май няма да дам) .
                Няма повече да оспамвам собствената си тема, мисля, че общо взето стана ясно защо съм избрал Витара и че основните проблеми ще са ми при избор на гуми, окачване и регистрация.

                Още един въпрос - някой експериментирал ли е със слагане на някакъв виско съединител на предния карадан, който да предава постоянно примерно 30-40% от въртящия момент.Мисля си, че това би позволило карането по асфалт с включено 4х4 и по-прецизното водене по ръба на коловоза.

                Коментар


                • #9
                  От: Малко въпроси за Витара

                  Още един въпрос - някой експериментирал ли е със слагане на някакъв виско съединител на предния карадан, който да предава постоянно примерно 30-40% от въртящия момент.Мисля си, че това би позволило карането по асфалт с включено 4х4 и по-прецизното водене по ръба на коловоза.
                  Явно не обичаш да е лесно, положените усилия няма да са пропорционални на получения резултат. Щом си решил да е витара, добре. И за първа джипка,още по добре но ще вложиш мн. труд време пари и после раздялата е трудна. Вероятно жена ти ще кара по лесно къса витара с лебедка отколкото дълга без,а и за горска експлоатация ти препоръчвам къса. Лебедката не е задължително да е грозно монтирана 2 педи пред джипа, разгледай из форума и ще се увериш. Незнам колко са ти големи децата но до към 14-15г ще ги побираш без проблем в късата,виж багажника е друго нещо. Там е най осезаема разликата м/у 2-те бази. Успех с покупката.
                  http://vbox7.com/play:398e8b82

                  Коментар


                  • #10
                    От: Малко въпроси за Витара

                    Колега robobug нямаш право на ЛС ако искаш дай е-mail

                    Коментар


                    • #11
                      От: Малко въпроси за Витара

                      Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                      Не са само тойотите така, да си видял на офроуд разходка ново(7-8г.) сузуки? Не говорим за състезания, просто това е съвременната концепция на автомобилостроенето,пазара го изисква. Самоходни шасита без рама, мн. пластмаса, добра визия и комфорт. Това продава,а колите вече се правят изцяло за първия си собственик, в когото се задържат 4-5г. След това те си вземат нови а вторите собственици се опитват да поддържат вече разпадащите се машини.

                      да виждал съм дори е 5 годишна в понеделник ще я снимам че е спряна в завода а не ми се разкарва 15 км ,и не е сузуки а е тойота и не е джип а е пита кашкавал и не е на шаси а е на рама, който има пари не му е проблем , ,,КАТО ИМАШ ПАРИ ЗА ЛЕТИЩЕ НЕ Е ПРОБЛЕМ ДА СИ КУПИШ ДВА ТРИ НОВИ САМОЛЕТА''
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Малко въпроси за Витара

                        Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                        Явно не обичаш да е лесно


                        Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
                        Колега robobug нямаш право на ЛС ако искаш дай е-mail
                        robobug@abv.bg

                        Коментар


                        • #13
                          От: Малко въпроси за Витара

                          тошко става въпрос за TOYTA LAND CRUISER .
                          899180483

                          Коментар


                          • #14
                            От: Малко въпроси за Витара

                            Първоначално публикуван от robobug Преглед на мнение
                            Още един въпрос - някой експериментирал ли е със слагане на някакъв виско съединител на предния карадан, който да предава постоянно примерно 30-40% от въртящия момент.Мисля си, че това би позволило карането по асфалт с включено 4х4 и по-прецизното водене по ръба на коловоза.
                            Мога да предложа блокаж за монтиране на преден мост-60% и заден мост-80%, ако те интересува пиши Карането на асфалт не е проблем, а колко дълго ще е това и на каква скорост

                            Коментар


                            • #15
                              От: Малко въпроси за Витара

                              да васе за ленд круиз ама стария , видях на джамбазов ТЛК мисля че е на около 15 години и е срашно здрава машина мисля че беше 3,8или4,8литра здрави мостови корави ресьори нещо страхотно ,мога да го накарам да ми прати и снимка ама тя даже я има в форума някъде ,моя кръстник има ТЛК 2006 3,2 литра ама става само за хасвалт и добре че е гони 70 години че не я кара както и се полага ,ако я подкарам аз папераи няма да остане
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X