Здравейте,
От известно време чета форума и се навивам да купя някаква джипка за Събота и Неделя. След като минах през всякакви варианти – Чероки, Диско, Терано, Паджеро, Ге, се спрях на Витара. Предимството за мен е маневреността и ниското тегло, което освен всичко друго позволява монтирането на масов автомобилен двигател с по-нормална мощност.
Вариантът, който съм избрал е 2.0 V6- вероятно десен волан.
Двигателя така и така ще го сменям от там обръщането на дирекцията е с една стъпка по-близо
. Избрал съм мотор 2.0 от Ауди/ФВ - мисля си, че узаконяването после ще е по-лесно.
Имам няколко въпроса (на които не мога да си отговоря с търсачката):
1.В каталога дават, че Витара В6 е с по-широка следа – по-широки ли са мостовете или са други джантите?
2.Карета, полуоски и дифове усилени ли са?
3.Всички В6 ли са с чугунени предни дифове?
4. Камбаната на ск. кутия еднаква ли е с тази на 1.6.?
5. Съединителя има ли някаква особеност, спрямо този на 1.6?
6. Как мога да позная дали задния диф е ЛСД?
7. Има ли смисъл изобщо да търся с ЛСД или да се ориентирам към някакъв усилен твърд блокаж и ако е така, към какъв?
8.Къде мога да намеря предавателни числа на дифове и кутии за различните мотори?
9. Рамата като якост еднаква ли е на късата и дългата база?
Въпросите ми са много, но някои са много лесни за запознатите. Ще съм благодарен за всеки отговор или коментар.
От известно време чета форума и се навивам да купя някаква джипка за Събота и Неделя. След като минах през всякакви варианти – Чероки, Диско, Терано, Паджеро, Ге, се спрях на Витара. Предимството за мен е маневреността и ниското тегло, което освен всичко друго позволява монтирането на масов автомобилен двигател с по-нормална мощност.
Вариантът, който съм избрал е 2.0 V6- вероятно десен волан.
Двигателя така и така ще го сменям от там обръщането на дирекцията е с една стъпка по-близо
![Smile](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/smile.png)
Имам няколко въпроса (на които не мога да си отговоря с търсачката):
1.В каталога дават, че Витара В6 е с по-широка следа – по-широки ли са мостовете или са други джантите?
2.Карета, полуоски и дифове усилени ли са?
3.Всички В6 ли са с чугунени предни дифове?
4. Камбаната на ск. кутия еднаква ли е с тази на 1.6.?
5. Съединителя има ли някаква особеност, спрямо този на 1.6?
6. Как мога да позная дали задния диф е ЛСД?
7. Има ли смисъл изобщо да търся с ЛСД или да се ориентирам към някакъв усилен твърд блокаж и ако е така, към какъв?
8.Къде мога да намеря предавателни числа на дифове и кутии за различните мотори?
9. Рамата като якост еднаква ли е на късата и дългата база?
Въпросите ми са много, но някои са много лесни за запознатите. Ще съм благодарен за всеки отговор или коментар.
Коментар