Проблема е следния: понякога съединителя отлепя много рязко и ефекта е все едно съм скъсал кардана - получава се доста неприятен удар и направо чувам всички луфтове по трансмисията.
Тъпото е, че го прави рядко, даже първите един-два пъти си помислих, че аз натискам педалите като идиот. След няколко дни, когато ми го направи пак, бях мнооооого внимателен, но ефекта все същия - тряссс!
Прави го рядко, но е доста стряскащо. Педала си се движи нормално, няма резки пропадания, не задържа, жилото е здраво, опорната планка си е на мястото. На зацепване няма проблем.
Не съм съвсем сигурен, но като че ли го прави само в първите 10-15 минути след тръгване, в произволен момент и не-повече от 2-3 пъти. Когато колата е била в движение по-дълго, няма проблем.
Може ли нещо някъде да замръзва и да се получава такъв ефект? Доста се чесах по тиквата, но нищо не ми хрумва.
Съединителя е сравнително нов, сменян е преди 3-4 месеца, в комплект с притискателния и лагера.
Сега като се замисля, май наистина го прави само когато навън е много студено, без значение дали мотора е загрял или не.
Така или иначе Витарника е в бокса за отстраняване на дребни нередности и поражения, ако някой има идеи от какво може да се белосва съединителя да подсказва, сега е момента
Тъпото е, че го прави рядко, даже първите един-два пъти си помислих, че аз натискам педалите като идиот. След няколко дни, когато ми го направи пак, бях мнооооого внимателен, но ефекта все същия - тряссс!
Прави го рядко, но е доста стряскащо. Педала си се движи нормално, няма резки пропадания, не задържа, жилото е здраво, опорната планка си е на мястото. На зацепване няма проблем.
Не съм съвсем сигурен, но като че ли го прави само в първите 10-15 минути след тръгване, в произволен момент и не-повече от 2-3 пъти. Когато колата е била в движение по-дълго, няма проблем.
Може ли нещо някъде да замръзва и да се получава такъв ефект? Доста се чесах по тиквата, но нищо не ми хрумва.
Съединителя е сравнително нов, сменян е преди 3-4 месеца, в комплект с притискателния и лагера.
Сега като се замисля, май наистина го прави само когато навън е много студено, без значение дали мотора е загрял или не.
Така или иначе Витарника е в бокса за отстраняване на дребни нередности и поражения, ако някой има идеи от какво може да се белосва съединителя да подсказва, сега е момента

Коментар