Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вибрации в купето на Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

    Абе то и аз ги смених с ладови , ама по-добре да не го бях правил!Новите са твърди като камък и предават директно вибрациите от двг. към шасито!!!Направо ужас,всичко се тресе и вибрира , все едно съм в дизелов Форд от 80-та година!!!Ще ги сменям отново!

    Коментар


    • #17
      От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

      Първоначално публикуван от gaydarov Преглед на мнение
      За кой кардан обаче става дума?Сваляни са двата-задния , и отпред по- късия-от скоростите до раздатката.Сменяно е по едно каре на двата едновременно със смяна на съединителя.На късия май няма шлици, значи остава задния да е проблемен.Ако го сваля и пробвам без него(само че ще текне маслото от задния диф), може би ще се разбере?
      99% е от както ти смениха съединителя??
      щом си сигурен в карданите които наистина са първата причина за която може да се сети един механник остава свалянето на кутията:
      1 хлабави , забравени болтове по кутия или тампони на мотора (проверка на всички болтове кутия тампони)
      2проверка на лостове за скоростите дали опират по купето
      3 незнам кой е майстора ,но малко вероятно е да има сменен болт или незавит (и в последствие саморазвил се и паднал)болт на притискателя от него може да се получи дебаланс на маховика
      -- важно: опиши НАМЯСТО има ли вибрация колкото и малка да е тя при описаните обороти и каде се усеща ?

      1 на седалката , купето
      2 скоростния лост

      Коментар


      • #18
        От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

        Колега, благодаря за подробните съвети!Болтовете , които държат кутията към двигателя, съм ги проверил първо-няма хлабави или липсващи.На тампоните на мотора също, но на задния , който държи ск. кут. го нямаше болта!След като го поставих , малко намаля вибрацията, но не изчезна.Сега свалих тампоните на двигателя, единия е скъсан, другия не е.Като намеря оригинални и ги сменя, ще видим как ще е, че в момента с ладовите е... трактор!!!А дали има паднал болт на маховика,няма как да знам, за съжаление.На място вибрация НЯМА, независимо от оборотите, дори на подемник пробвахме със включена предавка на същите обороти-не вибрира!Дори дърпахме ръчната, да се натовари мотора-пак няма!Само в движение , при натоварване(подадена повече газ) , има тресене, което са усеща откъм предна -средна част на купето.На скоростния лост, или на лоста на раздатката се усеща слабо.Най-вече вибрира самото купе, но засега ще изчакам да сменя и трите тампона на мотора със ''истински'', тогава ще видим какво ще стане!

        Коментар


        • #19
          От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

          Яда питам, кой сменя каретата? Сигурно ли е, че чашките са върнати чашките до упор? Че и това съм виждал.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

            Тресенето го има и при мен след като смених тампоните малко намаля но аз имам да проверявам още с-кутия,карета преден кардан само ,че сега условията не са подходящи. Търси причината другаде.

            Коментар


            • #21
              От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

              Каретата ги прегледах лично, и на едното наистина чашката не баше набита докрай. Зарадвах се , защото помислих, че съм открил проблема...Да, ама не! След като я набих докрая, нищо не се промени.

              Коментар


              • #22
                От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                Първоначално публикуван от gaydarov Преглед на мнение
                Колега, благодаря за подробните съвети!Болтовете , които държат кутията към двигателя, съм ги проверил първо-няма хлабави или липсващи.На тампоните на мотора също, но на задния , който държи ск. кут. го нямаше болта!След като го поставих , малко намаля вибрацията, но не изчезна.Сега свалих тампоните на двигателя, единия е скъсан, другия не е.Като намеря оригинални и ги сменя, ще видим как ще е, че в момента с ладовите е... трактор!!!А дали има паднал болт на маховика,няма как да знам, за съжаление.На място вибрация НЯМА, независимо от оборотите, дори на подемник пробвахме със включена предавка на същите обороти-не вибрира!Дори дърпахме ръчната, да се натовари мотора-пак няма!Само в движение , при натоварване(подадена повече газ) , има тресене, което са усеща откъм предна -средна част на купето.На скоростния лост, или на лоста на раздатката се усеща слабо.Най-вече вибрира самото купе, но засега ще изчакам да сменя и трите тампона на мотора със ''истински'', тогава ще видим какво ще стане!
                ако преди го е нямало тресенето тампоните са скъсани при смяната на съеденителя , оствен е мотора да виси на предните тампони , а дори може да е понапънат при слагането на ск. кутия (така се закъсват тампони) щом на място нямаш вибрации и не ги усещаш на ск. лост не се тревожи маховика е стегнат и няма да има паднал болт.
                както по горе колегата targa е казал погледни как са сложени каретата и аз на там клоня, колкото и да са скъсани тея тампони съмнението ми пада отново към прословутите кардани и най вече към задния
                това за сега

                Коментар


                • #23
                  От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                  [QUOTE=gaydarov;1419511]Каретата ги прегледах лично, и на едното наистина чашката не баше набита докрай. Зарадвах се , защото помислих, че съм открил проблема...Да, ама не! След като я набих докрая, нищо не се промени.[/QUOTE

                  Извинявай, но това егрешно. Там са вътрешни зегери и чашките трябва да се избият до упор навън. След като е сложен зегера разбира се. В момента кардана е сериозно дебалансиран.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                    Моето мнение колеги е, че след като двигателят е заступорен демек тампоните са здрави и не мърда при свободен ход,, няма значение какви са те, и няма вибрации, причината трябва да я търсим -в кардани- в ходовата част , например в тампони на ресори някъде в стабилизираща щанга, или при толкова много кардани всеки луфт е от значение и води до вибрация,Лично мнение.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                      здравеи колега и при мен има подобен проблем вибрация ми се получава от 45до 60 км и след това изчезва .Последно даже ми казаха че може и от карето на предно дясно точило да е и него смених и проблема си остава.Смених каретата на кардана тампоните втулките на ресьорите прегледах тампоните на ск.кутия и рездатката какво ли не и се предавам.Ще следя темата и ще се радвам колегите да помогнат Самурая ми е 1988г и е 1.3 карбуратор ако има някакво значение.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                        То аз акъл да давам не върви, че собствения си проблем не мога да реша...Но щом вибрацията ти зависи от скорост, не от обороти , значи проблемите ни са от различен произход.При мен най-вероятно е нещо ''статично'' т.е. неподвижна, не-въртяща се част, дали тампони , дали друго...А при теб предполагам може да е от всичко, което се движи(върти)-гуми, джанти, полуоски, кардани,.Сещам се и за разбит лагер на главина,понеже преди време имах подобен проблем , но тогава го разреших бързо със смяна на двата задни лагера.Впрочем , лагера изобщо не ''виеше'', само при по-висока скорост(над 50) имаше едно ''тропане'' и вибриране.А на един познат спирачния диск му беше малко отчупен(част от ръба, който се образува при износени дискове, се бе отчупил), и от това му тресеше!!!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                          Гуми джанти съм проверилдисковете са ми ок само лагерите не съм сменял на главините ,но са почти нови на по 2 години са.Ако трябва ще сменя и тях сигупен съм че е нещо дребно.Успех с твоя проблем.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                            Днес най-после ми доставиха в един магазин тампони за двигателя. Не знам дали са точно за Самурай, защото имат известна разлика , но със сигурност ще станат добре и най-важното-гумата им не е твърда като камък, а е еластична и предполагам ще намали достам вибрациите.Предните два за двиг. са по 32 лв, а задния за скоростите е 15 лв.Като ги сложа, ще пиша пак!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                              И така , тампоните са сменени, със новите вибрациите намаляха значително , останаха само от 1900 до около 2100 оборота, и то най-вече на четвърта.Засега горе-долу съм доволен от резултата, че ми омръзна да търся тези вибрации.Тези , които останаха да се чуват, явно идват от двигателя , но защо?...Някаква детонация ли се получава, какво ли...Дали пък ако сменя тампоните , на които стои купето върху шасито(сегашните са втвърдени, нацепени... абе стари), няма да стане още по-добре?!!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Вибрации в купето на Сузуки Самурай

                                Първоначално публикуван от gaydarov Преглед на мнение
                                ..Дали пък ако сменя тампоните , на които стои купето върху шасито(сегашните са втвърдени, нацепени... абе стари), няма да стане още по-добре?!!!
                                Не. Щом са на определени обороти значи това няма да ти реши проблемът. Търси проблемът около смяната на съединителят щом всичко друго си проверил вече.
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X