Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Още един Самурай(САМИ) в форума
Свий
X
-
От: Още един Самурай(САМИ) в форума
значи първият голям проблем със Сами бе регистрацията в кат
джипчето е внесено от Австрия
в документи те му писало че е 1+1 товарен а аз го взех с оригинални седалки от зад чак не повярвах
ама това го разбрах в кат там човека ми каза или да ходя на техно тест за да го регистрира 3+1 или да сваля седалката и да поставя преграда след
предните седалки за регистрация като товарен.
Е звъннах на техно тест и ми казаха че нямало проблем само да добавя колани и всичко ще е наред-така и стана срещу 150лв+още около 50лв в кат
за нови документи и тн.
И сега след като е регистрирано следва техническа поддръжка:
купето е в доста добро състояние има само две видими кръпки и един тон екстри
рифловата ламарина е с завидните 5мм дебелина(така си доиде)
но с всичко останало нещата не стоят така
1-ви основен проблем мени обороти веднъж ги държи нормални (900-1000) веднъж се форса сам държи 2500об и на светофар гасне
няма значение дали е топъл или не нещо откача.карба бе разглобен изчистен смазан и монтиран на ново въпрос на колко оборота е стандартно болчето на въздуха
беше на 3,5об но го намалих че много бавно сваляше оборотите след форсаж и дали имате идея какво друго може да му е за пръв път виждам такъв карб.
2-ри основен проблем амортесьори от зад какви? гледах каяба дали са добри и дали стават от нещо руско?четох в форума че стават от нива ама..
3-ти проблем липсва шоковият амортесьор на кормилните щанги-какъв?
4-ти проблем по натам да свърша с по горните
поздрави
Коментар
-
От: Още един Самурай(САМИ) в форума
Първоначално публикуван от srmsvetli Преглед на мнение
........2-ри основен проблем амортесьори от зад какви? гледах каяба дали са добри и дали стават от нещо руско?четох в форума че стават от нива ама..
3-ти проблем липсва шоковият амортесьор на кормилните щанги-какъв?
http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=99190&page=2
А за демпфер,мисля,че става от Мерцедес.Suzuki Samurai 1.3
Диян Димитров - 0897875292
Коментар
-
От: Още един Самурай(САМИ) в форума
ок мерси колега нагледъл съм се на нивови двоино деистващи но при мен всичко е в оригинал и това че са със малко по дълги може да се окаже проблем
но утре или в другиден ще сменяме шаси на един самурай и тъкмо ще мога да огледам добре дали ще станат амовете
и дано донора на шасито да има соковият амортесьор че да го охапя
1-ви основен проблем маиче е оправен след много връткане на врътките по карба сега пали без подаване на газ държи оборотите на около 900 и не гасне
казвам маи защото в судове не знам как ще пали но като застудее ще видим
Коментар
-
От: Още един Самурай(САМИ) в форума
Амортисьорите за ресорно окачване трябва да се "меки" на сгъване и "твърди" на разгъване. От нива няма да работят добре, защото са направени за пружинно окачване. Търси от ресорно Чероки и ще се учудиш от резултата. Демпфер, ако няма да слагаш по-големи гуми, си купи оригинален - 60лв мисля че беше. От Мерцедес става с преправяне и струва малко по-малко.
Карба на самурая е малко засукана работа. Не знам защо си пипал болта за сместа при празен ход, обикновенно проблема е в бензиновия жигльор за свободен ход. Високи обороти, може да ти държи от заяждане по механизмите.Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Коментар
-
От: Още един Самурай(САМИ) в форума
ммм да колега ще помисля по въпроса за амовете донякаде си прав на сто процента ама от друга страна..... дефакто пружинното окачване подскача по продължително но на по малки пулсации докато ресорното подскача два-три пъти ама яко демек амортесьора трябва да държи здраво когато тръгне купето нагоре
правилно ли разсъждавам?
за карба да обикновенно труден старт и гаснене се дължи на запушен бензинов жигльор за свободен ход или не коректна смес
но след разглабяне на карба установих че тои е изненадващо чист за автомобил седял в авто къща половин година без да е пален и още кои знае колко в австрия
затова заключих че прекалено бедна смес би трябвало да води до част от проблемите(гаснене и бавно сваляне на оборотите) а за заяждане на механизмите
си прав след като разглобих всичко при зглабяне смазах всичко движещо се дори вкарах силиконов спреи валволин в всички вакими и раздвижвах плавно на рака
докато не ми хареса как се движат. карба работи добре цял един ден и след това пак същото вдига оборотите и после гасне но не от един път а се опита да ги задържи и тогава установих че когато си вдигне обортите нещо бута клапата към отваряне и болта за оборотите въобще не реагира затова развъртях този наи долният болтдо положение аха да изгасне и регулирах оборотите с болта за обороти и още лека корекция с смесообразуването и добре
часовник но сега вечерта на по студено не пали без гас иначе след това всияко е ок наи вероятно сместа е леко бедна затова питам на колко об. е стандарта че да се ориентирам горе доло къде се намирам
поздрави
Модератор: Ползвайте главни букви и препинателни знаци. Постът Ви е неразбираем. Проявете малко уважение към четящите.
Коментар
-
От: Още един Самурай(САМИ) в форума
Първоначално публикуван от srmsvetli Преглед на мнение2-ри основен проблем амортесьори от зад какви? гледах каяба дали са добри и дали стават от нещо руско?четох в форума че стават от нива ама..
Карбураторът е голяма залъгалка, пожелавам успех! А докато се чудиш какво му е - карай на газ и мисли.По-добре късно, отколкото по-късно.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар