Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара, въпрос за втулка задна главина?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

    Ок де! ...Кажете сега за Оптимал-а?Аз съм слагал на много коли и не помня да съм имал проблеми,но ако смятате,че е толкова калпав....ще слагам Койо-то! На старата Витара сложих един лагер Койо,който замина за 4 месеца,но го отдадох на експлоатацията и затова прецених,че впредвид това,че тази ми е паркетник -няма да е проблем да експериментирам с Оптимал-а?Ако някой е слагал и има отзиви,нека сподели?
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #32
      От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

      Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
      Писал съм го и преди но с риск ще се повторя пак. Дано не се обидите. Компромис от 20 до 50 лв. за да си рискуваш живота нужен ли е? Още повече , че при смяна с евтин лагер или не точния модел такъв няма да реализираш икономия. В най скоро време ще се наложи пак да го смениш. Дано да не е заради счупване , било то на самия лагер или късане на полуоската от заварена втулка !!! Такъв лагер се налага да се смени веднъж в живота на Витара. Ако се кара на състезания или повече офф по-често ще ти се наложи да сменяш полуоска та даже и двигател отколкото лагер. П.С. Последното за двигателя не Ви го пиша също случайно. В Самоков в момента освен грипна епидемия има такава и по Витарите. Меналата събота и неделя на 4 - четири Витари двигателите им сдадоха багажа ! Един турбиниран 1.6 8 кл. два нормални такива и един от най-здравите 1.8 16 кл. от Балено !!!
      Всеки си има глава на рамете и си преценява какво да прави.Дал съм мнение по въпроса и никой не задължавам с него и няма смисъл да спориме, но с какво ще е по хубав един лагер с дистанционна втулка струващ 40 лв. и такъв обикновен без тази втулка струващ 20 лв.И какво искаш да кажеш с тия двигатели на витарите пък и тези с турбо да не мислиш че и нашия ще сдава багажа?
      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

      Коментар


      • #33
        От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

        Двигателите ги оставете!
        Внимавайте с втулките на полуоските.Там шега не бива.
        При смяна на лагер слагайте винаги нова втулка,като непосредствено преди да я набиете я нагрейте добре до около 300гр.-/ако нямате пещ в домашни условия номера става с газова горелка/.
        Заварки и разни прикапвания там са абсолютно НЕДОПУСТИМИ.Съществува друг номер за допълнително осигуряване на втулката,но това е друга тема.
        Пиша тия неща от опит-през 2004г. щях да се пребия,заедно с още 4-ма човека в колата.
        След смяна на лагер,набих новата втулка на СТУДЕНО!?!Голяма грешка,но тогава не бях на ясно.
        На един завой в Балкана задното колело изскочи,заедно с полуоската естествено.Намерих втулката на асфалта.......,добре,че не карах много бързо.

        Коментар


        • #34
          От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

          Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
          Двигателите ги оставете!
          Внимавайте с втулките на полуоските.Там шега не бива.
          При смяна на лагер слагайте винаги нова втулка,като непосредствено преди да я набиете я нагрейте добре до около 300гр.-/ако нямате пещ в домашни условия номера става с газова горелка/.
          Заварки и разни прикапвания там са абсолютно НЕДОПУСТИМИ.Съществува друг номер за допълнително осигуряване на втулката,но това е друга тема.
          Пиша тия неща от опит-през 2004г. щях да се пребия,заедно с още 4-ма човека в колата.
          След смяна на лагер,набих новата втулка на СТУДЕНО!?!Голяма грешка,но тогава не бях на ясно.
          На един завой в Балкана задното колело изскочи,заедно с полуоската естествено.Намерих втулката на асфалта.......,добре,че не карах много бързо.
          Е в общи линии се опитвам и аз това да им обясна на близнаците от Лозен с турбо Витарата. Нали идеята на форума е да даваме идеи и да си помагаме, а не да бъркаме и пак да спориме...!!! А относно това дали ще им се счупи мотора с турбината - да за съжаление. Няма нищо ВЕЧНО. То и моя ще се счупи някой ден.
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • #35
            От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

            Аз като сменях лагер на задно дясно колело(на полуоската де...) втулката ми я направи стругаря в завода. Нагряване, пускане на мястото, и всичко заспа. Досега не съм се пребил, а не е като да не карам по разни теренчета
            Ако стругаря знае какво прави(знае допуските за различните видове сглобки) ще направи втулката така, че няма да има проблем. В заводите в които произвеждат втулките за миркат да не работят извънземни?..
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #36
              От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Аз като сменях лагер на задно дясно колело(на полуоската де...) втулката ми я направи стругаря в завода. Нагряване, пускане на мястото, и всичко заспа. Досега не съм се пребил, а не е като да не карам по разни теренчета
              Ако стругаря знае какво прави(знае допуските за различните видове сглобки) ще направи втулката така, че няма да има проблем. В заводите в които произвеждат втулките за миркат да не работят извънземни?..
              Съвсем си прав.
              Щом стругаря е кадърен и заинтересован човек най-вероятно ще знае какво е горещо-пресова сглобка.
              Между другото при оформянето на вътрешния диаметър на втулката тя трябва да се остави с 0.2мм. по-малък диаметър от този на мястото,където ще ляга.
              После при нагряването тази разлика се компенсира,втулката си ляга на мястото и при изстиване стяга.
              Последно редактирано от Янко Желязков; 25-01-12, 23:03.

              Коментар


              • #37
                От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                Янко, това е просто гореща сглобка. Не се набива(пресова)
                При горещо пресовата освен нагряване (заради топлинното разширение) има и набиване със сила. Която в случая с втулките на полуоските не се прилага. Най-много да се чукне веднъж-дваж за да премине през някое местенце...
                Горещо пресовата по якост може да се мери със заварка. Нашите са по-малко яки, но повече якост не им е нужна. Стига да са изработени точно де...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                  Да,прав си Коле-Не се пресова.
                  При необходимост втулката се набива,но често влиза и сама на мястото си.
                  Аз за всеки случай я чуквам веднъж-дваж с подходяща по диаметър тръба за да се уверя,че е влязла напълно-/абе да удари на твърдо дето се вика/.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Аз като сменях лагер на задно дясно колело(на полуоската де...) втулката ми я направи стругаря в завода. Нагряване, пускане на мястото, и всичко заспа. Досега не съм се пребил, а не е като да не карам по разни теренчета
                    Ако стругаря знае какво прави(знае допуските за различните видове сглобки) ще направи втулката така, че няма да има проблем. В заводите в които произвеждат втулките за миркат да не работят извънземни?..
                    И аз ги правех преди 10 г. при стругар , но вече не - защото има комплект с лагера и семеринги. Какви са недостатъците на правената: остават остри ръбчета , които режат пръсти и семеринги : всеки стругар си има собствено мнение относно хлабината : за да я направи по-бързо външната и повърхност е набраздена и също съкращава живота на семеринга : материала е такъв какъвто има под ръка и тн. Коле , попитай твоя добър стругар за колко ще ми изработи такава втулка за Гранд Витара - Тя е два пъти по-голяма , степенчата е и на нея е и гребена за АБС !!!
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • #40
                      От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                      Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                      И аз ги правех преди 10 г. при стругар , но вече не - защото има комплект с лагера и семеринги.
                      Какви комплекти слагаш, Ванка?!И ако кажеш евентуално и цена,ще съм ти благодарен?!
                      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                        Колеги миналата година сменях и от двете страни направо с комплекти и сега една година по-късно или около 10 000км едната сълзи ,а другата яко е умазала :барабан,накладки и всичко покрай тях...А сега де...какъв е размера последно? Видях мнението на колегата на предната страница ,но малко се обърках?
                        Какъв е заводския размер някой може ли да каже?
                        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                        Коментар


                        • #42
                          От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                          Аз сложих комплект-а на Оптимал и от двете страни на моята Витара и всичко си пасна безпроблемно и за щастие все още нямам никакви проблеми от тогава!Размерите,който съм написал би трябвало да са реалните,но незнам дали важи за теб!Доколкото помня твоята Витара е Испанка и незнам дали от там не идват някакви раличия в рамерите м/у джипките/размерите!
                          Ванка най-добре може да ти отговори на тези въпроси,но ако ти е спешно е по-добре да му звъннеш,защото може да не погледне скоро темата!
                          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                            А ...спешно...тя вече си се е умазала ...малко нямам задни спирачки ,но не е хипер спешно...Нямам възможност сега да я правя...От другата седмица ще и отделя време...
                            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                            Коментар


                            • #44
                              От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                              Ами....Разглобих я ....Оооооооооо ужас си казах...лагера има аксиален луфт в сепаратора няколко мм ...А както казах е на 10 000км и не съм чак някакъв хамалин...Пускам снимки за да ви покажа друго което ме претеснява относно лягането на лагера в леглото...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02136.jpg
Прегледи:1
Размер:134.9 КБ
ID:5372134Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02135.jpg
Прегледи:1
Размер:141.3 КБ
ID:5372133Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02137.jpg
Прегледи:1
Размер:149.8 КБ
ID:5372135Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02138.jpg
Прегледи:1
Размер:148.9 КБ
ID:5372136Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02139.jpg
Прегледи:1
Размер:146.2 КБ
ID:5372137Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02140.jpg
Прегледи:1
Размер:145.1 КБ
ID:5372138Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02141.jpg
Прегледи:1
Размер:131.7 КБ
ID:5372139 Давайте ъкъли(моля) какво да правя ,че си искам витарата на крака
                              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                              Коментар


                              • #45
                                От: Витара, въпрос за втулка задна главина?

                                Лагерите ти изглеждат много зле. Явно е влизала вода за да ръждясат така. Втулката също е износена и повече семеринг на нея няма да уплътни. Пак са за смяна. Единия лагер май е превъртал в леглото, а се вижда и втулка. Лошото е че не се знае колко качествени лагери ще намериш. Сменях на Нисан, уж японски и наистина изкараха точно 10хил. км.

                                Опаа, сега забелязах. Защо лагерите на са капсуловани?
                                Последно редактирано от ctef; 08-05-12, 13:33.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X