Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предпазител на ауспуха?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предпазител на ауспуха?

    Пускам нова тема, че ми писна!
    Проблема е следния: от как съм взел Витарника, почти няма случай да изляза от пътя и да не се наложи после да правя ауспух.
    Винаги се троши от едно и също място, ябълката между малкото и голямото гърне. По едно време сложих всичко ново - ядец, издържа точно един ден
    На последния ремонт усилих ушите, смених (за кой ли път) уплътнението, издържа почти месец ... на асфалта.
    Днес нещо изкукахме с жената и ходихме да си търсим кал, ми майната му - на втората калчица и айде всичко долу И то рядка кал, не е нещо сериозно. Вярно, че минах с мръсна газ, ама пък иначе с тия асфалтови гуми нямаше да мина никак.

    Тампони, скоби, пружини - всичко си е на мястото. Обаче пустата му и ябъкла, вади се и това е.

    Имам следната молба: ако някой вече го е решил тоя проблем успешно, да пусне няколко снимки за ориентация. Тия дни ще слагам защита отпред, та да сложа нещо и на скапания ауспух, че адски много мразя да ми бучи на Голф...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  • #2
    От: Предпазител на ауспуха?

    Тефчо, може би истината се крие в това да се да се смени мястото му, не съм се заглеждал къде би могло да се помести последното гърне, но съм сигурен, че може някъде да му се намери място около задната броня или де да знам къде. По-сложното е да се отведат тръбите дотам, но със сигурност ще е по-ефективно от "Бронирането му". Това съм го виждал като заводско решение при други марки и модели джипове.
    Другия вариант (за който ми се струва, че се оглеждаш) е от предните защити около картера, СК и РК да се пусне продължение което да минава под гърнето, но това май си има доста недостатъци.
    Аз също оправях поражения по гърнето след всяка разходка, накрая смених гърнетата с нови - пак ги съсипах, накрая вдигнах джипката. За сега нямам проблеми, но ми прави впечатление че пак виси може би 1см под рамата, и това е едно от първите неща с който ще се занимавам след зимата. Та сега ни е паднало да го изумуваме.
    Поздрави!

    Коментар


    • #3
      От: Предпазител на ауспуха?

      Същия проблем го имах и аз. Бях пуснал тема някъде...
      След всеки офроуд ауспуха беше долу, а прибирането по асфалта шумно и горещо.

      Решението беше следното - ново максимално тънко задно гърне(мисля беше с около 4см по-тънко) и максимално изтеглено назад(към задния мост). Нова връзка(ти и викаш ябълка) между двете гърнета. Всичко това заедно с работата 60лв
      Аа, щях да забравя - лифтнахме и джипа Мисля, че не е нужно да обяснявам как.
      Оттогава проблеми йок
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #4
        От: Предпазител на ауспуха?

        Аз да предложа една идея , може би има недостатаци за които не се сещам но , защо не ползваш мека връзка (тея с телената оплетка) вместо тая ябълковидната.
        До колкото разбрах от там ти изпуска нали ?

        Коментар


        • #5
          От: Предпазител на ауспуха?

          Офф

          Аз го нямам тоя проблем.

          Докато се подава нещо отдолу, ще пада. Трябва да можеш да се пързаляш по шасито. Това е мойта теория. Слагай щейни, защити но да се проветрява.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #6
            От: Предпазител на ауспуха?

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            ... Слагай щейни, защити но да се проветрява.
            Е аз затова питам, да не откривам топлата вода, ако някой вече я е открил.

            Първоначално публикуван от Volture Преглед на мнение
            ... защо не ползваш мека връзка ...
            Това и аз си го мислих, може и от там да започна.

            Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
            ...ново максимално тънко задно гърне(мисля беше с около 4см по-тънко) и максимално изтеглено назад(към задния мост). Нова връзка(ти и викаш ябълка) между двете гърнета. Всичко това заедно с работата 60лв
            Аа, щях да забравя - лифтнахме и джипа...
            Гърнето съм го вдигнал отдавна, а лифта не помага в случая. Колкото и да е високо, винаги ще се намери къде да тръгне на шейна. Проблема е точно в шибаната ябълковидна връзка - така е направена, че част от ухото стърчи под шасито и все ще намери за какво да се закачи

            Първоначално публикуван от xempirex Преглед на мнение
            ... По-сложното е да се отведат тръбите дотам, ...
            ... но ми прави впечатление че пак виси може би 1см под рамата...
            Най ми е лесно да прекроя тръбите - има флекс, има и ЦО. Обаче имам и газова бутилка отдолу и нещо не ме блазни да го давам по-назад. Понеже лифтнах малко купето, съм повдигнал и задното гърне и вече не закача там. Само на скапаното съединение, което наистина стърчи 1см, колкото за белата.

            Ще поумувам още малко и май наистина ще сложа една мека връзка.
            Другия вариант е някаква защита отдолу, до гредичката на скоростната, ама не ми идва на ум как да е направя така, че като карам назад, да не събира всичките клонки.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #7
              От: Предпазител на ауспуха?

              Еми сам го казваш - меката връзка ти стърчи под рамата. Докато е така почти никакви защити и тем подобни няма да помогнат. Нали се сещаш, че защитите ще слезат още надолу и ще заприличаш на Тойота пикап
              Мисли как да го направиш рамата да ти е най-долната точка(без диференциалите).
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #8
                От: Предпазител на ауспуха?

                Това, дето го предложи колегата, да се смени шарнира (ябълката) с гофрирана мека връзка е единия вариант. И май все повече ми харесва. Не знам колко ще е държеливо обаче. Да не се наложи да я сменям и нея на всяко влизане в гората...

                Между другото, малко съм излъгал. Ей сега поизмих калта, оказа се, че калта никак не е била рядка ... чак се чудя как не съм останал вътре. Наложи се да я чопля с отверката от носачите
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  От: Предпазител на ауспуха?

                  Мисля, че колегата Славин / всички знаем за темата му и колко много неща сме научили от него /добре е решил проблема с корема но Витарата !Ето страницата -поста е 376
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...=50709&page=19

                  Мисля, че ако малко се разшери предпазителя, който пази раздатката и се закрепи на гредата до ауспуха проблема ще се реши !!!!
                  Последно редактирано от karata_z; 05-12-10, 16:57.
                  Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
                  костeнурков спринт.... и в гората !!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Предпазител на ауспуха?

                    Ако има "боди лифт", може да се вдигне цялата изпускателна система.
                    0888 364 731

                    Коментар


                    • #11
                      От: Предпазител на ауспуха?

                      Има боди лифт и съм повдигнал малко. Само връзката закача леко, защото на малкото гърне си е оригиналния крепеж и тъпата връзка се подава под шасито, макар и съвсем малко.

                      Сега се загледах внимателно по темата на Славин и ми направи впечатление, че изпускателкната му система доста се различава от моята. Едно, че първото гърне липсва, друго, че тръбите отпред са по-различни.

                      Ще има още малко мислене значи.

                      П.П. картерна защита чак като на Славин няма да правя, определено. Неговата е маниакална просто, но въобще не виждам начин да хвърля толкова време и средства. Имам идея, като я доизумувам, ще се похваля.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Предпазител на ауспуха?

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Има боди лифт и съм повдигнал малко. Само връзката закача леко, защото на малкото гърне си е оригиналния крепеж и тъпата връзка се подава под шасито, макар и съвсем малко.

                        Сега се загледах внимателно по темата на Славин и ми направи впечатление, че изпускателкната му система доста се различава от моята. Едно, че първото гърне липсва, друго, че тръбите отпред са по-различни.

                        Ще има още малко мислене значи.

                        П.П. картерна защита чак като на Славин няма да правя, определено. Неговата е маниакална просто, но въобще не виждам начин да хвърля толкова време и средства. Имам идея, като я доизумувам, ще се похваля.
                        Ще почакам да видя, че и аз съм замислил нещо !Пък ако те изпреваря ще пиша първи !!!
                        Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
                        костeнурков спринт.... и в гората !!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Предпазител на ауспуха?

                          Пичове има само едно решение на проблема , права тръба и едно малко резонаторче за да не е прекалено шумна и наи вече да радва катаджиите докато има гърнета все се намира пън или камък на които да се закачат и оскубат а тръбата се парзаля и не се чупи вече 2 години .
                          Нещото което продължава да ми дава ядове е фланеца към колектора по някое време от многото удари се криви и почва да фучи от там свалям изправям го нова гарнигурка и пак в боя .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Предпазител на ауспуха?

                            Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                            Пичове има само едно решение на проблема , права тръба и едно малко резонаторче за да не е прекалено шумна и наи вече да радва катаджиите докато има гърнета все се намира пън или камък на които да се закачат и оскубат а тръбата се парзаля и не се чупи вече 2 години .
                            Нещото което продължава да ми дава ядове е фланеца към колектора по някое време от многото удари се криви и почва да фучи от там свалям изправям го нова гарнигурка и пак в боя .
                            Това ми идва малко грубичко като решение ... все още. Много мразя да ми бучи. Мислил съм и дали няма къде да изкарам една бурия някъде отгоре, като на Дечо Нисана Ама ак ого направя, и като сложа и шнорхела и съвсем ще спра да виждам...
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Предпазител на ауспуха?

                              Гърнето заедно с тръбите го прибираш максимално нагоре чрез рязане и заварки,така ,че да не се подава под гредите.Освен това моето го замених с такова от Мерцедес Вито/такова намерих на вторични суровини за 5 лв/,което е по-тясно и не блъска в кардана при определени ситуации ,както оригиналното.
                              Иначе и аз съм с едно гърне и е малко по-шумна и с по-плътен глас.
                              0887/400121 Антон Донев

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X