Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

    Здравейте, колеги, отскоро съм горд собственик на Витара 1.6 16V '93 дългата база. Имам разбира се да попритягам това-онова,а сакса направо си е за смяна,та въпроса ми е мога ли да ползвам такъв от 8V Витара или пък от късата база? Някой знае ли какви пари е нов, ако изобщо се внася в БГ ?

  • #2
    От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

    Колега, все бях срещал разни имена, ама това със сакса е тотално непознато, я опитай малко по-технически да го обясниш
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

    Коментар


    • #3
      От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

      Колега мойта няма сакс-офон и незнам , обясни точно какво имаш в предвид
      Лудак

      Коментар


      • #4
        От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

        Колеги, според мен, саксофона е инструмента на който двигателя "свири" с изгорели газове тръбата от изпускателните тръби до катализатора !Димек, двуцевката която се събира в едноцевка и отиват във катализатора !!!!Дали съм прав
        Мойта Витара беше сменила тоналноста на свирене, та си свалих "свирукащия инструмент",позаварих го тук там, и мелодията се оправи !!!
        Знам, че се продават нови катализатори :
        http://www.euro07.bg/catalog/catalog...chByCar&id=113
        ама май не вървят със "сакса" .А дали стават от къса на дълга Витара просто трябва да се премери !
        Как ли може да се именува мерещия инструмент освен ролетка?
        Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
        костeнурков спринт.... и в гората !!!!

        Коментар


        • #5
          От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

          Дали не говори за Sachs - амортисьори?
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

          Коментар


          • #6
            От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

            Възможно е, само че и това не е правилно - чете се Закс.
            С "Фармахим" - непобедим
            Дизел - само дънки!

            Коментар


            • #7
              От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

              Майтапите се вие с колегата, ама тук често го чувам тоя "сакс". Трябваше ми известно време в началото, докато зацепя какво е, но си ми
              нава за разговорен лаф.
              От друга страна - а някой да ми каже, що половината форум нарича корпуса на диференциала "прасе"?

              Конкретно на въпроса - май Трент-а трябва да каже, случайно забелязах, че неговата е с нови тръби.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

                Аз мисля, че колегата пише за съединителя(слагам 5 лева) и моята не е с нова изпускателна система, ами си взех старата от предната витара поради много причини и най-сетне е наред а на целият диф казват прасе, щото то първо е в най-голямата кал

                Коментар


                • #9
                  От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

                  Колеги, съжалявам дето ви хвърлих в размисъл с въпросния "сакс", миналата седмица като обикалях по моргите все ме посрещаха с "аа, зна4и сакс си търсиш" ,та и аз го прихванах. Колегата 'karata_z' все пак е уцелил - да,става дума за двоянката ,която се намира между колекторните тръби и катализатора. От две седмици се ровя по автоморгите около Карлово и май ще трябва да разширявам периметъра.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

                    Знаех си аз, че на сакса му трябва въдух и само колекторите могат да създадат такъв !!!
                    Колега, не вярвам толкова да е свършил, че да си чак за нов !Свали го и на ЦО за рецеклиране !Не се сваля трудно, болтовете до колектора, двата слет катализатора онези с пружинките и един има на катализатора.Обикновено се пробват в областа на събирането на двете тръби в една !Завари си го и си готов.Аз си карам така вече около година и никакъв проблем, даже съм подсилил мястото !
                    Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
                    костeнурков спринт.... и в гората !!!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

                      Ако е като моя, може и наистина да е за смяна. Пробил се е горния слой от долна страна (тъпо звучи, ама си е баш така), изолацията се тъпче с вода и кал и тръбата отдолу ... абе не е красива. Плюс скъсаното преди малкото гърне, ама там е лесно.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

                        "Сакс"овете на 8 и 16 клапановите се различават.На 8 клапановите са 4-2-1,а на 16 клапановите 4-1.Незнам обаче дали са взаимно заменяеми.
                        Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                        Коментар


                        • #13
                          От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

                          Сакс,ха затова нямаше да се сетя какво е.Наистина са различни ,но ако се сменят заедно с колекторите няма проблем.Всъщност съм виждал разлика м/у дълга и къса 16клапанова витара.На моята (бивша) сложих от къса -самите колектори са по-дълги и се събират чак в долната част.Ако на някой му трябват ,имам от дълга база ,16 кл.,колектори(имат две цепнатини) и "САКС".Мисля ,че и сондата стои на тях.
                          0888 364 731

                          Коментар


                          • #14
                            От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

                            Егати, ще се черпим, не само за 5лева на зимната сбирка, а аз си мислех че съм от село, тези автоджамбази къде ги намери колега

                            Коментар


                            • #15
                              От: Еднакви ли са саксовете на 16V Витара и 8V ?

                              Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнение
                              Ако на някой му трябват ,имам от дълга база ,16 кл.,колектори(имат две цепнатини) и "САКС".Мисля ,че и сондата стои на тях.
                              Колега ,само "сакса" ми е нужен. Дай телефон за връзка ако го продаваш отделно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X